9 april 9-12u Fotoshoot Noordzee kanaal/industrie

Net zoals met je vakantie, op het laatste moment een meet.
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Castricum
Berichten: 2756
Lid geworden op: 13 feb 2009, 14:17

9 april 9-12u Fotoshoot Noordzee kanaal/industrie

07 apr 2010, 11:55

Vrijdagochtend ben ik van plan om in het haven/industrie gebied (gedeelte) van Amsterdam Noord, Zaanstad, IJmuiden, foto's te gaan maken van de MINI. Uurtje of 9 tot 12 uur want dan wordt kleine Jill weer van school gehaald :mrgreen: .

Als je zin hebt om mee te gaan, laat maar weten.
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Gebruikersavatar
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3776
Lid geworden op: 21 jan 2008, 01:08

07 apr 2010, 13:51

Laat maar weten als je in A'dam Noord bent, kom ik ook :D
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

07 apr 2010, 13:59

Top idee Walter,

Alleen ga ik donderdag stappen en weet ik vrijwel zeker dat ik vrijdagochtend in coma lig.
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Castricum
Berichten: 2756
Lid geworden op: 13 feb 2009, 14:17

08 apr 2010, 09:28

Hoop wel even op beter weer morgen SOS ,

@Shag wil jij vanavond niet de regendans :dansen doen? doe maar de macarena, lekker zomers! :)) :zon
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

08 apr 2010, 14:20

haha, zal m'n best doen :lol:

Eerst zo werken @ golfbaan, gister en eergister ook... 2 dagen op rij pas rond 02.00 klaar, zucht! vanavond een tijd afgedwongen (voordeel als oproepkracht, kun je eisen stellen :mrgreen: ) namelijk dat ik om 22.00 ervandoor ga.

Hier is het nu vrij bewolkt :(
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Castricum
Berichten: 2756
Lid geworden op: 13 feb 2009, 14:17

08 apr 2010, 15:21

je hebt je best al gedaan want hier in IJmuiden schijnt de zon :zon
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

08 apr 2010, 16:20

als ik morgen nog tijd over heb na m'n baby-kijk-gedoe, kom ik ook nog even langs. Ik bel je dan wel.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Shadow_Breaker
GPc-0001
Locatie: Lint
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 jul 2008, 16:33

08 apr 2010, 16:29

Deniz schreef:Laat maar weten als je in A'dam Noord bent, kom ik ook :D
laat iets weten als je in de namiddag ook een kleine meet wil doen, want ik ben morgen in de namiddag in amsterdam... aja omstreken. en s'avonds samen naar de foodstrip rijden ;-)
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Castricum
Berichten: 2756
Lid geworden op: 13 feb 2009, 14:17

09 apr 2010, 13:50

was een lekkere zonnige ochtend, leuke foto's kunnen maken. Voldoende locaties om een keer terug te gaan (Amsterdam Noord Haven IJhallen)

zal ze snel even posten, nu eerst ook even op kraam visite.. :mrgreen:
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

09 apr 2010, 16:13

Shadow_Breaker schreef:
Deniz schreef:Laat maar weten als je in A'dam Noord bent, kom ik ook :D
laat iets weten als je in de namiddag ook een kleine meet wil doen, want ik ben morgen in de namiddag in amsterdam... aja omstreken. en s'avonds samen naar de foodstrip rijden ;-)
cool, kan ik 'em nu ook eindelijk eens rijdend zien ipv verstop[t bij Beek onder een dikke laag viezigheid :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Last Minute Meet”