Pagina 1 van 1

Geplaatst: 23 mar 2008, 16:26
door Berthil
Engine Damper Group Buy schreef:voordelen:
- kantelen van de motor zo goed als verdwenen
- directer schakelen
- vermogen (lijkt) directer zn weg naar de voorwielen te vinden

nadelen:
- sommigen klagen over iets meer trillingen bij stationair, echter, anderen zeggen hier niks van te merken...

Geplaatst: 23 mar 2008, 17:05
door Sid
is praktijk :)

Geplaatst: 23 mar 2008, 17:17
door Berthil
is inderdaad de praktijk maar zoals met alle performance mods: je gaat er weer aan wennen maar je zal het zeker voelen in het begin.

Geplaatst: 23 mar 2008, 19:46
door Wint
Alleen als je voor het stoplicht staat te wachten, trilt je dashboard redelijk uit elkaar.
Voor de rest een prima ding!

Geplaatst: 23 mar 2008, 21:42
door iDarkDesign
Ik heb geen extra trillingen waargenomen zoals Rob dat heeft. Ben er erg tevreden over en het staat super interessant (komen veel vragen altijd over). Ik denk trouwens wel dat ik er eens wat nieuwe olie in moet gieten.


iDD

Geplaatst: 24 mar 2008, 07:41
door Hans
Gebruik hem alleen voor op het circuit daar is die perfect voor straat gebruik vond ik het maar niks.. :?



Afbeelding

Geplaatst: 24 mar 2008, 15:04
door werner
iDarkDesign schreef:Ik heb geen extra trillingen waargenomen zoals Rob dat heeft. Ben er erg tevreden over en het staat super interessant (komen veel vragen altijd over). Ik denk trouwens wel dat ik er eens wat nieuwe olie in moet gieten.


iDD
Olie in gieten :shock: er zitten twee rubberen ballen in die de schokken opvangen.
Niks meer dan wat er origineel tussen de motor en chasis zit.
Het dient dus alleen als een extra steun en geen schokbreker :?

Geplaatst: 24 mar 2008, 22:37
door Sid
werner schreef:Olie in gieten :shock: er zitten twee rubberen ballen in die de schokken opvangen.
Niks meer dan wat er origineel tussen de motor en chasis zit.
Het dient dus alleen als een extra steun en geen schokbreker :?
hij bedoelt de lagers smeren, aan beiden uiteinden zit een vetnippel.