Pagina 1 van 2
Verschil tussen Works uitlaat MCS en MCSC
Geplaatst: 13 mar 2008, 12:52
door coendek
Kan iemand mij vertellen waar je een cabrio works uitlaat aan herkend?
Er moet ergens een knikje inzitten maar weet iemand waar???
Bijvoorbaat dank..
zal later nog foto's posten van een uitlaat... kunnen jullie zeggen of het een mcsc of een mcs works uitlaat is
Coen
Geplaatst: 13 mar 2008, 12:53
door MaVaEe
Coen gaat een cabrio kopen?

Geplaatst: 13 mar 2008, 15:03
door Jurgen
Ik vrees ervoor
Re: verschil tussen works uitlaat MCS en MCSC
Geplaatst: 13 mar 2008, 17:00
door werner
coendek schreef:Kan iemand mij vertellen waar je een cabrio works uitlaat aan herkend?
Er moet ergens een knikje inzitten maar weet iemand waar???
Bijvoorbaat dank..
zal later nog foto's posten van een uitlaat... kunnen jullie zeggen of het een mcsc of een mcs works uitlaat is
Coen
Bij de cabrio zit een kruis onder de auto daarom zit er een plat stukje in de pijp, anders komt hij tegen deze versteveging aan.
De laatste modellen works uitlaten hebben allemaal dit platte stukje. ook voor de coupe dus.
Heb dit gezien bij hans zijn GP daar zat ook een uitlaat met een plat stukje in de pijp.
Dit is overegens ook zelf de maken als je een beetje handig bent.
Geplaatst: 13 mar 2008, 17:09
door coendek
owke! thanks for the info!
dus de facelift works uitlaat hebben allemaal een plat stukje....
Cheers
Coen
Geplaatst: 13 mar 2008, 17:41
door Menno
Ik heb er ook zo'n plat stukje in zitten Coen dus je kunt altijd een JCW monteren

Geplaatst: 13 mar 2008, 19:00
door mini7benno
Heb ervan geleerd, de standaard Works uitlaat pastte dus NIET onder de cabrio. Gelukkig 1 op 1 zonder verlies door kunnen verkopen aan Belgische MINI rijder (die hem zelfs aan de deur kam ophalen)
Inderdaad een plat stukje erin, huidige Miltek heeft dat nu dus ook.
Geplaatst: 13 mar 2008, 19:38
door tysie
Geplaatst: 13 mar 2008, 21:06
door werner
coendek schreef:owke! thanks for the info!
dus de facelift works uitlaat hebben allemaal een plat stukje....
Cheers
Coen
Yep!
Geplaatst: 14 mar 2008, 13:14
door coendek
Oke thank guys!!

Geplaatst: 14 mar 2008, 13:27
door FastBunny
Weer wat geleerd, ik vroeg me al af waar dat platte stukje voor was in de JCW uitlaat
@coendek, had jij niet de JCW Motorsport uitlaat ?, die is wellicht weer anders dan de 'normale' JCW uitlaat.
Geplaatst: 26 apr 2008, 12:37
door coendek
Guys... nieuwe vraag...
hebben ALLE milteks een plat stukje!!? dus compatible voor cabrio!?
Thanks
Coen
Geplaatst: 26 apr 2008, 12:39
door Blont-007
Volgens mij heeft Benno speciaal besteld voor de cabrio, kijk anders nog even in het groupbuy topic van Milltek, mss dat je daar er nog iets over vind.

Geplaatst: 26 apr 2008, 12:50
door coendek
is niet meer te vinden....
iemand een piccy van een uitlaat van miltek.. kan ik zien of er een plat stukje op zit

Geplaatst: 26 apr 2008, 13:15
door werner
Bij de milltek hebben ze er een ander tussenstuk op zitten met een pijpklem ( cabrio)
Bij de coupe zit er gewoon een flens.( dus zonder extra tuuenstuk)
Voor zo ver ik weet is dit nog steeds zo.( dus twee verschillende versie's)
Anders even navragen bij de importeur. (van der velde zoetermeer )