FF voorstellen , want wachten duurt lang

Stel je hier even voor.
Manny4pacman
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2018, 08:53

FF voorstellen , want wachten duurt lang

12 jun 2018, 04:33

Hoy allen,

Ik ben Steven uit België een echte auto liefhebber en detailer in hart en nieren .

Het werd tijd voor een nieuwe wagen , maar ik had zo mijn eisen

- Sportief
- Automaat (hand geschakeld had nog gekunnen)
- Niet al te groot , heb het wel gezien van grotere wagen gelijk Bv Peugeot 508 Sw ....
- 2/3 deurs : op mij vorige heeft nooit geen mens gezeten dus ....
- cruise controle / navigatie : want zonder geraak ik nergens :D
- Degelijke motor liefst turbo aangedreven
- Benzine
- Mits ik geen kinderen heb heb ik geen nood aan een grote wagen

Dus ik kon al veel auto s weg filteren .

Waar stond er op het lijstje : Niet in volgorde : Toyota GT86 : mooie wagen maar niet turbo aangedreven els ik het goed heb
: Fiat Abarth 595 Compitione deze stond hoog op de lijst ... Maar na een testrit met de automaat had ik het wel bekeken dus alsnog zou ik het overwegen een handgeschakelde te nemen : Deze had geen cruisecontrol en de 1.4l schrikte mij wat af.
: Audi S1 die had zo wat alles behalve de automaat ... okey geen probleem
: Terug naar men oude wagen Kia Cee'd Gt prettige wagen maar dan de 3 deurs versie ..... ik wou eens iets anders
: Toevallig moest ik eens een volledig interieur cleaning doen van een Mini R52 dacht ik ....( mijn excuses want ik ben nog een leek in de varianten ) ...Al was die al flink toe getakeld vond ik het op zich een leuke wagen , na wat google werk zag ik de nieuwe Mini Cooper S de gene met de nieuwe Dual clutch transmissie en Union jack lichten .

Dus ik waagde mij een bezoek aan een dealer en liet een offerte maken voor de nieuwe Cooper S , na een testrit van ik totaal verkocht , hij reed zalig beter als mijn verwachting.

Ik ben mss wel een Belg maar ik wil ook de beste conditie en service :lol: na wat contact te hebben met vrienden ok ze rijden met BMW maar het is de service van de garage die telt ook mee en Mini hoort er ook bij.

Dus een 2 de dealer , nou scheelde met dat al vlug meer al 1000 euro korting

3 de dealer werd redelijk aangeschreven voor zijn service en bestaat meer dan 60 jaar .... Dus die nog eens net dezelfde offerte enkele honderd euro s verschil ..... Ik had beslist , maar toch wees ik er hen op de andere offerte .... Ze konden niet lager het scheelde dan ook niet veel ....

4 maand zou de wachttijd zijn voor de wagen .... liet het niet zien maar pff dat is lang

Zonder verplichting stelde ze me voor om een naar een stock wagen gaan te kijken : een Zwarte JCW 2017 (deze heeft benzinemeter niet die met blokjes ) met een redelijke korting was het toch ff schrikken :shock: maar een pracht van een wagen zat erop kleine optie dan weer niet en ander die ik niet aan dacht weer wel ...

Stof om na te denken .... een babbel met vrouwlief die het ook veel centjes vond zegt welke staat je het meeste aan ? Duh de JCW .... Zegt ze leuk dan moet je die nemen , want ik ken je als het niet je zin is rijd je ermee tegen je goesting ...True story :lol:

Ik nam ze mee naar de dealer om een kijkje te ze vond het een mooie wagen .... nog ff geprobeerd er een extra korting af te krijgen .... hehe een 1 ste gratis onderhoud kreeg ik er nog bij .

Ik heb met deze wel geen testrit gedaan , dus hoop dat hij net zo lekker rijd als de S , en dan komt het dik in orde

Dus ik kijk er zeer hard naar uit on hem in ontvangst te nemen want ik zie hier een pak van prachtige wagens voorbij komen

En dit is hem dan :rijden :yeah




Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: FF voorstellen , want wachten duurt lang

12 jun 2018, 18:18

Hi Steven, welkom bij NewMINIclub en gefeliciteerd met de aankoop van de prachtige JCW !!
Super mooi dat je tot de aankoop van deze bent overgegaan, nu heel veel succes met streepjes zetten op de kalender :mrgreen:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: FF voorstellen , want wachten duurt lang

13 jun 2018, 18:59

Steven,

welkom op het NewMINIclub forum en die MINI JCW ziet er dik uit :icon_top: , van 2017 die is waarschijnlijk net ingereden :wink: .

Veel (rij)plezier met je nieuwe aanwinst en hier op het forum.

Mvg. Milco
Manny4pacman
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2018, 08:53

Re: FF voorstellen , want wachten duurt lang

14 jun 2018, 03:21

Hi schroefje ,

Ja laatste model 2017 , met de verbeterde benzine indicator en driving-modes via schakelaar

Echt veel meer kan ik je niet vertellen ben nog een leek in Mini

164 km op de teller heeft een paar keer als reclame op een event gestaan dat maakte ze me toch wijs .

Ik heb lang getwijfeld over de nieuwe S , maar dit was minstens 4 maand wachten

En na mijn laatste total loss was verklaard ,en zo lang zonder wagen iets te lang wachten ,

Toen stelde ze me deze voor een stuk duurder en iets minder korting ..... Wss krijg je op een JCW net iets minder

Had ik langer moeten wachten ? god weet waarom ... ik denk zo de 2017 draait al ff mee dus die zal wel op punt staan , dus waarom niet .

Er komt altijd wel iets nieuws uit , dus gewoon doen en er van genieten , dat is mijn gedacht dan weer .

En bedankt voor de verwelkoming beide

Mvg Steven
LucP
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 46
Lid geworden op: 27 apr 2018, 11:37

Re: FF voorstellen , want wachten duurt lang

14 jun 2018, 07:45

Mooie wagen!

Terug naar “Who are U?”