Kleur half leren stoelen

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
atheunis
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 mar 2019, 18:52

Kleur half leren stoelen

14 mar 2019, 21:38

Hallo allemaal,
Ik zal mezelf even voorstellen, want ik ben nieuw hier. Mijn naam is Annemarie en sinds 3 dagen ben ik de trotse bezitter van mijn eerste mini. Ze is zwart en geboren in juli 2004. Wit dakje en halfleren bekleding. Antraciet/ rood. En daar gaat direct mijn vraag over. Ik wil het stuk leer vd voorstoelen een opfrisbeurtje geven mbv colourlock. Maar volgens mij is het niet pikzwart, het lijkt meer donker antraciet. Ik heb op de site van colourlock gekeken bij de BMW-kleuren, maar daar word ik niet veel wijzer van... :shock: :shock:
Weet iemand wat de exacte kleur is van het interieur rood (stof)/ zwart (leer). Of weet iemand waar ik deze info kan vinden?

Bij voorbaat dank :-)) :-))
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Kleur half leren stoelen

14 mar 2019, 22:22

Hoi Annemarie,

van harte welkom op het NewMINIclub forum. Netjes dat je je even voorstelt, dat zien we graag en zo hoort het ook alleen doen we dat normaal even in de WHO ARE YOU topic maar dat kun je altijd nog even doen, maar geen probleem hoor :wink:

Voor wat betreft je vraag zou ik geneigd zijn om Panther Black te roepen maar om het zeker te weten moet je even op de volgende pagina inloggen. Je hebt je VIN nummer nodig (laatste 7 cijfers van je chassis nummer > staat op je kenteken).

Annemarie, ga naar deze link:
https://www.parts.bmwgroup.com/tetis/in ... bETK_START
(zorg dat je pop-up venster in je browser op toestaan hebt staan)


Inlognaam: eu444444
Wachtwoord: minietk1
(zorg dat je de pop-ups toestaat)

Daarna de laatste 7 tekens van het chassisnummer invoeren en klikken op >>

Vervolgens bovenin klikken op uitrusting (en eventueel het scherm uitklappen met het + teken)
Ik verwacht dat daar de kleur van je bekleding bij staat, bij mij is dat Panther black vwb de lederen versie van mijn stoelen, de kleur Rood is de stof, toch.

Succes,

Als het niet lukt om op de site te komen dan hoor ik het wel. Misschien dat Robert nog reageert die rijdt al veel langer MINI plus weet ook heel veel van de 1ste generatie cq waar je die info kan vinden maar hiermee vindt je alles specifiek van jou MINI.

Gr. Milco
atheunis
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 mar 2019, 18:52

Re: Kleur half leren stoelen

14 mar 2019, 23:48

Schroefie schreef:
14 mar 2019, 22:22
Gr. Milco
Hoi Milco,
Soooo hey, dat zijn nog eens de antwoorden waar je iets mee kunt.
Hartelijk bedankt, TOP!
Inloggen en mijn gegevens vinden was een eitje, nu nog interpreteren...
Bij bekleding staat nl. :'stoff leder kaleido/ Tartan rot'. (S5TB) Geen van deze kleuren kan ik terug vinden bij colourlock BMW-kleuren.
De auto zelf is cosmosschwarz, ook fijn om te weten, maar volgens mij is dus het leer (zie foto) niet pikzwart. :? :?
zie foto voor alle mensen met laser/kleurherkenningsogen :lol:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Kleur half leren stoelen

15 mar 2019, 00:11

Als je deze onderstaande link volgt kom je bij een MINI met hetzelfde interieur, daar is het ook tartanred/pantherblack:

https://www.twenteautomotive.nl/auto-ve ... d=13120444
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Kleur half leren stoelen

15 mar 2019, 00:16

Hier het bewijs dat die grijze kleur toch echt Panther Black is:

viewtopic.php?t=34303
atheunis
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 mar 2019, 18:52

Re: Kleur half leren stoelen

15 mar 2019, 00:21

Haha, ja had net dezelfde conclusie getrokken. Wel fijn dat er meer mensen zijn die toch éééécht vinden dat 'pantherblack' erg grijs aandoet...

Terug naar “Interieur en audio”