2nd cat delete

Gebruikersavatar
mrsparklingsilver
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 feb 2019, 15:50

2nd cat delete

16 mei 2019, 12:31

Goedemiddag allemaal,

Ik zit regelmatig op het Amerikaanse mini forum of de Mini subreddit rond te neuzen naar leuke mods etc. en nu kom ik regelmatig een '2nd cat delete' tegen, vaak in combinatie met een resonator delete (ik heb begrepen dat dit de middendemper is).

Op dit forum kan ik niks vinden over een tweede cat in het uitlaatsysteem van een R56 cooper S... iemand die hier meer over weet?

Het lijkt me namelijk een extreem aantrekkelijke mod als ik de video's van de andere fora moet geloven.

Ik hoor het graag als iemand mij kan helpen!

Youri
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: 2nd cat delete

16 mei 2019, 13:44

Het is vaak dat de Amerikanen net iets anders de auto binnen krijgt dan de rest van de wereld. Omdat hun weer andere wet en regelgeving hebben over voertuigen dan europa.

Een simpele voorbeeld is de McLaren Senna! In heel de wereld koop je een Senna met 3 uitlaatstukken, behalve in Amerika. Want daar kan je alleen met 2 uitlaatstukken kopen.

Bij een buggatti Chiron, heeft ook rare achterbumper blokken in Amerika, rest van de wereld niet.

Dus mischien is er ook zo iets met de mini, dat ze in Amerika een 2e cat moeten hebben.



Lang verhaal kort te maken. Amerikanen zijn soms raar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”