Mini R56 actieve sub + Navi

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Roywes
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 apr 2018, 01:03

Mini R56 actieve sub + Navi

14 mei 2018, 22:48

Hallo allemaal,

Ik heb in mijn 2007 R56 een origineel navigatiesysteem zitten en een standaard audio systeem wat me niet bevalt omdat het geen lage tonen kan spelen. Nu weet ik uit ervaring dat het toevoegen van een kleine subwoofer onder de stoel net dat beetje extra kan geven waardoor het wel acceptabel klinkt (met de standaardd speakers word het nooit fantastisch).

Nu mijn vraag : wie van jullie heeft hier ervaring mee en weet of het zomaar aangesloten kan worden op mijn navigatie?

Ik heb het forum al afgezocht en de zoekfunctie gebruikt maar kan er weinig over vinden.

:icon_top:
Ben1
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 182
Lid geworden op: 12 jun 2017, 13:07

Re: Mini R56 actieve sub + Navi

15 mei 2018, 18:44

Beste,
Je kan heel weinig ermee het enige wat je kan is aftermarket wat gaan rommelen... ik kreeg er er wat meer bas in om Harman kardon erin te plaatsen. Maar een subwoofer was niet mogelijk of het werd zo ding achterin zo aftermarkt subwoofer maar ik wilden het origineel houden allemaal en wilde dus geen boem boem Johnny wagen dus zag er maar vanaf. :( overigens moet ik wel zeggen na dat ik demping materiaal voor de speakers had geplaatst en daarna deze fabrieks upgrade is het geluid wel erg lekker.. oké volgens kenners is het nog steeds bagger maar ik ben heel blij met deze sterke verbetering.

Terug naar “Interieur en audio”