Pagina 1 van 6
raimon park line het begin
Geplaatst: 09 apr 2014, 23:46
door raimon
First day
Uitzicht thuis
Naast de mini (speedy)
Nieuwe uitlaat eronder!
Led zonder xenon

Re: raimon park line het begin
Geplaatst: 09 apr 2014, 23:47
door raimon
Met xenon
Re: raimon park line het begin
Geplaatst: 10 apr 2014, 06:40
door speedy
Jo rai! welkom op het forum en met de foto's is het dus gelukt zo te zien 8-)
Re: raimon park line het begin
Geplaatst: 10 apr 2014, 06:46
door speedy
Je parking goed en volledig invullen en dan berthil een pm sturen en vragen of die je avatar wil maken.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je omlaag gaat :-P
Re: raimon park line het begin
Geplaatst: 10 apr 2014, 10:15
door ajede
speedy schreef:Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je omlaag gaat :-P
Met jou als collega gok ik met een dag of 4!
Fraaie Mini btw, kan (helaas?) ook genoeg aan verspijkerd worden....

Re: raimon park line het begin
Geplaatst: 10 apr 2014, 10:24
door Sven
Welkom!
R53 Parklane is altijd een fraaie keuze! Mooi ding!

Welke zomerwielen zitten eronder?
Veel fun ermee! Enneuh laat je niet gekmaken door Daiƫl

Re: raimon park line het begin
Geplaatst: 10 apr 2014, 10:51
door speedy
gek maken ? ik :-D
Re: raimon park line het begin
Geplaatst: 10 apr 2014, 11:04
door Sven
de onschuld hemzelf...
Ik vraag me af hoe hij bij ledjes en xenon komt... Wie zou dat nou geadviseerd hebben

Re: raimon park line het begin
Geplaatst: 10 apr 2014, 11:07
door speedy
Nu moet zijn vriendin nog overtuigd worden van de noodzakelijke dikke wielen icm verlaging :-)
Re: raimon park line het begin
Geplaatst: 10 apr 2014, 11:11
door ajede
Is veeeeeeeeeeeeeel veiliger toch?

Re: raimon park line het begin
Geplaatst: 10 apr 2014, 11:12
door speedy
houd je slank en lenig
Re: raimon park line het begin
Geplaatst: 10 apr 2014, 11:13
door raimon
Haha inderdaad voordelen en nadelen aan zo'n collega

maar me zomerbanden zijn britstone turbanza
Of niks zeggen en gewoon keer doen

Re: raimon park line het begin
Geplaatst: 10 apr 2014, 11:14
door speedy
en je hebt er weer een verslaving bij!
Re: raimon park line het begin
Geplaatst: 10 apr 2014, 11:21
door Sven
dikke wielen = wielkasten beter gevuld = aerodynamischer = zuiniger.
Verlaging = lager = aerodynamischer = NOG zuiniger
Of werkt dat zo niet??
Misschien dan maar gewoon aangeven dat het mooier is...
Re: raimon park line het begin
Geplaatst: 10 apr 2014, 11:54
door Bjornjacobs
Bredere wielen is meer contactoppervlak met weg = meer weerstand = meer verbruik