Pagina 1 van 1

Nieuw hier

Geplaatst: 03 mei 2009, 01:30
door brodie13
Hallo

Ik ben hier nieuw, met een Mini cooper S works van 2003
Ben al een beetje bezig met tuning heb het volgende laten doen.

Cosworth LIMITED BIG VALVE SPECIAL
1 x Schrick Camshaft
1 x M7 Cold Air Intake
- Finish: Black Powder Coating
1 x M7 2% Crank Pulley
1 x M7 Oil Catch Can
- Finish: Silver
1 x M7 DFIC Aerogel Heatshield
1 x M7 Direct Flow Intercooler 2 (DFIC2) System
- Finish: Black Heat Dissipating Coating -
1 xM7 16% Supercharger Technology Pulley
- Belt: OEM JCW Pulley Belt
1 x M7 180° F (82° C) Thermostat

Uitkomst was 227 PK maar kijken of we er meer uit kunnen halen op de dag van de uitdraai was het erg warm rond de 25 Graden dus meschien maar eens een meting doen op een koude dag :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: 03 mei 2009, 11:12
door Hans
Hey Dennis, welkom op de Club! :D Mooie S heb je (mooie Audi ook :wink: )
Welke compressor heb jij erop zitten de pre facelift? (zonder coating)

Geplaatst: 03 mei 2009, 11:40
door brodie13
Hans schreef:Hey Dennis, welkom op de Club! :D Mooie S heb je (mooie Audi ook :wink: )
Welke compressor heb jij erop zitten de pre facelift? (zonder coating)
Hallo Hans

Ik heb het nieuwste model met coating of dat helpt dat weet ik niet :lol:
Ik heb voor die audi geloof ik 15 mei een afspraak staan.
Kijken wat ze daar uit kunnen krijgen en hij zou ze best gaan doen

Geplaatst: 03 mei 2009, 11:58
door BRG
Hoi Brodie, welkom op t forum. Mooie kleur die S van je :D Groet en tot meets, Huib

Geplaatst: 03 mei 2009, 12:19
door BigD
olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D veel plezier hier en met de mini

Greetz BigD

Geplaatst: 03 mei 2009, 12:34
door Berthil
Welkom Brodie.

Mooie configuratie, daar moet meer uit te halen zijn.
Beek is me al aan het uithoren over mijn watergekoelde intercooler :)
De nieuwe coating zou tot 0,1 bar meer druk moeten geven en kan beter tegen hogere temperaturen.

Veel plezier hier en tot meets :rijden

Geplaatst: 03 mei 2009, 13:18
door brodie13
Berthil schreef:Welkom Brodie.

Mooie configuratie, daar moet meer uit te halen zijn.
Beek is me al aan het uithoren over mijn watergekoelde intercooler :)
De nieuwe coating zou tot 0,1 bar meer druk moeten geven en kan beter tegen hogere temperaturen.

Veel plezier hier en tot meets :rijden
Hallo Berthil

Ik heb je een mailtje gestuurt.

Groetjes

Dennis

Geplaatst: 03 mei 2009, 21:16
door kwiebje
Welkom hier op het forum en wellicht een keer tot meets :D

Geplaatst: 04 mei 2009, 14:34
door Sven
Welkom!

Dikke bak en een boel aanpassingen zie ik! :shock:

Mooi resultaat ook! :wink:

Have fun, maar dat moet wel lukken :wink:

Geplaatst: 08 mei 2009, 19:52
door Blue Chaser
Welkom hier en veel Mini-plezier !!

Geplaatst: 08 mei 2009, 20:45
door Maxim de Belg
Mooie wagen! :) . Tot op een meeting! 8)

Geplaatst: 08 mei 2009, 23:08
door Jurgen
Mooie renault heb je daar :D

Geplaatst: 14 mei 2009, 02:19
door Deniz
Hey naamgenoot, je hebt heel wat moois daar onder de motorkap zitten.. Daar moet toch wel meer dan 227PK uit te halen zijn? Vind het toch jammer om al dat JCW spull te vervangen door M7, wat ook perfect is hoor. Alleen vraag ik me af of M7 IC beter is dan de GP IC (waar mijn voorkeur toch naar uit gaat) en de M7 CAI tegenover de JCW CAI

Heb je em ook laten chippen bij Beek?