Mijn respect voor jullie website en forum, vooral als ik bovenstaande lees

Keep up the good work!
De betreffende meet is idd die van vorig jaar april bij AC de Meern. We hebben toen een opkomst van 450+ auto's mogen meemaken, waarbij alle lof aan de deelnemende clubs en losse auto's toe te schrijven was. Dit heeft onze verwachtingen goed overtreden, ook gezien het verloop vd dag.
Dit jaar willen we dat nog eens dunnetjes overdoen met het streven naar net weer wat meer!
In het kort:
De meeting hebben we gedoopt tot Battle of the Small.
De titel is "ruiger" dan daadwerkelijk de bedoeling is
Het idee was om alle (small) hatchbackclubs uit te nodigen. Aangepast of niet, jong of oud, het maakte niks uit, zo lang de auto maar een (small) hatchback betrof. Met het thema "Gluren bij de buren" willen we eigenlijk iedereen uitnodigen om nu eens te zien hoe het is bij de buren cq concullega's, zonder ervoor te hoeven schamen dat je ff naar een ander type/merk kijkt met interesse
De meeting wordt gehouden op een grote parkeerplaats, waarbij wij zo goed mogelijk de deelnemende auto's/clubs hun eigen stuk terrein geven. Afhankelijk van de verwachte opkomst, zullen we verschillende evenementjes en standjes op proberen te zetten.
De meeting wordt wederom centraal in het land gehouden, namelijk AC de Meern. De datum die we geprikt hebben is 19 april 2009, van 11:30 tot 15:30.
Hier ligt alleen wel de organisatorische uitdaging:
AC de Meern is een openbaar terrein met een aangrenzend restaurant....
Afgelopen jaar hebben we de uitdaging aangenomen en hebben goede overleggen gehad met AC de Meern en verschillden hulpdiensten. Vervolgens hebben we ervoor gezorgd dat het grote parkeerterrein wat aan de andere kant van het AC ligt zo goed mogelijk werd vrijgehouden. We hebben in deze kwestie theoretisch geen poot om op te staan tegen overige parkeerders, enkel onze charmes

Het was dan ook opvallend om te zien dat overige parkeerders bijna allemaal hier respect voor hadden.
We zijn dus ook afhankelijk van een aantal oncontroleerbare factoren, die de meeting kunnen beinvloeden, zoals weer, parkeerders, daadwerkelijke opkomst ed.
Het gros van al het organisatorische werk nemen wij dan ook met genoegen voor onze rekening. WIj kunnen (en willen) echter niet de volledige verantwoordelijkheid dragen van de dag. Ieder is verantwoordelijk voor zichzelf en diens gedragingen. Spreekt misschien voor zich, maar goed dat het uitgesproken is.
Wat wij in principe enkel van jullie als team verlangen is
- goeie aankondiging binnen de eigen gelederen
- goeie/reeele inventarisatie van verwachte opkomst
- goeie stemming en zin meenemen op d-day
Het lijkt mij dan ook verstandig om er misschien een apart topic voor te openen om de stemming te peilen en bij serieuse interesse, om een goeie inventarisatie bij te kunnen houden.
Wij hebben een flyer en meetinginfo/-verhaal klaarliggen om zo te posten. Natuurlijk zijn jullie ook vrij om zelf een verhaal op te stellen. Voor mijn part doe je een mix van beide
Voor zover mijn 2 centjes in dit verhaal.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties tot zover
