Terugroepactie vanwege hoogspanningsactie
Geplaatst: 22 jan 2025, 20:48
Vandaag ontving ik een bericht in de MINI App over een terugroepactie vanwege een mogelijk probleem met de hoogspanningsaccu.
Na wat Googlen blijkt dat dit probleem al enkele maanden geleden bekend is geworden. Verschillende websites rapporteerden hierover al in september 2024. Het lijkt er dus op dat MINI Nederland wat laat is met deze melding, al kan het ook zijn dat ze de drukte willen spreiden.
Is er al iemand terug geweest voor dit probleem? Werd het direct opgelost of duurt het langer en wordt er vervangend vervoer geregeld?
Na wat Googlen blijkt dat dit probleem al enkele maanden geleden bekend is geworden. Verschillende websites rapporteerden hierover al in september 2024. Het lijkt er dus op dat MINI Nederland wat laat is met deze melding, al kan het ook zijn dat ze de drukte willen spreiden.
Is er al iemand terug geweest voor dit probleem? Werd het direct opgelost of duurt het langer en wordt er vervangend vervoer geregeld?