F56 JCW pro melting silver

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: R60 JCW frozen black

12 jun 2019, 06:18

De F-series zeker! De 1e en 2e generatie hebben, zoals ik soms voorbij zie komen, de traditioneel betrouwbaarheid van Engelse auto's

Lees vrij weinig problemen over de F-jes!
Maargoed, daar wordt weer over gezegt dat het echte 'go kart' gevoel er niet in zit...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: R60 JCW frozen black

12 jun 2019, 06:25

Maar op die Deutsche autofest was toch op maandag?

Denk dat heel veel naar de opening waren gegaan van de grootste standalone mini dealer in Breukelen. Daar was ik zelf ook heen gegaan!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

12 jun 2019, 14:22

QVS schreef:Maar op die Deutsche autofest was toch op maandag?

Denk dat heel veel naar de opening waren gegaan van de grootste standalone mini dealer in Breukelen. Daar was ik zelf ook heen gegaan!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Was inderdaad afgelopen maandag. En ik ving inderdaad al wat op van die opening via Facebook, mijn voorkeur gaat dan toch naar een dagje op het circuit met autoshows, time-attack races en dikke bolidesAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: R60 JCW frozen black

12 jun 2019, 14:45

Tja... Assen was niet mogelijk voor mn planning van maandag. Maar wil er best volgende x heen!

Eigenlijk was afgelopen maandag de eerste x dat ik naar een mini evenement ging. Dus eerst ff rustig beginnen

Maar volgende maand heb ik ander evenement op de agenda, Britisch racing festival! Ben je daar ook bij? Worden ook races gehouden als ik het goed begreep

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

12 jun 2019, 14:49

Jazeker, ben er ook bij! Onwijs veel zin!

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: R60 JCW frozen black

12 jun 2019, 14:50

janikworks schreef:JazekerAfbeelding, ben er ook bij! Onwijs veel zin!

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
Ben je op de zaterdag of de zondag? Ik zelf ben er op de zondag samen met mn vrouwAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

12 jun 2019, 14:57

Ik ben er ook op zondag! Spreken we ons dan wel

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

18 jun 2019, 09:28

Update!

Gisteren bij Beek auto racing geweest voor het plaatsen van een Akrapovic downpipe (met sportcat) en de stage 1 mapping icm wat extra pops & bangs.

We hebben een aantal vermogenstestjes gedaan omdat ik graag wou weten wat het had opgeleverd. Uiteindelijk waren de hoogst gemeten pk's 237 met 330 nm koppel. In eerste instantie had ik iets meer verwacht, zeker richting de 250pk maar dat zat er niet in. Mogelijk door wat vervuiling, niet voldoende koude lucht kunnen aanzuigen en concequenter tanken op eu98.

Maar toen ik eenmaal naar huis kon rijden heb ik 'm natuurliik zelf kunnen "testen" en het voelt gewoon als een andere auto! een stuk feller met optrekken en het rijdt heerlijk!

En als mensen mochten twijfelen over die akra downpipe... Het geluid is perfect icm een jcw uitlaat! zeker bij het doortrekken naar de hogere toeretallenAfbeelding.
De hardere pops zijn gewoon voor de fun hahaAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

Re: R60 JCW frozen black

18 jun 2019, 18:21

Na tuning ook compleet andere Paceman JCW terug gekregen. Zelf hadden ze me al aangegeven dat pk winst niet al teveel zou zijn, uiteindelijk 244 pk en 387 Nm met stage 1.
Walnut Blasting laatst gedaan bij GoGarage37 met de Roadster JCW. Ook al was vervuiling minimaal, ik merkte duidelijk verschil.
Suc6
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

18 jun 2019, 20:24

nepnerd schreef:Na tuning ook compleet andere Paceman JCW terug gekregen. Zelf hadden ze me al aangegeven dat pk winst niet al teveel zou zijn, uiteindelijk 244 pk en 387 Nm met stage 1.
Walnut Blasting laatst gedaan bij GoGarage37 met de Roadster JCW. Ook al was vervuiling minimaal, ik merkte duidelijk verschil.
Suc6
Toch behoorlijk verschil met die van mij, maar dat mag de pret niet bederven! Afbeelding Ik verwacht dat na een walnutblasting er nog meer verschil zal zijn, dus wellicht dat in de nabije toekomst laten doen.

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

07 aug 2019, 14:00

De afgelopen paar weken begon mijn motormanagement lampje een aantal keer te branden met de melding "verhoogde uitstoot". Ik dacht gelijk dat dit te maken had met de nieuwe downpipe want ze hadden bij Beek nogal moeite om de foutmelding weg te programmeren destijds. Maar ik kon daar niet op korte termijn terecht...

Uiteindelijk ben ik naar Schols auto's gegaan. Ik had hun naam al een paar keer zien voorbij komen op FB en het ligt redelijk in de buurt. Nieuwe remblokjes achter laten plaatsen en de fout laten uitlezen.. Bleek een kapotte lambdasonde (achter de Kat) te zijn. Deze vervangen en het was gelukkig opgelost.

Wat een topservice daar! Ik kan ze iedereen aanraden en ik denk dat sommige andere bedrijven daar nog wat van kunnen leren. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
MiniG043
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Maastricht
Berichten: 71
Lid geworden op: 03 jul 2017, 15:17

Re: R60 JCW frozen black

07 aug 2019, 14:04

wel een net vermogen gedraaid dan! en fijn dat het probleem zich weer opgelost heeft. ook maar eens bij martijn gaan als de koppeling eraan komt van de mijne.
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

07 aug 2019, 14:20

MiniG043 schreef:wel een net vermogen gedraaid dan! en fijn dat het probleem zich weer opgelost heeft. ook maar eens bij martijn gaan als de koppeling eraan komt van de mijne.
Ja het vermogen ben ik tevreden over! En idd blij dat het probleem is opgelost en er geen lampjes meer branden haha Afbeelding



Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: R60 JCW frozen black

09 aug 2019, 09:02

Heel herkenbaar wat je schrijft over die lampjes. Ik krijg er altijd allergie van en wil altijd gelijk weten wat het is en nog belangrijker, ik wil ze niet meer zien :D Service is inderdaad niet bij elkaar bedrijf even goed voor elkaar maar misschien helpt de zomerperiode ook niet echt qua bezetting personeel?
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

16 aug 2019, 12:26

Update!

Gelukkig nog een modificatie voor zondag in Duiven! Gisteren heb ik alle achterramen laten tinten (85%). Ziet erg strak uit en past wel bij het all black imago waar ik voor wil gaan. Afbeelding Binnekort nog de sproeierkapjes en mistlampen smoken. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Terug naar “Show your ride”