Pagina 1 van 2

MINI Pino's NON-MINI

Geplaatst: 06 jun 2008, 21:00
door minipino
Tja het is geen MINI, het blijft behelpen natuurlijk
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Re: MINI Pino's NON-MINI

Geplaatst: 06 jun 2008, 21:01
door mso
minipino schreef:Tja het is geen MINI, het blijft behelpen natuurlijk
Dat is toch veel gaver dan een mini :mrgreen: :-))

Geplaatst: 06 jun 2008, 21:01
door BigD
Zo´n elise is ook geen straf :lol: 8)

Greetz BigD

Geplaatst: 06 jun 2008, 21:03
door mso
Ik zie nu pas dat het stuur aan de verkeerde kant zit.. hoe doe je dat in nederland? ;)

Geplaatst: 06 jun 2008, 21:05
door minipino
mso schreef:Ik zie nu pas dat het stuur aan de verkeerde kant zit.. hoe doe je dat in nederland? ;)
Merk er eerlijk gezegd weinig van. Alleen parkeergarages enzo zijn een beetje lastig :P

Geplaatst: 06 jun 2008, 21:06
door mso
minipino schreef: Merk er eerlijk gezegd weinig van. Alleen parkeergarages enzo zijn een beetje lastig :P
Gaaf man! is die machine niet knoeperhard geveerd en met drempels? :)

Geplaatst: 06 jun 2008, 21:08
door minipino
mso schreef:
minipino schreef: Merk er eerlijk gezegd weinig van. Alleen parkeergarages enzo zijn een beetje lastig :P
Gaaf man! is die machine niet knoeperhard geveerd en met drempels? :)
Heerlijk zo hard als het geveerd :s is en drempels zijn makkelijker te nemen dan met m''n EX-MINI >)

Geplaatst: 06 jun 2008, 21:09
door mso
Ik zie hem btw ook op marktplaats staan... gaat ie nu al weg? :s

Geplaatst: 06 jun 2008, 21:10
door Coen
Mooi zeg een MKII Elise, een stukje mooier dan een MKI. Het scheelt al gauw heel wat euro's om met het stuur aan de andere kant te gaan rijden. Jammergenoeg zie je dit ook weer terug in de restwaarde. Ben je erg handig en kun je het stuur ombouwen?

Geplaatst: 06 jun 2008, 21:17
door minipino
mso schreef:Ik zie hem btw ook op marktplaats staan... gaat ie nu al weg? :s
FF kijken of er animo voor is, wil stiekum een exige of eentje met meer PK.

en we gaan als het goed is nog steeds weg volgend jaar

Geplaatst: 06 jun 2008, 21:19
door minipino
Coen schreef:Mooi zeg een MKII Elise, een stukje mooier dan een MKI. Het scheelt al gauw heel wat euro's om met het stuur aan de andere kant te gaan rijden. Jammergenoeg zie je dit ook weer terug in de restwaarde. Ben je erg handig en kun je het stuur ombouwen?
Tot mijn spijt heb ik noch de tijd als gezondheid op dit moment om hem zelf om te bouwen. Je kunt ze al laten ombouwen voor rond de 4000 euro, maar heb besloten om zo te rijden. Wilde eerst voor de MK1, maar vond dit inderdaad toch mooier.

Geplaatst: 06 jun 2008, 21:21
door coendek
Hoi!

ik ben hier ook een poosje mee bezig geweest maar aangezien ik o'n 20-30k per jaar rij heb ik er van af gezien. Ga je hem dagelijks gebruiken en zou je eens willen vertellen wat je "dagelijkse bevindingen" zijn??

Heeeeel veel plezier ermee!!

Groeten

Coen

Geplaatst: 06 jun 2008, 21:23
door Coen
coendek schreef: ik ben hier ook een poosje mee bezig geweest maar aangezien ik o'n 20-30k per jaar rij heb ik er van af gezien. Ga je hem dagelijks gebruiken en zou je eens willen vertellen wat je "dagelijkse bevindingen" zijn??

Heeeeel veel plezier ermee!!

Groeten

Coen
De Lotus importeur zei toen tegen mij dat ongeveer 70% van de Lotus rijders er dagelijks mee rijdt. Ik zie dit echter niet echt terug in de KM standen op de autosites.

Geplaatst: 06 jun 2008, 21:24
door coendek
zo'n fiets trekt toch altijd nog maar dan wel de links gestuurde....

8) iig

Geplaatst: 06 jun 2008, 21:25
door minipino
coendek schreef:Hoi!

ik ben hier ook een poosje mee bezig geweest maar aangezien ik o'n 20-30k per jaar rij heb ik er van af gezien. Ga je hem dagelijks gebruiken en zou je eens willen vertellen wat je "dagelijkse bevindingen" zijn??

Heeeeel veel plezier ermee!!

Groeten

Coen
Hij is inderdaad bedoeld als dagelijks vervoer, rij ook rond de 25.000km. Tot nu toe bevalt het MIJ zeer goed, precies wat ik ervan verwacht had. Kan me voorstellen, dat andere mensen meer comfort willen. De reden waarom ik m'n X5 weg deed voor een MINI was omdat ik niet kon wennen aan al dat luxe. En nu nog een stapje verder, geen airco, geen stuurbekrachtiging geen rembekrachtiging........HEERLIJK, precies voelen wat je moet voelen. Hou je nog wel op de hoogte.