Aanpassen oranje binnenverlichting

De 2e generatie vanaf 2006
Wiki1982
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Valkenswaard
Berichten: 103
Lid geworden op: 05 jul 2016, 20:31

Re: Aanpassen oranje binnenverlichting

10 jul 2016, 01:10

Qua ambient verlichtingen ik er uit...Ben even vreemd gegaan bij onze Britse collegae en daar heb ik het gevonden.

Bij mini vanaf '07 (MKII) pre face lift met Ambient lighting is de intensiteit van deze verlichting te regelen met de knop links in de toerenteller.
Nadeel hiervan is dat je tegelijk de intensiteit van de verlichting van de toerenteller en snelheidsmeter regelt. Dus fellere Ambient=fellere instrument verlichting!
Life is too short to drink cheap wine!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vod
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 80
Lid geworden op: 22 jul 2020, 14:24

Re: Aanpassen oranje binnenverlichting

06 aug 2020, 21:10

Even een oud topic naar boven gehaald. Bij mijn Mini F57 heb ik de kleur vastgezet op oranje. Maar heel af en toe, na het ontgrendelen van de auto, begint hij de uit zichzelf de kleuren te wisselen. Met het hendeltje in het plafond zet ik de kleur vervolgens weer vast maar 2 dagen later gaat hij na het ontgrendelen van de auto vanzelf weer aan het "scrollen" door de kleuren. Het gebeurt dus maar af en toe. Vreemd. :roll: Ach ik heb hem nog maar een dikke week dus anders maar een keer aankaarten bij de dealer.
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Aanpassen oranje binnenverlichting

10 aug 2020, 10:42

Die instelling wordt in het bestuurdersprofiel opgeslagen... Gebruik je dezelfde sleutel? En heb je op die sleutel een profiel actief staan, of gebruik je het gasten-profiel?
Gebruikersavatar
Vod
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 80
Lid geworden op: 22 jul 2020, 14:24

Re: Aanpassen oranje binnenverlichting

10 aug 2020, 14:32

Ik gebruik mijn eigen sleutel maar het probleem heeft zich opgelost. Zodra ik het portier ontgrendel gaat hij eenmaal de 7 kleuren rond om vervolgens op de ingestelde kleur terug te komen en daar op te blijven staan. Zal wel een gimmick zijn van Mini
Gebruikersavatar
Peter koster
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kleine huis op de prairie
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2019, 11:21

Re: Aanpassen oranje binnenverlichting

10 aug 2020, 16:45

:lol: :lol: :lol: hebben ze gejat van Mercedes ( en die waarschijnlijk weer van een Aziatisch merk) die hebben dat ook ,zodra je start staat hij idd op de ingestelde kleur.

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”