MINI start dit jaar niet alleen met een nieuwe merk-campagne, maar ook met een nieuwe wereldwijde merk-slogan: "BE MINI".
BE MINI is ontwikkeld in het achtste jaar na de herlancering van het merk. "BE MINI" komt wereldwijd in actie in alle gebruikte producten en het verbindende element tussen alle producten in de groeiende productportfolio. EEN MINI MINI is niet alleen een middel om van A naar B te komen, maar een merk dat een extraverte, spontane uiting van het leven brengt.
"BE MINI" weerspiegelt de houding van het merk en weerspiegelt de houding van de MINI bestuurders en fans: U bent optimistisch, zelfverzekerd, individueel en dit energiek en onverschrokken.
Prioriteiten van de wereldwijde campagne
Naast de emotionele kenmerken van MINI, bijvoorbeeld het unieke ontwerp en de pret, het mini-typische go-kart gevoel worden de rationele argumenten benadrukt. Daarbij hoort het MINIMALISM programma ten behoeve van een lager brandstofverbruik, de waardevastheid van de auto's en de ruimte van de MINI Clubman. Dit steeds op een brutale, onconventionele manier met de typische MINI knipoog.
Gebruik van de Campagne
De MINI merkcampagne wordt wereldwijd op TV, Out of Home, print en online getoond. De hele campagne zal worden uitgerold vanaf medio januari in Europa in Duitsland, Engeland, Italië, Frankrijk en Spanje.
BE MINI - MINI lanceert nieuwe wereldwijde merk-campagne
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Zuiden
Onze sponsors