31 augustus in Maldegem

Net zoals met je vakantie, op het laatste moment een meet.
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gent
Berichten: 2602
Lid geworden op: 21 aug 2007, 19:50

31 aug 2008, 13:32

wij vertrekken dan ook bijna 8)
Clubhouse
Garlic Chef
Locatie: Aalst
Berichten: 1599
Lid geworden op: 22 jun 2008, 20:43

01 sep 2008, 12:45

Gisteren langs geweest maar bleek dat de meeste al weg wren. :cry:
We zijn maar om 16u30 aangekomen omdat we eerst bij vrienden waren langs geweest en dit is wat uitgelopen. Er zaten wel enkele mensen op het terras die ons 2x hebben zien voorbijrijden maar aangezien die ons niet aanspraken :shock: zijn we maar gewoon het cafe binnen gegaan. Ik heb dan nog geprobeerd een gesprek aan te knopen met iemand die was gaan afrekenen aan de toog met de vraag: "dat was toch hier die minimeet" en hij antwoordde "ja maar de meeste zijn al weg" en hij stapte weer buiten. ik had zelfs de tijd niet om mij voor te stellen.
Maw voor ons een dikke tegenvaller. :evil:
Jammer maar ik had het mij heel anders voor gesteld.
tirex
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Poederlee
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 sep 2007, 20:30

01 sep 2008, 15:00

Clubhouse schreef:Gisteren langs geweest maar bleek dat de meeste al weg wren. :cry:
We zijn maar om 16u30 aangekomen omdat we eerst bij vrienden waren langs geweest en dit is wat uitgelopen. Er zaten wel enkele mensen op het terras die ons 2x hebben zien voorbijrijden maar aangezien die ons niet aanspraken :shock: zijn we maar gewoon het cafe binnen gegaan. Ik heb dan nog geprobeerd een gesprek aan te knopen met iemand die was gaan afrekenen aan de toog met de vraag: "dat was toch hier die minimeet" en hij antwoordde "ja maar de meeste zijn al weg" en hij stapte weer buiten. ik had zelfs de tijd niet om mij voor te stellen.
Maw voor ons een dikke tegenvaller. :evil:
Jammer maar ik had het mij heel anders voor gesteld.

spijtig.. ik ben vertrokken rond 16u..

zal Dick geweest zijn die ging afrekenen denk ik..
had hij dat geweten.. :D
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gent
Berichten: 2602
Lid geworden op: 21 aug 2007, 19:50

01 sep 2008, 15:42

dick is niet gaan afrekenen.
hebben 2 keer een clubman met z-platen voorbij zien rijden van een garage in aalst maar eens die auto geparkeerd staat weten wij ook niet wie je bent als je binnen komt.
zal mss iemand zijn die ook voor de eerste keer kwam op meeting aan wie je het vroeg en die persoon zal dan niet direct zelf de leiding nemen om iemand anders voor te stellen...

jammer dat we je gemist hebben maar om 16u30 waren de meeste idd alweer naar huis dus zou zeggen, probeer het een volgende keer opnieuw en kijk eens goed rond naar mensen met een mini t-shirt want zo zaten er wel een paar :wink:
jbcola
Brugse zot
Locatie: Seychellen
Berichten: 10532
Lid geworden op: 08 jul 2007, 16:09

01 sep 2008, 16:29

It wasn't me :?

Anders ging je het wel geweten hebben :wink:
Clubhouse
Garlic Chef
Locatie: Aalst
Berichten: 1599
Lid geworden op: 22 jun 2008, 20:43

01 sep 2008, 23:27

smetje schreef:jammer dat we je gemist hebben maar om 16u30 waren de meeste idd alweer naar huis dus zou zeggen, probeer het een volgende keer opnieuw en kijk eens goed rond naar mensen met een mini t-shirt want zo zaten er wel een paar :wink:
Aangezien we in afwachting zijn van onze Club reed ik inderdaad met z-platen.
Het was in ieder geval een local. Aan de taal te horen. :wink:
Als ik niet verkeerd ben zat hij recht over Bollie, allee die tekst kon ik lezen op de achterkant van zijn t-shirt.

Terug naar “Last Minute Meet”