Mini Cooper S (JCW) F56

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Trance-M
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2019, 17:58

Mini Cooper S (JCW) F56

09 nov 2019, 16:57

Hallo allemaal,

Mijn naam is Maurice en ik woon in het Limburgse dorpje Ubachsberg. Ik ben inmiddels al een paar maanden lid van de Facebook groep en heb mij hier ook maar eens ingeschreven.
Eind mei heb ik deze Mini Cooper S in JCW uitvoering uit 2015 gevonden in Keulen en door Bjorn Erkens laten importeren.
Van binnen en van buiten is hij dus JCW uitgevoerd. Daarbij nog een JCW uitlaat met bluetooth klepbediening en a fabriek getuned naar 211 pk.
In juni stond hij op kenteken en kon ik als trotse bezitter de Limburgse heuvels ermee gaan bedwingen.
Hij stond nog op de winterbanden, dus eerst even de Breyton velgen die erbij zaten gemonteerd, Dat maakte wel wat verschil :)

Mods, geen, alles zat er zo al op of bij, ik heb tot nu toe alleen een dashcam geplaatst en de te flitse JCW rubberen vloermatten voren weer vervangen door de wat rustigere zwarte originele matten.
Ondanks dat de-chromen in is en ook bij deze wel stoer zou staan, vind ik het chroom eigenlijk ook wel chique staan, dus laat ik het voorlopig nog even bij deze gedeeltelijke de-chrome.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Buur
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zuidplas
Berichten: 336
Lid geworden op: 23 okt 2017, 19:39

Re: Mini Cooper S (JCW) F56

09 nov 2019, 17:27

Welkom hier en wat een prachtige Mini heb je! Ik vind het chrome ook wel chique, mooie combi zo!
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2214
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Mini Cooper S (JCW) F56

10 nov 2019, 10:52

Welkom hier en gefeliciteerd met deze prachtige F 56!
Komen hier steeds meer leden met een 3e generatie new Mini.

Terug naar “Show your ride”