Pagina 2 van 2

Re: S843A Reductie van vermogen

Geplaatst: 14 nov 2014, 12:36
door Casper
Ik vermeld alleen wat we zelf hebben meegemaakt. Het trekgewicht op het kenteken is 0 en de dealer wil het vermogen niet terugzetten want het hoort bij de uitvoering van de auto. Het heeft namelijk volgens de dealer ook met de emissie te maken en door hem iets terug te schroeven voldoet hij net aan klasse lager. Ik vertel alleen wat de dealer verteld toen me neef de auto kocht. Voor de rest moet een ieder doen wat hij zelf wilt idd wil alleen de tip geven als mensen een trekhaak willen om een trailer of boot caravan te trekken dat ze dus niet naar deze modellen moeten kijken.

Re: S843A Reductie van vermogen

Geplaatst: 14 nov 2014, 12:39
door BurnoutBram
De 'oude' BIV hield geen rekening met co2. Enkel pony's en nog wat zaken

Re: S843A Reductie van vermogen

Geplaatst: 14 nov 2014, 14:44
door ajede
Lijkt mij in deze stug dat de dealer het vermogen niet terug zou willen zetten op basis van "uitvoering" auto, want een Countryman is en wordt niet geleverd met 120kw hier en/dus heb je ook al bpm betaald over een 135kw versie! Zou wel heel apart zijn....

Re: S843A Reductie van vermogen

Geplaatst: 14 nov 2014, 20:51
door Stefman
Bedankt voor alle reacties, vandaag gereden met de auto, hij reed prima, lekker snel ook maar het gaat 'm toch niet worden, door de reductie optie en nog wat andere dingen heb ik er geen goed gevoel bij. Ik ga morgen rijden in een Countryman Cooper S met handbak, een gewone NL auto met Next garantie, is weliswaar een jaartje ouder en iets minder luxe maar het voelt een stuk beter.

Afbeelding