melding display motorstoring! vermogensverlies en melding cruise control uitgevallen

De grotere MINI's
eddy klaaysen
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jun 2022, 22:21

melding display motorstoring! vermogensverlies en melding cruise control uitgevallen

21 jul 2022, 10:04

goedemorgen allemaal, ik heb 2 vragen over mijn mini r60 uit 2011 cooper s all 4 benzine.

1. Ik krijg regelmatig de melding in mijn boordcomputer display. Motorstoring! Vermogensverlies.(volle motorkracht n iet beschikbaar. verder rijden is mogelijk. matig uw snelheid. laat het probleem nakijken door dichtstbijzijnde Mini Service) Maar ik kan gewoon verder rijden. En mijn garage ziet de melding niet terug in de computer.

2. ik krijg ook de melding cruise controle uitgevallen en deze doet het dan ook niet meer. Maar na het uit en aan doen van de motor is de melding weg. dit kan de garage ook niet terug vinden in de computer

hebben jullie een idee hoe dit kan, en eventueel verholpen zou kunnen worden. ik heb nog garantie.

alvast bedankt

Eddy
Bijlagen
motorstoring uitgevallen min1 .jpg
cruisecontrole uitgevallen .jpg
Gebruikersavatar
BadBert
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Hoogerheide
Berichten: 278
Lid geworden op: 18 jul 2022, 11:45

Re: melding display motorstoring! vermogensverlies en melding cruise control uitgevallen

21 jul 2022, 10:43

Als je nog garantie hebt, direct naar de garage brengen waar je de garantie hebt, je hebt foto's etc.
Dan mogen ze het daar onderzoeken en oplossen :)
Mini rijder, cabrio rijder, motor rijder.... tjah, wat niet eigenlijk? :P
-= Onze Mini Cooper-S Cabrio (R52) =-
eddy klaaysen
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jun 2022, 22:21

Re: melding display motorstoring! vermogensverlies en melding cruise control uitgevallen

21 jul 2022, 15:12

BadBert schreef:
21 jul 2022, 10:43
Als je nog garantie hebt, direct naar de garage brengen waar je de garantie hebt, je hebt foto's etc.
Dan mogen ze het daar onderzoeken en oplossen :)
hey Badbert, dat doe ik zo wie zo, maar ik misschien heeft iemand deze zelfde "storingen"ook heeft gehad en wat de oorzaak er van was/is ?

Terug naar “MINI R60 (Countryman), R61 (Paceman)”