Afterparty Limburg-Noord!

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Afterparty Limburg-Noord!

14 sep 2014, 22:52

Gaat het om het krijgen van credits of gaat het er om dat we met z'n allen een leuke dag gehad hebben? Als jij de credits wil vind ik het prima, maar vind het om eerlijk te zijn een beetje sneu om zo te reageren.

Ik snap dat het mss jammer is dat je dit jaar de maasrit niet hebt kunnen organiseren, maar moet er dan een probleem van gemaakt worden als er wel een rit gereden en georganiseerd wordt die veel van dezelfde route volgt? Het is toch niet zo dat er mensen het alleenrecht hebben op een bepaalde route?

Jammer dit...
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

Re: Afterparty Limburg-Noord!

14 sep 2014, 23:02

mushrop schreef:Gaat het om het krijgen van credits of gaat het er om dat we met z'n allen een leuke dag gehad hebben? Als jij de credits wil vind ik het prima, maar vind het om eerlijk te zijn een beetje sneu om zo te reageren.

Ik snap dat het mss jammer is dat je dit jaar de maasrit niet hebt kunnen organiseren, maar moet er dan een probleem van gemaakt worden als er wel een rit gereden en georganiseerd wordt die veel van dezelfde route volgt? Het is toch niet zo dat er mensen het alleenrecht hebben op een bepaalde route?

Jammer dit...
+1
Afbeelding
maximiliaan
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 394
Lid geworden op: 17 mar 2013, 13:39

Re: Afterparty Limburg-Noord!

14 sep 2014, 23:21

Sander, erg jammer dat je dit klaarblijkelijk zo ervaren hebt...wellicht nog teleurstellender is naar mijn mening het feit dat je meent gal te moeten spuwen op een forum. Zoals je zelf correct aangeeft ben jij/zijn jullie er dit jaar niet in geslaagd een rit te organiseren hier in de omgeving, jammer natuurlijk maar dat hoort er nou eenmaal bij.

Rob, Carin, Louis en ik waren wel in de gelegenheid en hebben deze mogelijkheid dan ook met beide handen aangegrepen. Dat er overeenkomsten waren zal ongetwijfeld, echter, zoals (Mush)Rob hierboven al aangeeft hebben jullie niet het 'alleenrecht' op de wegen in Nijmegen en omstreken. Ook wij komen uit de omgeving en zetten logischerwijs een route uit in eenzelfde omgeving maar dat terzijde. De rit die wij (met name Louis heeft hier heel wat uren in zitten!) hebben uitgezet zit eveneens bijzonder veel tijd in. Met als gevolg een route waar zover mij bekend iederéén enthousiast over was, niemand heb ik horen klagen/de opmerking horen maken dat men de vergelijking trok of ook maar iets in die richting met 'jullie' MAASRIT. Kort gezegd, de rit is als 'nieuw'/'onbekend' ervaren en heeft daarmee voorzien in de behoefte van een uitdagende/leuke rit.

Het doel van een rit is immers een leuke, gezellige dag en een mooi stukje rijden door Nederland met zoveel mogelijk MINI's/MINI rijders en dat hebben we bereikt. Jouw commentaar is voor mij dan ook een beetje als mosterd na de maaltijd. En als je dan al meent dat er veel van jullie route gebruikt is, probeer het dan als een compliment te zien in plaats van het negatieve te benadrukken. Zie het als een uitdaging om zelf volgend jaar wederom een mooie (MAAS)rit neer te zetten waar men óók enthousiast over is!
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
R53forthewin
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Tilburg
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 mei 2014, 11:58

Re: Afterparty Limburg-Noord!

15 sep 2014, 00:00

Wij hebben in ieder geval een ontzettend gave rit gehad en ik wil dan ook de organisatie van vandaag (en de mededeelnemers natuurlijk) die deze dag mogelijk heeft gemaakt bedanken!
UKRyan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Dordrecht
Berichten: 641
Lid geworden op: 03 feb 2013, 23:47

Re: Afterparty Limburg-Noord!

15 sep 2014, 00:32

Ook ik wil iedereen graag bedanken. De organisatie heeft de start-, lunch- en eindlocatie waren weer top geregeld met parkeergelegenheid, consumptiebonnen en goed voer! :-)) Een leuke route! :icon_top: En de rest wil ik bedanken voor de gezelligheid! Leuk om de bekende gezichten weer te zien en de grote variatie MINI's. Wederom weer geen enkele MINI 't zelfde! :D

Mijn foto's volgen nog wanneer ik daar tijd voor heb. :icon_top:
Cheek-O
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 5440
Lid geworden op: 30 okt 2012, 12:47

Re: Afterparty Limburg-Noord!

15 sep 2014, 02:00

ook Rox en ik willen iedereen bedanken!
Ik ben er niet vaak bij aangezien me werk dat niet echt toelaat,
maar als ik erbij ben geniet ik er altijd wel van!
en dat is dit keer ook wel weer gelukt, ook al was ik nog een beetje ziek en heb ik over het gehele weekend maar zo'n 10 a 11u geslapen :D

eerste keer dat ik deze route heb gedaan omdat ik vorige jaar niet bij de maasrit aanwezig was,
en ik moet zeggen dat het een leuke afwisselde route is dus mijn credits naar wie zich aangesproken voelt (no hard feelings :surrender )
veel nieuwe gezichten gezien en toch wel weer leuk om de Noorwegen groep te zien! :mrgreen:

ten eerste Marcel bedankt voor de trol!! ik had dit echt niet verwacht om eerlijk te zijn!
en zoals ik zei... deze trol gaat een heel mooi plekje krijgen!! :-))

Louis en zijn team.. goed gedaan en leuk geregeld!! :icon_top:

Heeeeeeel zonde voor Bram, aangezien hij hier net nieuw is, met zijn net nieuwe MINI!!!
hoop dat het goed afgehandeld kan worden!


Als laatste, heb ik uiteindelijk 28 setjes stickers verkocht.
ik ga het bedrag afronden naar 35,- die ik deze week zal gaan Doneren aan de stichting :zon
OOK leuk dat Caarin op het idee kwam om nog 2 t-shirt te veilen voor de opbrengst :))

al met al een geslaagde en leuke dag!

Michel bedankt :()


(eat)
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Gp0029
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 375
Lid geworden op: 30 aug 2014, 23:48

Re: Afterparty Limburg-Noord!

15 sep 2014, 07:31

Voor de thuisblijvers zijn de foto's TOP, graag nog wat meer spul a.u.b.
Afbeelding
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Afterparty Limburg-Noord!

15 sep 2014, 07:49

Ik wil ook iedereen bedanken voor jullie deelname.
Vanavond ga ik het aantal deelnemers en ingezamelde geld tellen.

Even een reactie op Sander_R53:
  • Klopt dat zo'n 10% van de route is gelijk aan de Maasrit van 2013. Toen zijn we ook over de dijk naar Appeltern gereden om daar te stoppen. Alleen nu gingen we wat verder. Dus om nu te zeggen dat 80% hetzelfde is dan ben je schijnbaar verkeerd gereden.
  • Het bos in Groesbeek zat ook al vorig jaar in de Rit Limburg Noord-Zuid.
  • Stuk bij Overasselt komt uit de Jupla Business rit 2013 die ik destijds onderweg ben tegengekomen en aangehaakt ben en dacht dit is een mooie weg. Dus ik zou hun even mailen dat ze over "jullie" route zijn gekomen. Hierbij hun email adres: [email protected]
  • 'Ah joh, je moet niet zo zaniken'. Ik zou even langs de KNO-arts gaan.
  • Als je beide uit de regio komt en daar een start lokatie zoekt zul je altijd een stukje over dezelfde wegen rijden.
En als je het hebt over eerdere edities van de Maasrit dan 2013 dan hadden we het niet kunnen weten want toen waren zowel Ik, Rob en Carin en Max nog geen lid van NewMINIclub....

Verder sluit ik me voor 200% bij de reactie van Max aan.

Koffie!
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: Afterparty Limburg-Noord!

15 sep 2014, 08:13

Ik heb een kwalitatief hoogstand uitgezette rit gereden gister. Dank voor de inspanningen. Goeie weggetjes en geen saaie stukken languit over N wegen zoals ik helaas toch bij veel andere ritten tegenkom. (En ik rijd er heul veel). Ik heb eigenlijk geen 'knelpunten' gezien en voor de lowriders onder ons waren er vrijwel geen gehaatte drempels, dus daar was achter de schermen goed over nagedacht. Op mij kwam het over dat er een enorme hoeveelheid voorbereiding achter des schermen was geweest en de routekwaliteit was hoogstaand. Een extra veer in de reet van Louis,Rob,Carin en Maximiliaan kan er dus nog wel bij.

Ik zie dit als een nieuwe standaard voor andere rituitzetters (incl mezelf).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
m-dejong
Be Mini
Be Mini
Berichten: 707
Lid geworden op: 04 apr 2016, 13:06

Re: Afterparty Limburg-Noord!

15 sep 2014, 09:50

Nogmaals de oproep aan iedereen die filmpjes gemaakt heeft gister, zouden deze opgestuurd kunnen worden voor een leuke eindvideo? [email protected] In de aftiteling komt uiteraard een naamsvermelding!
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
wwwjosje
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 25
Lid geworden op: 04 mei 2014, 17:51

Re: Afterparty Limburg-Noord!

15 sep 2014, 10:41

bedankt voor de geweldige route-uitzetters !
ik heb genoten.......

first cross-cooper
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Re: Afterparty Limburg-Noord!

15 sep 2014, 12:00

Is dit een vorm van sluikreclame? :mrgreen:


Rit was van A tot Z zeer goed voor elkaar en erg mooi om te rijden. :D Ik vond er overigens best wat drempels inzitten maar dat is denk ik ook niet meer mogelijk hier in Nederland om zo goed als drempelloos een behoorlijke rit te rijden! >:(

Zo'n sliert Mini's achter elkaar aan blijft erg gaaf om te zien, maar persoonlijk vind ik het leuker als je meer op je zelf bent aangewezen en je routeboek ipv alleen te volgen (wat er dan toch insluipt), maar dan wordt het misschien meer een vorm van een ralley-rit. Niet dat je dan niet verkeerd kan gaan overigens :O , maar toch...... Misschien een idee om optioneel bij de start wat tijd ertussen te houden, of dat dat aangegeven kan worden als sommigen juist met meerdere willen rijden? Dan kom je waarschijnlijk ook wel weer een keer in een treintje te rijden, maar dan is die zeker kleiner als het al gebeurd (kans acht ik overigens erg groot). Maar goed, is alleen een gedachte.

Organisatie, super bedankt en ik neem aan tot volgend jaar!?

:feest
Afbeelding
chrisbongers
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Echt
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 mei 2014, 12:36

Re: Afterparty Limburg-Noord!

15 sep 2014, 13:21

Wat een super rit!

Alles van start/goodie bags/lunch/route was top geregeld.
We hebben er zeker van genoten.

Enkel kleine route fout net voor Den Bosch, waar ik geloof veel mensen zich verreden hebben.
Maar uiteindelijk met 3 mini's nog de juiste route kunnen hervatten.

Hierbij enkele foto's en video
Let niet op de crash en onstabiele beelden het waaide eigenlijk te hard om met de drone te vliegen op dat moment. :()

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding (Hulde om zoveel drempels te nemen!)
Afbeelding (Berucht stoplicht voor de rijder op foto hierboven, je slipte aardig weg toen je me wou inhalen)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

caaro
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 82
Lid geworden op: 13 jan 2013, 16:59

Re: Afterparty Limburg-Noord!

15 sep 2014, 14:26

Bedankt voor je bijdrage! Ziet er top uit!
-R56 John Cooper Works GPII 2013:Akra Exhaust,Intrax Suspension

Afbeelding
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bree
Berichten: 1550
Lid geworden op: 10 okt 2011, 21:24

Re: Afterparty Limburg-Noord!

15 sep 2014, 16:49

@ajede, ik denk dat we op een bepaald moment mekaar aan het volgen waren :D (Belgen in de blauwe R53)

Terug naar “Afterparty”