Sleutelaar (Koppelingsplaten etc vervangen) regio Den Haag

McKentin
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jan 2019, 23:38

Sleutelaar (Koppelingsplaten etc vervangen) regio Den Haag

30 nov 2019, 08:29

Goedemorgen mede-leden!

De titel spreekt voorzich, graag jullie advies of doorverwijzing? Wellicht wel 1 van de leden zelf.

Ik ben opzoek naar iemand die de koppelingset kan vervangen. Uiteraard zit van Beek in Den Haag, maar hun prijs is absurd hoog. Iemand nog aanbevelingen ? Factuur etc is allemaal niet nodig. Ik begrijp dat er enig werk aan zit uiteraard.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Sleutelaar (Koppelingsplaten etc vervangen) regio Den Haag

30 nov 2019, 15:22

De klus/prijs bestaat vooral uit arbeidsuren, koppelingset zit rond de 250€, de rest is naast wat versnellingsbak olie en klein materiaal vooral arbeids-uren. Ben van Leeuwen in Ter Aar liggen de prijzen wat lager dan bij Beek en dan is het ook nog afhankelijk of het een ONE/COOPER betreft of een COOPER S en Pre- cq Facelift model. Bij een COOPER scheelt het 300€.

https://www.benvanleeuwen.com/koppeling-problemen/

Je zou ook Kevin Elenbaas (Forumnaam Manick) een PB kunnen sturen. In Dongen heb je nog TVM Works zitten en in Noord-Holland Garage Benrath. Keuze genoeg en het is niet even een klein klusje.

Succes

Milco
McKentin
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jan 2019, 23:38

Re: Sleutelaar (Koppelingsplaten etc vervangen) regio Den Haag

30 nov 2019, 15:49

Klopt helemaal, dat het vooral de arbeid is. Je heb alles al zowel set, keerringen, olie voor max 250. Het is inderdaad de Arbeid maar daar zit ook nogal een verschil in.

Hier in Den Haag is het schaars kwa garages die er echt verstand van hebben. Aangezien de auto met het transport moet is dat ook een factor.

Wellicht heb ik iemand lokaal gevonden, bedankt voor je reactie.

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”