Pagina 1 van 2

Testbankdag: part 2

Geplaatst: 21 aug 2006, 14:45
door Hans
Na het succes van 14-feb. komt er een vervolg van de testbankdag.
Waarschijnlijk weer voor dezelfde lage prijs van de eerste keer €60,- bij Beek Autoracing in Den Haag. Met wat tekst en uitleg over motortuning door Klaas van Vuure.
Waarom weer bij Beek? Omdat er veel mensen ondertussen veel aan hun mini verandert hebben en zo hebben we een goed vergelijk..
En een goede betrouwbare rollenbank!
Juiste datum volgt nog en zal bij Events staan.
www.beekautoracing.nl
Liefhebbers?? :D

Geplaatst: 21 aug 2006, 14:54
door new mini
Klinkt weer goed Hans kan je GP uittesten :wink:

Ik hou het Event in de gaten voor datum enzz,maar ik heb er wel weer zin in om te zien hoe ze allemaal verandert zijn :mrgreen:

Geplaatst: 21 aug 2006, 17:52
door Wint
Klinkt goed,
Vorige maand al even bij Beek geweest (schijnt gewoon een klant van me te wezen).
Count me in! 8)

Geplaatst: 21 aug 2006, 22:38
door new mini
Wint schreef:Klinkt goed,
Vorige maand al even bij Beek geweest (schijnt gewoon een klant van me te wezen).
Count me in! 8)
Zo zie je maar weer :wink: De wereld is nog niet zo groot :wink:

Geplaatst: 21 aug 2006, 23:32
door Sid
heel graag zelfs.

Geplaatst: 10 okt 2006, 20:20
door Hans
Nog 4 nachtjes.. :dansen wordt weer gezellig.. en spannend.. :wat:
(begint om 10,30uur en na afloop.. Tunnelblazen >) )

Geplaatst: 11 okt 2006, 21:47
door werner
Ik hoop dat ze nu wat betere koeling/ventilatoren hebben voor de intercooler. Bij de vorige keer was dit niet zo.
Misschien kunnen we dan ook zien wat het verschil is met en zonder.
Ik denk dat dit toch snel zón 5% scheelt.

Geplaatst: 11 okt 2006, 21:49
door Hans
Jij kan gedachte lezen.. ik heb net Klaas een mailtje gestuurd over de koeling :D Daarom had coen ook maar 201pk omdat de koeler niet bij het schutbord komt voor de JCW luchtfilter die pas vanaf 4500 toeren open gaat..

Geplaatst: 11 okt 2006, 21:54
door werner
Hans schreef:Jij kan gedachte lezen.. ik heb net Klaas een mailtje gestuurd over de koeling :D Daarom had coen ook maar 201pk omdat de koeler niet bij het schutbord komt voor de JCW luchtfilter die pas vanaf 4500 toeren open gaat..
Goed hé
De ventilatie is alleen belangrijk voor de intercooler.

Geplaatst: 11 okt 2006, 21:57
door Hans
Zoiets moeten we hebben http://media.putfile.com/MOV00592-81 :mrgreen:

Geplaatst: 11 okt 2006, 22:03
door werner
We kunnen ook vragen of iedereen zijn ventilatortje van thuis meeneemt. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Geplaatst: 12 okt 2006, 11:02
door Mini Poeper
We hebben nog wel een paar ventilatoren met een doorsnede van een meter.
Afbeelding
Met een beetje passen en meten, bank plat en hoedenplank eruit past er misschien eentje in een MINI, maar Henk en ik komen niet (we moeten werken).

Geplaatst: 12 okt 2006, 11:46
door FastBunny
Hans schreef:Jij kan gedachte lezen.. ik heb net Klaas een mailtje gestuurd over de koeling :D Daarom had coen ook maar 201pk omdat de koeler niet bij het schutbord komt voor de JCW luchtfilter die pas vanaf 4500 toeren open gaat..
Tot hoeveel RPM is er de vorige keer eigenlijk getest?
Een standaard Cooper S haalt zijn 170pk bij 6000 RPM terwijl een JCW de 210 pas haalt bij 7000RPM volgens de officiele grafiekjes. Als er de vorige keer maar tot 6000rpm getest is klopt het dat je niet op 210 uitkomt maar rond de 200.

Geplaatst: 12 okt 2006, 12:46
door Hans
Tot de toerenbegrenzer.. je moet het gewoon even doorgeven tot hoeveer hij kan gaan, zaterdag..

Geplaatst: 12 okt 2006, 13:03
door Sid
1000000 toeren nuuuuu