Bumper switch

Net te laat voor dat koopje wat je zo graag wilde hebben of gevonden wat je zocht.
NiekvRens
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jun 2020, 22:46

Bumper switch

29 jun 2020, 15:34

Hallo ik heb een mini cooper S uit 2007 met JCW-pakket en ik zou hier graag ook nog de voor en achterbumper met diffuser van het JCW model op willen leggen. Heeft iemand hier ervaring mee? Waar moet ik eventueel rekeing mee houden en welke onderdelen is het verstandig om nieuwe voor te halen?

Mvg Niek
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Bumper switch

29 jun 2020, 16:16

Niek,

als je een Cooper S uit 2007 (N14 blok) met JCW pakket hebt wat houdt dat JCW pakket dan in bij jouw, bedoel je de motor tuningkit?
Als je de JCW voor-, achterbumper en diffuser wil hebben dan ben je aangewezen op de 2de hands markt want die worden door MINI niet meer gemaakt/geleverd los van wat bevestiging/aanbouw onderdelen.

Het wordt dus een zoektocht in eerste instantie naar de bumpers en dan het bij elkaar zoeken van de rest. Vooral abonneren op de MINI parts UK FB groep, daar komen nogal eens wat van dit soort items voorbij en de Duitse MINI Teilemarkt FB groep.

Je kunt ook de diverse slopers raadplegen waaronder MINIparts24.nl.

Succes met de zoektocht

Gr. Milco
NiekvRens
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jun 2020, 22:46

Re: Bumper switch

29 jun 2020, 17:53

Jup, die kit bedoel ik. Bedankt voor de suggesties zal daar eens gaan kijken. De achterbumper met diffuser was niet zo moeilijk om te vinden alleen de voor bumper met aanbouwdelen word wat lastiger.

Terug naar “Verkocht/gevonden”