Havenrit, 21 mei 2006 Antwerpen

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

Havenrit, 21 mei 2006 Antwerpen

21 mei 2006, 22:23

Nou mensen we zijn inmiddels ook weer in Amersfoort beland.

Nadat we vanochtend de wekker een kopje kleiner hebben gemaakt zijn we na een Koffie! op pad gegaan naar onze vaste ontmoetingsplek:
Mac D. te Breda-West.

Daar kwamen de overige ook al snel aan en begon Ida met het uitdelen van de bestelde nummerplaten (deze zijn echt 8) ).

Uiteraard nog even wat Koffie! (was voor velen toch een kort :slapen ) werd er al gauw richting Antwerpen gestuurd. Eenmaal bij de Antwerpstore aangekomen werden de heren naar de inschrijftafel gedirigeerd en gingen de aanwezige damens (okay een tweetal :() ) naar de 'shop' gedeelte van de Antwerpstore :mrgreen: .

Bij de Store werden we voorzien van lekkere broodjes en dito koffie en werden de vragenlijst overhandigd, nog even wat handjes geschud gingen de eerste mini's opweg.

We stonden geparkeerd in de ING-parking en daar stond ook nog een brave meneer te wachten om er ook uit te rijden, maar er stonden een paar minikes in zijn pad :roll:

De rit voerde langs de havens van Antwerpen en pitoreske plaatsjes, op sommige plekken goede herinneringen van de fotoshoot.

Op een terrasje in Lillo hadden ze helaas geen (eat) , dus werd deze van schuin tegenover gehaald bij de plaatselijke frituur. Helaas mochten we deze niet op het terras nuttigen (waar wel onze bestelde drankjes stonden) dus gingen op 2 passen afstand bij een beeldje zitten en zo maar pendelen tussen het drankje en de friet :mrgreen: We hebben, denk ik, geen vrienden gemaakt.

Dit rit zelf was van categorie zwart, pittig en we zijn toch vaak fout gereden. Of nee, we hebben de route op een andere manier geinterpreteerd en uitgevoerd :mrgreen: . Ondanks het anders interpreteren en uitvoeren van de rit heb ik genoten van de rit. Bij aankomt op het punt werd er toch raar gekeken dat we er zo vlug waren (aha! dus toch goed geinerpreteerd en uitgevoerd :D ), alleen bleek dat we de bonusvraag hadden gemist :oops:

Gezien de gereserveerd Griek ( :roll: ) niet op ons kon wachten gingen we gauw naar binnenkomst richting Nederland. De prijsuitreiking hebben we helaas niet mee kunnen krijgen, maar vermoed zelf dat we net buiten de prijzen vallen, maar het scheelde een haartje vermoed ik :wink:

Morty en Snans, bedankt voor de organisatie :D Graag tot een volgende keer. Eens kijken of ik dan jullie roadbook kan interpreteren en uitvoeren zoals jullie bedoelen :p :mrgreen:
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

21 mei 2006, 22:39

Zo hier Breda ook weer present. Na vanmorgen bij de Mac in Hazeldonk van een paar slokken Koffie! hebben kunnen genieten werd het startsein om af te taaien naar de AntwerpStore gegeven. Daar aangekomen was alles idd weer tip top geregeld, lekkere broodjes, jus de orange en koffie.
Pluim voor de store. :wink:
De rit zelf was erg ingewikkeld en niet op het nivo van blonT-007 maar toch waren we als een van de eerste op de eindbestemming :lachuh

Snans 1 & 2 en Morty het was een erg gezellige en leuke dag en tot gauw maar weer. :wink:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

21 mei 2006, 22:56

Het is raar maar Sleefje is al thuis zie ik dus ik zal het ook wel zijn dan :lol:

Vandaag mocht ik de MINI uit de ING parkeergarage naast Antwerpstore uitrijden en werd ik meteen achtervolgd door de mooie EB MINI van Berthil.
Bij punt 12 hebben we omgekeerd en kwamen in een 2 km lange tunnel terecht. Toen maar even de hulp ingeroepen van Tom. U kent um wel.... das die van Tom ;-)
Uiteindelijk omgekeerd en nog maar een keer de Antwerpse Tunnelcruise gedaan en vervelend dat Berthil en wij dat vonden..... ;-) NOT!

In Lillo bij Café "de Zeven Saeligheden" gezien dat een aantal MINIACS al aan het oefenen waren voor de Rit van de Acht Zaligheden Koffie! + (eat) + :bier

Uiteindelijk toch maar een stempeltje gehaald bij de controlepost en jawel.... Snans de dag van z'n leven gegeven door voor zijn neus de verkeerde kant op te rijden :p

Uiteindelijk af en toe de route gevolgd en veel van de omgeving gezien door het touristische karakter wat wij de rit zelf hebben meegegeven omdat we de weg kwijt waren.

Wonder boven wonder nog af en toe een MINI gespot en uiteindelijk bij het eindpunt gearriveerd (weet nog niet hoe we het hebben gevonden ...lol) en nog wel als één van de eersten. Volgens Snans was het echt onmogelijk om er op dat moment al te zijn en waren we 2 uurtjes te vroeg.
Volgens Carl lag het aan het feit dat we met Mach 1 hadden gereden het laatste stuk :)

We hadden de Griek gereserveerd in Nederland dus zijn helaas ook weer snel vertrokken uit België.

Wij hebben weer erg genoten vandaag en zijn graag weer van de partij bij een nieuwe rit. Kunnen we nog even oefenen!

Organisatoren bedankt voor vandaag! het was weer toppie!! (en ingewikkeld) :mrgreen:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

22 mei 2006, 07:46

Goedemorgen, hierbij ook een berichtje van ons...

Wederom was het vroeg opstaan om op tijd bij de M. te H. te zijn...
Daar de forumnummerplaten in ontvangst genomen, very nice Ida!!!

Toen vertrokken we met een kleine NL delegatie, een aantal met oranje vlaggetjes naar Antwerpen.
MINI-store ziet er geweldig uit, gaaf zo'n life-style shop!!!

De rit op zich vonden wij niet echt super, maar dat is voor ons voor het eerst.
Of wij hebben gewoon de aanwijzingen uit het roadbook verkeerd begrepen... :roll:

Wat dan wel weer ff lachen was dat we 2 uur voor verwachte aankomst al op het eindpunt stonden!!! :mrgreen:

Toen hup door naar de Griek in Oosterhout, wat ook niet echt een suc6 te noemen was. :?
Velen kregen koud eten, of je kreeg simpelweg je saus niet...

Al met al toch wel weer gezellig geweest!!!

Oh ja, ik heb de dag afgesloten met een migraine aanval, dus lag lekker vroeg op bed. Zat er de hele dag al een beetje tegenaan...

P.S. Thanx aan de organisatie!!! Ontvangst was super & de BC (?) was ook goed verzorgd!!!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

22 mei 2006, 08:21

Hopelijk vandaag van je migraine af! :(

De griek ja hmmm....die mag wat mij betreft alleen nog voor zijn familie koken :|
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

22 mei 2006, 09:46

Gisteren weer geen internet toen ik thuiskwam, vandaar de wat late reactie.

Gave aankomst in de parking onder MINI Antwerp Store, en een uitstekend verzorgd ontbijtje met goeie koffie in deze mooie lifestyle shop.

Afbeelding

Zowiezo was de hele rit strak georganiseerd, al had mijn MINI wel wat moeite met de kasseien en de vele kuilen in de weg. Gelukkig ging het wat beter nadat ik de schokdempers twee tandjes straffer had gezet.

Lekker patatje gegeten in Lillo, maar we mochten het niet op het terras opeten waar we zaten want die hadden 'eigen eten', dus dat was heen en weer lopen tussen het drinken en de patat opeten :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Carl
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Budel
Berichten: 264
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:24

22 mei 2006, 12:00

Jaaaaaa, ook ik was er weer eens bij... Sjonge sjonge wat was het weer een gezelligheid, en een leuk weerzien van alle MINIakken, belgisch of nederlandisch.

Erg leuk om de MINI te parkeren in een ondergrondse parkeergarage, en ook leuk om te zien dat ie dan ook bijna helemaal vol staat met alleen maar MINI's.. en geen een hetzelfde.

Ontbijtje gehapt, gebruik gemaakt van de startplaats van MINIJCW, bedankt coen :mrgreen:

De rit zelf... sja... okeey vol goede moed begonnen aan het bolletje pijl... en als je alleen in de auto zit ben je overgeleverd aan de gene die voor je rijdt... Ja Ida en Paul het ging goed he :mrgreen: Na de eerste 20 meter... ja zo snel al.. reden we verkeerd ... (wie niet ?)

Nou ja al met al gezelig, veel boten gezien, containers, sluizen en fabrieksgebouwen.. nou niet allemaal zo schitterend om te zien... maar alleee t was ook een havenrit zunne... Volgens mij waren we zo omstreeks 12.30 uur vertrokken en we waren bij het eindpunt omstreeks 17.30.... we hadden het wel een beetje gehad, bleek ook.. wij waren 2 uur te vroeg... Sjee..
6 uur puzzelen in de MINI vindt ik toch wel lang hoor... Organisatie Toppie !!, maar hij mag van mij de volgende keer de helft korter, of makkelijker :mrgreen:

Als afsluiter zijn we nog met een delegatie uit NLD naar een (niet nader te noemen) griek gegaan... om daar te gaan Grieken... Ik denk dat die ook een bolletje pijl route deed naar onze tafel want we hebben lang moeten wachten... Maar met een "goed" gevulde maag weer richting huis..

Tot het volgende MINI avontuur maar weer .... :mrgreen:
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

28 mei 2006, 10:15

Nog een aantal picca's in mijn gallery
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

Terug naar “Afterparty”