Mini United Challenge 2012

Kaasvrouwtje
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Alkmaar
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 mar 2011, 16:31

Mini United Challenge 2012

20 feb 2012, 18:20

Hoi Allemaal,

Wij vroegen ons af of er nog NewMiniclub leden meegaan met de Mini United Challenge 2012?

In het topic over Mini United begreep ik al dat er volgens mij niet heel veel interesse voor is op dit forum (vooral vanwege prijs en aankomsttijd?), wij willen wel mee gaan rijden en zijn benieuwd of we nog mensen van hier kunnen tegenkomen :D :D :D

Groetjes,

Peter & Chantal
Laat geen dag voorbij gaan zonder minimaal een klein stukje te hebben gereden in je Mini!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

20 feb 2012, 19:50

Volgens mij zijn er weinig van hier die meegaan met de rit van MINI NL.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

20 feb 2012, 19:57

eerder prijs/kwaliteit vermoed ik.. te veel betalen voor te weinig.. beter zelf (onderling) wat moois fixen.
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3351
Lid geworden op: 23 mar 2006, 14:28

20 feb 2012, 21:54

Ik wil er al op vrijdagochtend zijn, ga zodoende niet mee met de Challenge
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

20 feb 2012, 23:41

Voor mij is het ook de timing die niet gunstig is. Qua prijs, ach het is een volledig verzorgde trip en dat kan ook best leuk zijn.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Ester
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: De Lier
Berichten: 299
Lid geworden op: 03 feb 2008, 21:20

22 feb 2012, 19:51

Wij zitten dan al een week in Frankrijk dus geen MU Challenge voor ons helaas.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

22 mar 2012, 21:34

MINI NL luistert naar de opmerkingen die gemaakt zijn en probeert het aantrekkelijk te maken. Dat kan mijns inziens alleen binnen bepaalde grenzen omdat zij ook een extern bureau (CarChallenge) gebruiken die de organisatie verzorgt. Wat ik van deelnemers van eerdere MINI trips (Always Open challenge) begrepen heb , is dat het dan wel prima verzorgt is. Ik hoop dat dit nu dan ook het geval is.

De start is verhuisd van Amsterdam Mini Store naar Rotterdam Centrum.

De prijs van de Mini United Challenge is aangepast van 299 naar 249 euro --- per persoon, obv 2persoons reserveringen --- inclusief toegangskaarten, begeleiding, trip, maaltijden , foto, pet, etc. In eerdere aanbieding was sprake van een uitgebreid "kledingpakket" maar dat zie ik nu niet meer staan (alleen nog een Mini Cap). De tickets ad. 45Eur zijn daarentegen nu in de prijs inbegrepen.

http://www.mini.nl/webspecials/mini_united/index.html
http://www.mini.nl/webspecials/mini_uni ... llenge.pdf
DE MINI CHALLENGE.

2-DAAGSE WARM UP VOOR MINI UNITED.
De MINI Challenge is de meest opwindende manier om naar MINI UNITED te reizen. En het is de uitdaging om met zoveel mogelijk MINI's te arriveren op Circuit Paul Ricard. Het startpodium staat op donderdag 10 mei voor de Rotterdamse MINI Mall. Vrijdag 11 mei finisht u in het Zuid-Franse Le Castellet. Voor € 249,- p.p. bent u deelnemer: schrijf dus meteen in!


BIG FUN.


Donderdagochtend 10 mei vertrekt u in een bonte stoet MINI's. Uw eerste stop is bij onze Zuiderburen. Daar voegt zich een delegatie Belgische MINI fans bij ons gezelschap. Dat zorgt niet alleen voor extra gezelligheid, ook de kosten per deelnemer kunnen daardoor omlaag.
Wilt u kans maken op de hoofdprijs, de MINI Brand Store Cheque t.w.v. € 300,- neem dan een MINI Challenge Partner mee, die een beetje kan kaartlezen. En aan de opdrachten in het routeboek kan werken. U heeft het al druk genoeg met het rijplezier: 1.375 kilometer lang in twee dag etappes.

MEER OVER DE COMPETITIE

MINI UNITED CHALLENGE 2012.

ARRANGEMENT.
WAT KRIJGT U VOOR € 249,- P.P?
• de lunches op 10 en 11 mei
• het diner op donderdag 10 mei
• het ontbijt op vrijdag 11 mei
• de hotelovernachting van donderdag op vrijdag in de Bourgogne
• een MINI Cap
• een fantastische route naar het festival
• ticket voor MINI United 2012 t.w.v. € 45,-
• een routeboek met spannende opdrachten voor onderweg
• 1.375 km fun!
• rally sticker als aandenken
• professionele fotoshoot bij de Eiffeltoren midden in Parijs
• professionele begeleiding
• kans op de hoofdprijs: MINI Brand Store Check t.w.v. € 300,-

SPELREGELS IN A NUTSHELL.
Iedereen krijgt een routeboek. Hierin staat de route naar de finish in Zuid-Frankrijk beschreven aan de hand van aanwijzingen. Dus geen kaart, geen adres, alleen een kilometerteller en een oplettende bijrijder zijn van belang! Weet u zonder kaart en zonder GPS de finish te vinden?
Onderweg komt u stempelposten tegen, maar hoeveel er op de hele route staan dat zeggen we er niet bij …
Komt u onderweg geen MINI meer tegen of bent u rond een bepaalde tijd nog niet aangekomen bij een tussenstop, dan kan het goed zijn dat u een afslagje hebt gemist. Er zit maar 1 ding op, de noodenvelop openen. Daarin zit een kaart en een adres naar de volgende stop. Dat gaat natuurlijk wel punten kosten…
Wie heeft de minste u-turns gemaakt, de meeste bochten afgesneden en dus de minste kilometers gereden naar Circuit Paul Ricard? Achteruit rijden heeft geen zin, we tellen met je mee…
Tussendoor komt u nog wat vragen tegen over plekken langs de route van de Challenge. Wie weet de gekste weetjes?
Extra veel punten zijn er te verdienen met de beste foto. Beeld zo goed mogelijk af welk gevoel jij krijgt, op weg naar MINI United, post dit op de Facebook pagina van MINI Nederland / België en het team met de meeste Likes verdient extra punten!
En onderweg kunnen er zomaar nog wat bonuspunten worden uitgereikt, of afgetrokken…! Bijvoorbeeld omdat je anderen helpt met een bandje wisselen, een lekke band gaat je natuurlijk punten kosten.
Aan het eind van de trip wordt alles bij elkaar opgeteld en de winnaar bekend gemaakt! Wie wint de MINI-Brand-Store-cheque ter waarde van € 300,- en rijdt weg met de eer?
Afbeelding[/quote]
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

23 mar 2012, 13:30

Ik heb inderdaad ook een mail gehad dat een en ander is aangepast.
Alsnog ga ik niet mee, omdat wij zelf al op de woensdag willen vertrekken.

Leuk initiatief, maar niet voor mij ;)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

23 mar 2012, 21:03

ik ga ook op woensdag, ga sowieso niet voor alleen de heenreis al 500 euro neerleggen, echt absurd als je het mij vraagt...

Maar het initiatief is leuk, maar ik stop die 500 euro liever in wat leuke mod's voor de MINI
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

23 mar 2012, 22:28

Heb er wel respect voor dat ze tegemoet komen aan de kritieken. :icon_top:
Met nog een paar zijn we het serieus aan het overwegen. :D
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

24 mar 2012, 11:01

Mooi he.. je betaald 249 p.p.
En als je wint, win je een cheque van 300.. xD Oh..de ironie
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

Terug naar “Events 2012”