Brightness' Hyper Blue R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2214
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Brightness' Hyper Blue R53

30 dec 2018, 10:54

Van harte proficiat met deze prachtige Cayman :icon_top:
Daar ga je veel plezier mee hebben. :rijden

De nieuwe eigenaar van jouw Mini gaat vast ook heeeellll blij zijn met zijn aanwinst.
Ik heb je Mini diverse keren in de advertentie bekeken, vorig jaar toen de mods er nog allemaal opzaten ook, en kwam bijna in de verleiding hem erbij te kopen.
Ik heb de auto nooit live gezien maar ik had de indruk dat dit een van de mooiste R53 Cooper S'en van NL moet zijn en dan ook nog zoveel power erin.
Maar nu is er iemand anders heel blij mee!!! :icon_top:
Ik hoop dat ie hier op het forum blijft.............

Ik zit met mijn R53 GP een beetje op hetzelfde punt als jij, na zes jaar bezit wil ik wel eens iets anders, maar moet ook iets leuks zijn.
Helaas is mijn budget niet toereikend voor zoiets als zo'n jonge Cayman dus maakt de stap om mijn GP te koop te zetten wel wat moeilijk.

Je mag van mij rustig meer over de Cayman in "bevriende rides" zetten.
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Re: Brightness' Hyper Blue R53

30 dec 2018, 11:28

Dank je wel, Niek!
De nieuwe eigenaar heeft inderdaad een prachtige auto gekocht. Ik hoop dat hij de auto met net zoveel liefde blijft behandelen als ik, want de auto is inderdaad in uitzonderlijk mooie staat. Mijn gevoel zegt dat dit wel goed zit. Het is in ieder geval duidelijk een autoliefhebber. Ik weet dat hij hier mee leest en ik hoop dat hij zich zal melden. Ik zou de auto graag blijven volgen, en ik denk velen met mij.

Ik snap dat je ook wel eens iets anders wil, Niek. Ik had precies hetzelfde. Zelf heb ik er lang over gedaan om het juiste type opvolger te vinden. Ik ben daarin heel kieskeurig en er zijn maar weinig auto's die bij mij de gevoelige snaar raken, zeker binnen het budget wat ik ter beschikking had. Voor mij was een jong gebruikte 981 Cayman S qua budget net haalbaar, en ik ben ervan overtuigd dat er geen betere (sport)auto in deze prijsklasse op de markt is mits een tweezitter volstaat. De 981 is echt fenomenaal, zowel de Cayman als de Boxster.

Ik zag tzt een topic aanmaken in "Bevriende rides", zodat je mijn ervaringen en mods kunt volgen.
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2214
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Brightness' Hyper Blue R53

30 dec 2018, 11:32

Leuk dat je je ervaringen wilt delen. :icon_top:
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Brightness' Hyper Blue R53

30 dec 2018, 12:11

Goed dat je MINI naar een liefhebber gaat, verdiend die ook. Je nieuwe ride mag er wezen. Wat een upgrade zo naar een Porsche, dat doe je goed. In ieder geval heel veel plezier met de nieuwe aanwinst en wat ik al op FB zei, kom hem maar een keer showen op 1 van de MINI meets, bv in Apeldoorn :icon_top:
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Re: Brightness' Hyper Blue R53

30 dec 2018, 12:12

Dank je wel, Milco!
Misschien neem ik hem idd mee naar de KFC meeting.
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

Re: Brightness' Hyper Blue R53

30 dec 2018, 12:36

End of an era! Gefeliciteerd met de verkoop én aankoop van het nieuwe racemonster, heerlijk zo’n Porsche. Geen verkeerde keuze! Benieuwd naar het topic 👍🏻
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Re: Brightness' Hyper Blue R53

30 dec 2018, 12:37

Dank je, Sjaak! Ik hou jullie op de hoogte!
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1966
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Brightness' Hyper Blue R53

30 dec 2018, 13:23

Gefeliciteerd met de verkoop en de koop van je nieuwe ‘hobby’.

Leuk te lezen dat de mini weer een liefhebber heeft gevonden. Maakt het ‘afscheid’ toch minder erg. Alhoewel met zo’n nieuwe aanwinst op de oprit een mooie opvolger !
Veel plezierige kilometers in de Porsche ! (Erg dik ding trouwens...!)
Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Re: Brightness' Hyper Blue R53

30 dec 2018, 13:26

Dank je wel, Daniël!
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
Gebruikersavatar
ITSU028
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Oosterbeek
Berichten: 1168
Lid geworden op: 09 jul 2006, 14:54
Nederland

Re: Brightness' Hyper Blue R53

30 dec 2018, 13:32

Tja, iemand die jouw R53 ziet kan niet anders dan verkocht zijn, zelfs in ‘uitgekleede’ toestand.
En de cayman, snap ‘m, zeker een droomauto welke, ook in mijn geval, ooit nog eens voor de deur moet gaan staan 😬
Heel veel plezier ermee👍
F56S JCW PRO LCI
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Re: Brightness' Hyper Blue R53

30 dec 2018, 15:21

Dank je wel, Mikel!
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: Brightness' Hyper Blue R53

30 dec 2018, 19:45

Brightly, voor jou geweldig dat je de R53 verkocht hebt maar voor het Forum toch wel een dag met een zwart randje. Je topic heb ik letter voor letter gelezen, met bewondering voor je perfectie en oog voor detail. Je MINI ClubSport was echt uniek in zijn soort en niet alleen in Nederland. Helaas komen aan alle mooie dingen (ooit) een einde maar hopelijk gaat de nieuwe eigenaar er volop van genieten en de MINI goed bij- en onderhouden.
Je hebt in mijn ogen een geweldige 'vervanger' gekocht. Een compleet andere wagen en eentje waar je hopelijk net zoveel plezier aan gaat beleven als aan je MINI. Ik ga je 'bevriende ride' topic zeker volgen en hopelijk kom je de Cayman eens showen tijdens één van de MINI meetings. Dank dat je het Forum verrijkt hebt met je Topic en veel plezier met je aanwinst!
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Manick
Sponsor
Berichten: 1029
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:42

Re: Brightness' Hyper Blue R53

30 dec 2018, 20:06

Helaas is de tijd aangekomen dat de "vaste 3" Team Hyper Blue niet meer is. Maar goed de Porsche mag er wel tussen staan

Was een goeie en mooie tijd die ik in jouw blauwe heb mogen mee maken. Ik zie je snel weer op een meet!
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Brightness' Hyper Blue R53

30 dec 2018, 20:09

Dank je wel, Maurice. Dan zijn hele mooie woorden!
Ik heb enorm genoten van de MINI en ik heb mijn best gedaan om er een mooi project van te maken. Het geeft natuurlijk een goed gevoel als andere liefhebbers het mooie er ook van in zien.

Ik hoop van de Porsche ook een mooi project te maken. Het zal niet te vergelijken zijn met het MINI-project. De Porsche is van zichzelf al zó goed dat er op technisch vlak weinig te verbeteren valt, zeker voor straatgebruik. "Upgrades" worden al gauw downgrades als je niet oppast, want de Porsche Engineers hebben alles heel goed uitgedacht.
Ook op het gebied van bumpers, spoilers, etc is alles tot in detail uitgedacht. Aero is hier ook echt aero, dus ook daar ga ik niet aan tornen.
Qua interieur ga ik nog wel het een en ander veranderen tzt. Hiervoor zal ik waarschijnlijk beroep doen op Chico.
Wat ook meespeelt, is dat Porsche mods een veelvoud kosten van MINI mods. Een complete GT4 voorbumper conversie kost bijvoorbeeld rond de 6000 euro. Die voorbumper moet eigenlijk gecombineerd worden met de achterdiffuser. Je begrijpt wel waar ik heen wil...

We zien wel hoe het loopt. In eerste instantie ga ik lekker genieten van de Cayman in standaard trim. De rest komt later wel.
In ieder geval hartstikke leuk dat je interesse hebt in het volgen van mijn nieuwe project!
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Re: Brightness' Hyper Blue R53

30 dec 2018, 20:25

Manick schreef:Helaas is de tijd aangekomen dat de "vaste 3" Team Hyper Blue niet meer is. Maar goed de Porsche mag er wel tussen staanAfbeelding

Was een goeie en mooie tijd die ik in jouw blauwe heb mogen mee maken. Ik zie je snel weer op een meet!Afbeelding
Thanks Kevin! Maar de “vaste 3” wordt toch nóg kleiner? Of zijn de plannen waar je het laatst over had van de baan?
We blijven elkaar zeker zien! Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”