Pagina 7 van 8

Geplaatst: 20 aug 2011, 13:18
door MartijnGizmo
Irrelevant kennelijk, als ze maar mooier lopen en zuiniger zijn! :mrgreen:

Geplaatst: 23 nov 2011, 21:44
door RPD
Mijn R53 is een paar jaar geleden ook door Beek getuned en drinkt rustig een litertje per 1000KM. Zorgelijk? Misschien. Feest? ZEKUHR!

Geplaatst: 13 dec 2011, 22:26
door Brutus
mushrop schreef:Elke BP verkoopt ultimate 98. Anders kun je tanken bij de Q8 of Tango (check hun site om te kijken waar ze zitten in A'dam en of ze daar superplus hebben). Esso en Total verkopen geen RON98, dus daar hoef je niet heen. Shell V-power is RON97 maar is geen officiƫle notering en wordt dus aangeduid als 95, maar kan dus in principe ook. Hoe hoger het RON getal, hoe beter het geschikt is voor motoren met een hoger specifiek vermogen.
Hallo, ik ben nog vrij nieuw op dit forum en ik lees hier dat er geen RON98 getankt kan worden bij de Esso maar in Utrecht kun je bij elke Esso 98 tanken of is dat dan niet de goeie ?

Groet, Egon

Geplaatst: 03 jan 2013, 18:12
door jerroo
ja, olie wordt onderin de zuiger gespoten, omdat de bovenkant van de zuiger te dun is en er gevreesd wordt voor oververhitting, is wat ik hier lees, dit gaat over een ............motortype?

Geplaatst: 03 jan 2013, 18:24
door MartijnGizmo
De W11... oftewel R53-motor.

Geplaatst: 03 jan 2013, 19:04
door jerroo
MartijnGizmo schreef:De W11... oftewel R53-motor.

a very low figure for a supercharged engine. tja het stond er eigenlijk al, :? toch bedankt Martijn.

Geplaatst: 03 jan 2013, 19:58
door frankie
1l op 10.000km, relax man! :roll: :mrgreen:

Geplaatst: 03 jan 2013, 20:21
door speedy
snap ook niet wat het probleem is :lol:
laag verbruik man!

Geplaatst: 04 jan 2013, 09:16
door speedy
je bent echt gek! :mrgreen:

Geplaatst: 04 jan 2013, 11:11
door Raj
Zuinige hollander :mrgreen:

Geplaatst: 04 jan 2013, 11:24
door speedy
meeste mensen zouden een gat in de lucht springen met dat verbruik :lol: