Pagina 1 van 1

M7 Nitro Venom Kit

Geplaatst: 02 okt 2007, 16:31
door Berthil
De Kit is te koop bij M7 (USA), wie gaat er eerst :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: 02 okt 2007, 16:33
door coendek
zo vet.. maar ik zou ZO bang zijn dat ik mijn motor zou verknallen :(

wel echt kicke!

Coen

Geplaatst: 02 okt 2007, 17:00
door Knuckles
HAHA ! Zolang het motorisch gezien geen 'Plug & Play' is blijf ik er ook met mijn handen vanaf :wink:

Geplaatst: 03 okt 2007, 00:45
door Geert-Jan
Volgens mij ben jij degene die alles aan zijn motortje doet om alles eruit te halen Berthill :wink:

Geplaatst: 03 okt 2007, 00:48
door coendek
ik zeg.. koop zo'n setje.. ik bouw hier hier wel in.. in de mijne dan he! ;)

Coen

Geplaatst: 03 okt 2007, 00:59
door Berthil
Volgens mij help je hiermee je motor om zeep, of je moet misschien de kleinste nozzle gebruiken maar dan merk je er ook niet zo veel van.

Als je een keer flink doorgast is dat flesje ook zo leeg lijkt mij.

Ik zit er niet op te wachten dat 300 pk mijn Mini uit elkaar gaat trekken :)

Geplaatst: 03 okt 2007, 09:46
door CooperS-lightningblue
Alleen al voor de naam zou ik hem kopen. :mrgreen:

MINI Cooper S Works Venom. 8) Maar het zal inderdaad niet al te best zijn voor je motor.

Geplaatst: 03 okt 2007, 19:42
door hansie
Is best betrouwbaar, wordt al vaak gedaan bij dragracers.
De NO2 heeft meer zuurstof beschikbaar dan normale lucht en is dus te vergelijken met een turbo (meer zuurstof toevoegen) en daarom voor straatgebruik meer iets voor non-turbo's..
300pk uit je 1600cc lijkt me vragen om rondvliegende drijfstangen etc

Geplaatst: 03 okt 2007, 19:45
door Colmena
Dit is idd vet heftig! Ik durf een hoop met mijn mini maar dit niet :mrgreen:

Geplaatst: 04 jan 2009, 23:10
door NOSS
misschien is het een hele late reactie maar ik heb deze installatie.

Het is waanzinnig om mee te rijden...

Geplaatst: 04 jan 2009, 23:17
door kwiebje
Natuurlijk zien we graag meer foto's van het systeem :D:D

Geplaatst: 05 jan 2009, 18:31
door Kroon
het is beter voor een motor om met Nitro te rijden ipv met een turbo (tijdelijke vermogensstijging ten opzichten van continue bij de turbo)

om dit nog boven op de compressor of turbo te doen lijkt me inderdaad een aanslag op de drijfstangen :-(, maar daarentegen met andere drijfstangen en zuigers zou het toch MOETEN kunnen ;)