Pagina 1 van 1
Verlaging
Geplaatst: 10 jun 2010, 19:48
door Ellen
VEyl,
k ben gaan informeren voor mijn mini te verlagen.
Nu kwam ik uit op een v maxx schroefkit.
Iemand hiermee ervaring en mss foto's met een verlaging v v maxx?!
Thanks

Geplaatst: 10 jun 2010, 19:50
door Neovo
Ik zou toch wat door sparen en een Kw of Cobra schroefset monteren.
Kwaliteit betaal je wat meer voor, maar gaat stukken langer mee.
Gr
Geplaatst: 10 jun 2010, 19:58
door GeoBem007
Waar ben je gaan informeren als ik vragen mag?
Vmaxx is tamelijk populair in de U.S. omdat het gewoon spotgoedkoop is en goed laag gaat..
Maar das ook al. Voor zover ik weet, laat de kwaliteit echt wel te wensen over.
Contacteer 'coendek' voor een Cobra-schroefset. Instapmodel is goedkoop en degelijk materiaal!
Geplaatst: 10 jun 2010, 20:13
door speedy
vorige mini heb ik een v- maxx gehad en beviel uitstekend

duurder merk is uiteraard beter maar wil niet zeggen dat v maxx slecht is .
Geplaatst: 11 jun 2010, 20:52
door Skip
Jij hebt toch ook een Dooper?

Let me know wat het uiteindelijk wordt! Wil zelf ook graag een millimeter of 3 naar beneden

Geplaatst: 12 jun 2010, 11:32
door Mini Poeper
Skip schreef:Jij hebt toch ook een Dooper?

Let me know wat het uiteindelijk wordt! Wil zelf ook graag een millimeter of 3 naar beneden

Dan volstaat een setje veren van Eibach!
Heb ik ook en comfort is niet achteruit gegaan, dit in tegenstelling tot vorige MINI die ik had voorzien van Koni veren.
In Duitsland moet auto helemaal gekeurd worden, pak papieren erbij en auto wordt getest. Zegt wel wat van kwaliteitseis.
Geplaatst: 12 jun 2010, 12:01
door mushrop
Mini Poeper schreef:In Duitsland moet auto helemaal gekeurd worden, pak papieren erbij en auto wordt getest. Zegt wel wat van kwaliteitseis.
dat is zeker niet heilig hoor. Een vriend van me woont al een jaar of 10 in Duitsland en heeft al veel dingen meegemaakt met de TUV-keuring. Het lijkt allemaal waterdicht, maar dat is een fabeltje.

Geplaatst: 12 jun 2010, 12:11
door Skip
Mini Poeper schreef:Skip schreef:Jij hebt toch ook een Dooper?

Let me know wat het uiteindelijk wordt! Wil zelf ook graag een millimeter of 3 naar beneden

[/quote
Dan volstaat een setje veren van Eibach!
Heb ik ook en comfort is niet achteruit gegaan, dit in tegenstelling tot vorige MINI die ik had voorzien van Koni veren.
In Duitsland moet auto helemaal gekeurd worden, pak papieren erbij en auto wordt getest. Zegt wel wat van kwaliteitseis.
Thanks! Zal eens gaan kijken of er nog wat koper in m'n portemonnee zit

Geplaatst: 12 jun 2010, 17:58
door Mini Poeper
mushrop schreef:dat is zeker niet heilig hoor. Een vriend van me woont al een jaar of 10 in Duitsland en heeft al veel dingen meegemaakt met de TUV-keuring. Het lijkt allemaal waterdicht, maar dat is een fabeltje.

Uiteraard, niks is waterdicht.
Maar enkel het feit dat bepaalde dingen in NL wél toegestaan zijn en in Dld niet. Niet voor niks dat vele tuning materiaal toegestaan is mits Eintragung of ABE. Natuurlijk is dit ook geldklopperij maar onveilige materiaal wordt er wel mee geweerd.
Geplaatst: 13 jun 2010, 00:42
door mushrop
Mini Poeper schreef:mushrop schreef:dat is zeker niet heilig hoor. Een vriend van me woont al een jaar of 10 in Duitsland en heeft al veel dingen meegemaakt met de TUV-keuring. Het lijkt allemaal waterdicht, maar dat is een fabeltje.

Uiteraard, niks is waterdicht.
Maar enkel het feit dat bepaalde dingen in NL wél toegestaan zijn en in Dld niet. Niet voor niks dat vele tuning materiaal toegestaan is mits Eintragung of ABE. Natuurlijk is dit ook geldklopperij maar onveilige materiaal wordt er wel mee geweerd.
heb je ook gelijk in.