Pagina 1 van 2

Problemen met het JCW aerodynamica pakket II

Geplaatst: 21 jul 2010, 23:35
door Kees en Annet
Het stuk is vertaald met Google vertalen
(let niet op het taalgebruiken spelfouten, het leest wat makkelijker als het Engels)

Laten we praten uitvoerig over de John Cooper Works Aërodynamica Pakket II (kort: JCW Aero II), dat is de eerste versie vergeleken in een iets gewijzigde voorbumper van de zogenaamde "Jam lip" en wordt aangeboden in deze vorm sinds februari 2009.
Afbeelding
Laten we praten over precies dit jam lip, die volgde in zijn geoptimaliseerde vorm een duidelijke doelstelling: het drijfvermogen krachten op de vooras te verminderen. Dieses Ziel wird anscheinend so gut erreicht, dass sich auf deutschen Autobahnen ohne Geschwindigkeitsbegrenzungen seit Mai 2010 dramatische Szenen abspielen: Dit doel wordt bereikt blijkbaar zo goed dat spelen op de Duitse Autobahn zonder snelheidslimiet sinds mei 2010 dramatische taferelen: De lip van de JCW Aero Jam II breekt met hoge snelheid (200 km / h) zonder voorafgaande kennisgeving van hun paarden en vloog in een hoge boog in de volgende verkeerslichten.
Afbeelding
Aan het begin van de dealers nog steeds gelachen om als individu of als gevolg van de schade (die zijn getroffen door sneeuw palen of andere voorwerpen) wordt afgewezen, bleek in de tussentijd:

De jam lip breekt correct zijn geïnstalleerd door een dealer of de fabriek in Oxford abrupt uit dat ook door.

De kwestie explosief is, evenmin als het afbreken van twee plastic delen, gelukkig geen andere weg beschadigd door, maar door de accumulatie van de gevallen (maar mijn WC50 heeft twee keer haar lip jam ontdaan reeds meer gevallen zijn op het forum mini2.info

BMW heeft er ondertussen op gereageerd:
van de John Cooper Works Aerodynamica pakket II is verkrijgbaar sinds 19 Juli 2010 een officiële mededeling aan dealers. Herziening van deze verklaring zal detail uitleggen hoe, in toekomstige modellen van de MINI R55, R56 en R57 met de JCW Aero II procedures moeten worden in in beschreven, wanneer "de verbreding van de front links / rechts uit de voorbumper te dekken, onder bepaalde voorwaarden de ausknüpfen
Afbeelding
"Ausknüpfen"? Ein charmantes Wort für den Schlag, den die Staulippe macht, wenn sie sich bei Tempi über 200 km/h ruckartig von der Frontschürze löst. Een charmant woord voor de klap die de jam lip wanneer zij trok aan tempo dan 200 kmh scheidt van de voorbumper maakt.

Maar welke groep behoren de vijf pagina's tellend document van München? In het kort: 10 holes en 10 fittingen. In detail aan de voorbumper onder de luchtinlaat onder de voorstoelen hang Einklippen de re / li juist deze verbreding en doorboord met pallen op het paneel zijn bevestigd aan de Bohrschneidschraube.
Afbeelding
Verrassend is dat deze benadering niet wordt gecombineerd met twee extra-pack, omdat het al wordt toegepast door sommige handelaren. Ten slotte is de hefkrachten toegepast op de voorbumper zijn enorm.
Afbeelding
Intussen lijkt ook toe geleid dat de "Ausknüpfen gevonden" te worden: Zoals altijd als eerste neer te scheuren in de goede richting jam lip, lijkt het waarschijnlijk dat het centrale punt van overlapping van de twee delen van de kuip kwetsbaarheid. Op dit punt lijkt de winddruk, de voorste lip te deformeren zo veel dat dit aufklafft overlappen en de wind zorgt voor een extra aanslag ausknüpfen in het kielzog van de jam peu à peu lippen.
Afbeelding
bigblogg beveelt aan dat alle eigenaren van MINI's met de JCW Aero II voorbumper met hun lokale dealer te bezoeken - hoewel tot dusver geen problemen hebben voorgedaan: - worden geformuleerd om de reparatie van BMW.

Of lees het stuk in de orginele taal op de site van http://www.bigblogg.info/

Geplaatst: 22 jul 2010, 00:21
door Berthil
Dat is inderdaad Axel uit Duitsland.
Vorig jaar heeft hij nog voor Mini via miniunited.com verslag gedaan van MINI United direct vanaf Silverstone.

Nu heeft hij een WC50 gekocht terwijl hij al wist dat de lak erg zacht was maar hij wist niet dat ze die kleur ook in metallic beschikbaar zouden gaan stellen. En nu vliegen op de Duitse Autobahn hem ook nog de plastic delen om de oren. Not a happy customer :)

Geplaatst: 22 jul 2010, 13:19
door GeoBem007
Als ik het goed heb, heeft hij het erover dat de lippen loskomen als je over de 200kmh rijdt?

Ik snap dat het echt niet moet gebeuren en dat je in D wel gemakkelijker veel boven de 200 kan/mag rijden..

Maar das nu wel het eerste dat ik ervan hoor..

Geplaatst: 22 jul 2010, 13:50
door MaVaEe
Je zou er toch ff niet aan moeten denken dat er zon ding loskomt met 200+... :s

Geplaatst: 22 jul 2010, 13:55
door Ragnar
POEH :shock: , dan maar geen 200+ rijden..

Geplaatst: 22 jul 2010, 13:55
door MaVaEe
Geloof je het zelf Ragnar! :mrgreen:

Geplaatst: 22 jul 2010, 13:56
door Kees en Annet
gewoon effe kitten en gaan met die mini :mrgreen: :mrgreen:

Geplaatst: 22 jul 2010, 13:58
door Ragnar
kijk dat zijn tips :icon_top:

Geplaatst: 22 jul 2010, 14:01
door MaVaEe
Ik heb nog een betere tip voor je Ragnar...

Geplaatst: 22 jul 2010, 14:03
door Ragnar
En dat is? de Aero II aan jou verkopen zeker. :mrgreen:

Geplaatst: 22 jul 2010, 14:24
door MaVaEe
Ragnar schreef:En dat is? de Aero II aan jou verkopen zeker. :mrgreen:
Ja dat is de 2e keus maar ik zie ook wel wat in het ruilen van de Clubman! :mrgreen:

Geplaatst: 22 jul 2010, 14:26
door Kees en Annet
kijk, dit is gewoon in oplossingen denken.
Er zijn helemaal geen problemen toch? :mrgreen:

Geplaatst: 22 jul 2010, 14:44
door ducks
Niet alleen aeroII lipjes hoor ;)

Afbeelding

Geplaatst: 22 jul 2010, 15:52
door Naatje
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Geplaatst: 22 jul 2010, 15:54
door Woosh!
Weet je zeker dat jij niet gewoon een steen opgesnoven hebt met die neus van je? :mrgreen: >)