Ben zoekende naar een dikke vette uitlaat met uitzicht op een tuning ik heb al een sport intercooler

Hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en uit de modder.
ferhatCm
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 mei 2018, 20:13

Ben zoekende naar een dikke vette uitlaat met uitzicht op een tuning ik heb al een sport intercooler

27 mei 2018, 14:38

Wie kan mij daarbij helpen?zie zoveel verschillende merken.ik hou wel van een gebrul Afbeeldingben gister lekker voor gaan zitten om me chroom weg te doen voor zwart en mini beletteringen geplaatst waaronder ook een sport strip op de zijkanten verlaging setje is al otw AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

Re: Ben zoekende naar een dikke vette uitlaat met uitzicht op een tuning ik heb al een sport intercooler

27 mei 2018, 15:17

JCW uitlaat er onder als je het origineel wil houden.
ferhatCm
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 mei 2018, 20:13

Ben zoekende naar een dikke vette uitlaat met uitzicht op een tuning ik heb al een sport intercooler

27 mei 2018, 16:05

kwiebje schreef:JCW uitlaat er onder als je het origineel wil houden.
Nee dat wil ik absoluut niet 🤣
Wil iets moois hebben en iets speciaals. die jcw is voor mij te stilletjes.turbo upgrade komt ook binnenkort 42mm wil geen standaard iets hebben kwiebjeAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

Re: Ben zoekende naar een dikke vette uitlaat met uitzicht op een tuning ik heb al een sport intercooler

27 mei 2018, 17:15

Dempers er tussen uitgehaald? 😁
ferhatCm
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 mei 2018, 20:13

Re: Ben zoekende naar een dikke vette uitlaat met uitzicht op een tuning ik heb al een sport intercooler

27 mei 2018, 17:46

kwiebje schreef:Dempers er tussen uitgehaald? Afbeelding
Nope hij is nog helemaal origineel
Twijfel nog daarover miss doe ik er toch een sport cat eronder zo'n 200cell ofso iets heb geen idee nog.miss dat het beter is voor een compleet plaatje kwa tuning cold air intake zit er al op nu die forge intercooler erop zetten.nu nog een bijpassend uitlaat van voor naar achteren.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”