MINI Cooper Clubman R55 (Update: TE KOOP! P63)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
Markos
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Enschede
Berichten: 269
Lid geworden op: 23 feb 2013, 10:03

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

13 jul 2018, 10:47

Mooi, Maurice! Dit staat bij mij ook nog op het lijstje. Ziet er weer als nieuw uit zo!

Wel lachen dat Bob blijkbaar nog een grotere Piet Precies is op deukjesgebied dan jijzelf :lol:
Groeten, Mark

2008 Mini Clubman Cooper S
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1966
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

13 jul 2018, 10:49

Blijft mooi vakwerk. Enige tijd geleden een groupbuy gedaan voor uitdeuken met Jeroen. Hij heeft toen voor een aantal clubleden de mini weer strak gemaakt.

Mooi dat je mini er weer strak bij stsaat
Afbeelding
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

13 jul 2018, 11:17

Baseman schreef:
13 jul 2018, 10:05
Jij bent er net zo zuinig op als ik, die clubman wordt ook helemaal afgelikt :lol:
Super mooi dat de ergernissen zijn weggenomen Maurice, mooi verhaal en goed te lezen dat er weer een goed adres aan de lijst van bedrijven toegevoegd kan worden.
Ik weet zeker dat ie nu weer net iets fijner rijdt dat voordat Bob eraan gewerkt had :rijden

Geniet ze.
Volgens mij zijn wij alle 2 net zo erg Jos... Maar we doen er verder niemand kwaad mee dus we gaan er lekker mee door :lol: Zeker een fijn adres voor alle NewMiniClub leden. Enige nadeel is dat Bob niet heel Nederland afrijdt, dus je moet zelf naar de regio Amsterdam / Lisse rijden maar dan heb je ook wat. De Clubman rijdt inderdaad toch weer een tandje beter nadat de deukjes weg zijn gemasseerd :D
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

13 jul 2018, 11:27

Markos schreef:
13 jul 2018, 10:47
Mooi, Maurice! Dit staat bij mij ook nog op het lijstje. Ziet er weer als nieuw uit zo!

Wel lachen dat Bob blijkbaar nog een grotere Piet Precies is op deukjesgebied dan jijzelf :lol:
Woon je in de buurt van de regio Amsterdam Mark en gaat het bij jou ook om kleine (parkeer) deukjes? Dan is Bob zeker een goede optie. Verbaasde mij ook een beetje dat hij nog 4 deukjes vond. Nu is het wel zo dat het speciale led licht dodelijk is, als je buiten staat zie je het een stuk minder. De Clubman is nu weer spik en span :icon_top:
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

13 jul 2018, 11:35

Daniel_S schreef:
13 jul 2018, 10:49
Blijft mooi vakwerk. Enige tijd geleden een groupbuy gedaan voor uitdeuken met Jeroen. Hij heeft toen voor een aantal clubleden de mini weer strak gemaakt.

Mooi dat je mini er weer strak bij stsaat
Precies wat je zegt Daniel, echt vakwerk. Niet iets wat je leert achter je computerscherm, maar door heel veel uren te oefenen. Heb de groupbuy blijkbaar gemist, maar super dat je dat hebt opgezet. Hoeveel MINI's zijn er toen behandeld en tevreden met het resultaat?
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1966
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

13 jul 2018, 12:01

Zijn er toen (is al ff terug) 5 of 6 geweest. Voor zover ik heb begrepen allen tevreden. Wellicht weer eens polsen ...
Afbeelding
Ben1
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 182
Lid geworden op: 12 jun 2017, 13:07

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

13 jul 2018, 18:03

Leuk verhaal zeg weer ! Het gaat echt een kunststukje worden zeg je mini .. maar dan wat waren de kosten heb namelijk ook zo rot deukje in min achterscherm
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

14 jul 2018, 18:40

Ben1 schreef:
13 jul 2018, 18:03
Leuk verhaal zeg weer ! Het gaat echt een kunststukje worden zeg je mini .. maar dan wat waren de kosten heb namelijk ook zo rot deukje in min achterscherm
Gewoon even contact opnemen met MijnDeukje.nl lijkt me het meest voor de hand liggend Ben.
Geen enkel deukje is met elkaar te vergelijken, dus met alle respect, alles wat Maurice gaat zeggen is niet op toepassing van jou :wink:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

14 jul 2018, 21:18

Destijds heb ik ook deel genomen aan het detailen wat Daniel_S had geregeld en dat was speciaal voor de NewMINIclub club geregeld en dat was niet duur, het was max 3 deukjes per panel voor 50€. Ik had er 1 aan de rechterzijde (deur) en 1x linker deur en 1 linker achterpanel en hoefde voor de 3 deukjes maar totaal 50€ te betalen, had verwacht 150 te moeten neerleggen dus was echt een koopje. De deukjes waren van die kleine putjes agv deur dus die had ie er zo uit vandaar dat ie waarschijnlijk mij gemast heeft voor 50€. Wat al opgemerkt is was dat al weer een paar jaar gelden dus prijzen zullen misschien nu ook wat hoger zijn maar zeker de moeite waard om te laten doen of anders zelf van die tools aanschaffen, is natuurlijk ook een optie en dan zelf doen.
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

19 jul 2018, 08:24

Ben1 schreef:
13 jul 2018, 18:03
Leuk verhaal zeg weer ! Het gaat echt een kunststukje worden zeg je mini .. maar dan wat waren de kosten heb namelijk ook zo rot deukje in min achterscherm
Hoi Ben. Dank voor je complimenten! Baseman (alias Jos) heeft het in zijn reactie al goed verwoord. Prijzen hangen van diverse zaken af dus advies is om even contact op te nemen met Bob. Daarnaast heeft Milco een prima prijs indicatie gegeven zodat je in ieder geval een idee van ordegrootte hebt. EUR 50,- voor 3 deukjes wordt niet zomaar EUR 200, vanuit gaande dat type deukjes hetzelfde zijn. Succes!
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Glenda
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 aug 2015, 13:52

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

31 jul 2018, 22:51

Langzaamaan ben ik al het chroom van mijn clubman aan het veranderen in zwart (foto's binnenkort op fb NewMINIclub}, ik wil hem pepper white met zwart èn een aantal onderdelen black/white/grey Union Jack hebben. Nu las ik dat u de uitlaten met plastidip hebt behandeld, zit dat er nog steeds goed op? Ik ben er een beetje huiverig voor ivm eventueel smelten?
Ben1
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 182
Lid geworden op: 12 jun 2017, 13:07

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

01 aug 2018, 18:40

Wat je ook kan doen is een uitlaatsierstuk monteren van het merk: akrapovic staat gelijk lekker dik en vol.
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

01 aug 2018, 19:47

Glenda schreef:
31 jul 2018, 22:51
Langzaamaan ben ik al het chroom van mijn clubman aan het veranderen in zwart (foto's binnenkort op fb NewMINIclub}, ik wil hem pepper white met zwart èn een aantal onderdelen black/white/grey Union Jack hebben. Nu las ik dat u de uitlaten met plastidip hebt behandeld, zit dat er nog steeds goed op? Ik ben er een beetje huiverig voor ivm eventueel smelten?
Hi Glenda en natuurlijk ook Maurice.
Ik heb mijn uitlaat vanaf de einddemper naar achteren 3 jaar geleden met onderstaande spuitbus zwart gespoten.
Kleurt na die 3 jaar wel ietje lichter, maar dat mag ook wel na die jaren.
Even opnieuw de eindtips zwart spuiten kan terwijl hij eronder zit.
Spuitbus kost tussen de 10 en 15 euro op internet.
Oh, wel even eerst ontvetten en primer vooraf gebruiken opzetten zodat de uiteindelijke verf ook goed hecht.

Even Googlen, maar is o.a. ook >>> hier <<< te koop

Afbeelding



Resultaat


Afbeelding
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Ben1
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 182
Lid geworden op: 12 jun 2017, 13:07

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

01 aug 2018, 20:31

Staat ook lekker dik zeg !
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

11 aug 2018, 11:13

Glenda schreef:Langzaamaan ben ik al het chroom van mijn clubman aan het veranderen in zwart (foto's binnenkort op fb NewMINIclub}, ik wil hem pepper white met zwart èn een aantal onderdelen black/white/grey Union Jack hebben. Nu las ik dat u de uitlaten met plastidip hebt behandeld, zit dat er nog steeds goed op? Ik ben er een beetje huiverig voor ivm eventueel smelten?
Hoi Glenda. Ben heel benieuwd naar je MINI :) Het klopt dat ik de uitlaat met plastidip heb gespoten. In eerste instantie heb ik hittebestendige verf gekocht maar ik begon te twijfelen of ik het wel mooi zou vinden dus wilde ik het eerst ‘testen’. Plastidip kan je er weer af halen, wanneer het verf is kan dit niet (of moeilijk). Eerste 6 a 8 maanden bleef het er goed op zitten, nu begint het een beetje weg te bladeren. Weet nog niet of ik het weer met plastidip ga doen of nu echt met spuitverf. Als je twijfelt zou ik beginnen met plastidip, als je zeker weet dat je het wilt behouden zou ik het spuiten en zeker de tip van Baseman (Jos) bekijken. Hoop dat je er wat aan hebt :)
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”