M7 Front Splitter: 151 lbs. down force with less overall drag than stock front end.
M7 C-Wing: +/- 126 lbs. down force (variable)
Geplaatst: 31 mar 2009, 18:09
door MaVaEe
Geinig om te zien dat een MINI een aerodynamica van een baksteen heeft!
Geplaatst: 31 mar 2009, 18:44
door Berthil
Ja, dat wisten we eigenlijk al
Maakt bijna niet uit wat je er op plakt, het wordt toch niet veel beter.
Behalve een gladde onderkant en een echte diffuser natuurlijk
Geplaatst: 31 mar 2009, 19:05
door MaVaEe
Ja precies!
Op mn vorige werk hadden we ook een windtunnel(Niet dit formaat maar met een diameter van 1m ongeveer) en het is echt geen pretje om er in de buurt te zijn wanneer de windsensoren op 50m/s werden getest!
Geplaatst: 31 mar 2009, 19:14
door iDarkDesign
Waarom moeten ze dat nou precies met hun andere wing doen!
iDD
Geplaatst: 31 mar 2009, 21:04
door coendek
hahaha peter had ik poosje terug aan de telefoon en hij verteld mega enthausiast hierover!!!
was helemaal onder de indruk.. ziet er wel cool uit!!
Coen
Geplaatst: 31 mar 2009, 21:07
door kwiebje
Ach IDD, jij hebt tenminste geen windtunnel ervaring maar wel real life experience!!
Daar mag je stiekum wel trots op zijn en met die vleugel komt het heus wel in orde toch ??