De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

Het complete aanbod MINI onderdelen, online. Klik hier om naar de webshop te gaan.
Gebruikersavatar
Xanlle
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 356
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:43

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

23 mar 2019, 12:02

Het kopen van producten met korting bij Ekris lijkt op het moment weer niet te werken. Dit is de melding:
"De combinatie van het ingevoerde Ekris debiteurennummer en de ingevoerde postcode is niet gevonden. Eventuele kortingen kunnen niet worden berekend."
Gebruikersavatar
Xanlle
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 356
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:43

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

26 mar 2019, 09:17

Het werkt weer, bedankt! :icon_top:
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

27 mar 2019, 22:22

Xanelle,

op jou reactie heb ik meteen een mail verstuurd naar de POC bij Ekris maar gezien het weekend hebben ze de mail pas maandag gelezen. In de loop van de ochtend hebben ze het account weer hersteld, 1 NewMINIclub lid had de persoonsgegevens van ons account aangepast door zijn naam en adresgegevens in te voeren maar je hoeft alleen het alternatieve adres in te voeren en eventueel je mailadres om op de hoogte te blijven van de status van je bestelling. Als men onze debiteuren gegevens gaat aanpassen met hun eigen gegevens dan klopt de inlognaam niet meer met de debiteur gegevens en dan wordt het account gelocked vwb clubkorting en krijgt het account de naam van degene die de gegevens heeft aangepast. De "dader" is dan makkelijk te achterhalen :lol:

Ik had alleen even vergeten om je te melden dat ik actie ondernomen had maar je hebt het al gezien dat het weer werkt.

In ieder geval bedankt voor je melding want we zijn voor dat soort problemen afhankelijk van een melding van de leden in geval iets niet werkt zoals zou moeten.

Thnx,

Milco
Dirkxke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Dilsen-Stokkem
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2011, 16:14

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

17 mei 2019, 19:43

Het lijkt opnieuw niet te werken.

"De combinatie van het ingevoerde Ekris debiteurennummer en de ingevoerde postcode is niet gevonden. Eventuele kortingen kunnen niet worden berekend."
Vespaman
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 87
Lid geworden op: 18 apr 2019, 16:43

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

17 mei 2019, 20:09

Inderdaad, heb er al 3 dagen last van. Staat nu de normale consumentenprijs.
Coen1
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 198
Lid geworden op: 28 jan 2019, 17:54

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

17 mei 2019, 20:36

Ja echt balen je krijgt nu geen korting...
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

17 mei 2019, 21:23

Klopt heren, een lid heeft zich niet aan de inlogprocedure gehouden en is onze debiteuren gegevens gaan wijzigen met zijn gegevens terwijl hij alleen een alternatief afleveradres moet invullen en zijn mailadres, zodat hij op de hoogte gehouden wordt voor wat betreft de status van zijn bestelling. Door deze actie klopt inderdaad het debiteuren nummer niet met de NAW gegevens dus schakelt de webshop automatisch de korting berekening uit en kunnen we niet meer bestellen.

Het blijkt toch elke keer weer dat sommige leden niet even de moeite nemen om de pdf met inloggegevens goed door te lezen.
Ik zal de POC bij Ekris wederom verzoeken om het account weer te herstellen, ga er maar vanuit dat het pas in de loop van volgende week gebeurt want aanstaande maandag is de opening van de vestiging EKRIS Breukelen dus ze zullen daarmee druk zijn plus ik weet niet of de webshop Ekris Utrecht al overgezet is naar Breukelen of dat dit voorlopig vanuit de oude BMW/MINI vestiging in Utrecht wordt voortgezet.

Ik houd jullie op de hoogte.

Sorry voor het ongemak.
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

17 mei 2019, 22:45

Soms is het moeilijk om aan 8 stapjes te houden... maar goed. Iedereen leest niet altijd een gebruike aanwijzing als je wat nieuws hebt.

Kunnen ze niet bij ekris de debiteuren gegevens vast zetten? Want dit is al een x vaker gebeurt, en ben bang dat het weer gaat gebeuren...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Dirkxke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Dilsen-Stokkem
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2011, 16:14

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

17 mei 2019, 23:17

Dit moet toch zonder problemen te programmeren zijn?
Vespaman
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 87
Lid geworden op: 18 apr 2019, 16:43

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

18 mei 2019, 22:22

Schroefie schreef:
17 mei 2019, 21:23
Klopt heren, een lid heeft zich niet aan de inlogprocedure gehouden en is onze debiteuren gegevens gaan wijzigen met zijn gegevens terwijl hij alleen een alternatief afleveradres moet invullen en zijn mailadres, zodat hij op de hoogte gehouden wordt voor wat betreft de status van zijn bestelling. Door deze actie klopt inderdaad het debiteuren nummer niet met de NAW gegevens dus schakelt de webshop automatisch de korting berekening uit en kunnen we niet meer bestellen.

Het blijkt toch elke keer weer dat sommige leden niet even de moeite nemen om de pdf met inloggegevens goed door te lezen.
Ik zal de POC bij Ekris wederom verzoeken om het account weer te herstellen, ga er maar vanuit dat het pas in de loop van volgende week gebeurt want aanstaande maandag is de opening van de vestiging EKRIS Breukelen dus ze zullen daarmee druk zijn plus ik weet niet of de webshop Ekris Utrecht al overgezet is naar Breukelen of dat dit voorlopig vanuit de oude BMW/MINI vestiging in Utrecht wordt voortgezet.

Ik houd jullie op de hoogte.

Sorry voor het ongemak.
Top dat je ermee aan de gang gaat. Vloeit geen bloed uit. Bestelling kan nog wel een paar dagen wachten.... 8) :D
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

20 mei 2019, 08:22

De webshop is weer bereikbaar!
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

09 jun 2019, 00:08

Ik denk dat vaak fout gaat, met de debiteuren gegevens...

Ik heb zelf de Mini Icecube tray gekocht met de korting.

En had netjes al mn gegevens in gevuld. Maar omdat ik Google Chrome gebruik, kan ik bijna al de gegevens automatisch invullen.
Ik heb dit expres niet gedaan, omdat ik zeker wou weten dat alles goed zou gaan...

Maar denk dus daar de fout voor sommige gaat. Want dan wordt alles aangepast en in gevuld...


Uiteindelijk heb ik het zelf persoonlijk gehaald bij ekris Arnhem, werkte toen 10km er vandaan

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

26 jun 2019, 18:04

Thanks voor de aardig wat euro's die ik heb bespaart op mn nieuwe achterbumper!

Er is nogmaals een trekhaak tegen aan gekomen.

Dus danku voor de partnerschap met Ekris!

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Sathmo
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Almere
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 mei 2018, 23:56

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

17 jul 2019, 11:29

Het adres is weer aangepast door de vorige besteller. Hierdoor is er geen korting meer in de shop.
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

17 jul 2019, 11:41

Sathmo schreef:Het adres is weer aangepast door de vorige besteller. Hierdoor is er geen korting meer in de shop.
Milco is er al op de hoogte dat er geen korting meer is. Binnenkort gaan de beheerders van dit mooie forum samen met Ekris rond de tafel zitten, om verschillende zaakjes te overleggen. Waaronder het vast zetten van de debiteuren gegevens.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Terug naar “MINI Ekris webshop”