Pagina 1 van 1

Dieselklop R53?

Geplaatst: 01 nov 2008, 18:15
door henkiedude
Beste Forum leden,

Ik heb een probleem en weet niet wat het is. Mijn MINI Cooper S maakt dieselgeluid als hij koud en warm is? Hij komt uit begin 2004 en heeft 83000 km op de teller.

Wie het denkt te weten zeg het gaarne.

Greetz

Henkiedude :s

Geplaatst: 01 nov 2008, 18:44
door Berthil
Zoekt en gij zult vinden.

Geplaatst: 01 nov 2008, 18:47
door ginoceros
Berthil schreef:Zoekt en gij zult vinden.

...op ut forum bedoelt Berthil...... :lol: :lol: :lol: :wink:

Geplaatst: 02 nov 2008, 10:03
door Yvon
Okay we zijn de beroertste niet :wink:

Link

Re: Dieselklop??????????? :s

Geplaatst: 02 nov 2008, 10:04
door coendek
henkiedude schreef:Beste Forum leden,

Ik heb een probleem en weet niet wat het is. Mijn MINI Cooper S maakt dieselgeluid als hij koud en warm is? Hij komt uit begin 2004 en heeft 83000 km op de teller.

Wie het denkt te weten zeg het gaarne.

Greetz

Henkiedude :s

guys... check even het bouwjaar van deze mini.....


is dus geen R56...

Geplaatst: 02 nov 2008, 10:26
door Yvon
Koffie! Excuus, ga er nu nog een mok koffie in gooien :oops: :mrgreen:

Geplaatst: 02 nov 2008, 10:30
door coendek
lekkkur!! :D koffie!

Geplaatst: 02 nov 2008, 10:37
door Blont-007
What else! Koffie!

Geplaatst: 02 nov 2008, 10:45
door Arjan
Heb ook even zitten zoeken binnen het forum, maar ik kom niet echt iets relevants tegen voor een R53.

Geplaatst: 02 nov 2008, 10:53
door coendek
precies... vond het dus wel een goeie vraag alleen in het verkeerde topic :lol:

Geplaatst: 02 nov 2008, 11:01
door Arjan
Hé Coen,

Jij had hele sterke koffie vanmorgen!!

(heb de vraag even verschoven in het forum en ook de tenaamstelling van wat forumonderdelen aangepast)

Geplaatst: 02 nov 2008, 11:10
door coendek
nog geen koffie op.. ben gewoon VLIJMscherp! :lol:

Geplaatst: 02 nov 2008, 11:11
door Arjan
:mrgreen: dat blijkt!! :mrgreen:

Geplaatst: 02 nov 2008, 13:14
door Berthil
Ik dacht dat het een R56 was.

Is het weg bij wat hogere toerentallen, vanaf 4000?
Dan kan het ook de hydraulische kettingspanner zijn, deze wil nog wel eens vast blijven zitten. Dan moet er een nieuwe in. Die zijn niet zo duur en men kan er relatief makkelijk bij via de zijkant van het blok door daar de wielkastbekleding weg te halen.