Last-minute Foodstrip A'dam 1-10

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1246
Lid geworden op: 13 apr 2008, 17:30

Last-minute Foodstrip A'dam 1-10

01 okt 2009, 22:32

Nou ik ben weer thuis. Het was hartstikke gezellig. Leuk dat er uiteindelijk toch nog best een aantal mensen waren. GreyCooperS heeft mijn Dooper met veerpootbrug gereden en was volgens mij toch wel verrast over de stijfheid voor. Ik heb ook nog een rondje in zijn S mogen rijden, man wat gaat dat hard. Helaas op dit moment met 175pk standaard, volgende week met 220? :D Moet alleen wel echt uitkijken want het gaat wel erg snel veel te hard, rijbewijs kwijt zeg maar.

@GreyCooperS: Nogmaals bedankt. Ben erg benieuwd naar de andere software. Moet alleen wel even uitkijken met de snelheid :D
@MR: Leuk je weer gesproken te hebben, je Mini maakt toch wel een lekker lawaai.
@Des: Leuk om je ontmoet te hebben, had je Mini al vaker zien staan in Amsterdam. Enorm dik zeg, en je reed ook lekker weg (ach je had toch nieuwe banden nodig toch? )
@Peter: Ook wel heel super hoor je cabrio, vooral die uitlaat. Wat een geluid zeg. De plofjes/knallen vind ik echt geweldig.
@MINIChica: En weer gezien. Altijd gezellig, volgende week vrijdag weer? :D
@Minicat: Goed dat het toch een keer is gelukt om langs te komen. Leuk om een mede Dooper rijder te zien.

Tot volgende week vrijdag maar weer?
MINIchica
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 jun 2009, 22:25

01 okt 2009, 22:46

Damn wat ben jij toch weer snel zeg! Dacht als ik nou heeeeeeel hard plankgas geef, dan geef ik het topic even een slinger....maar ja je afslag was al om de hoek zowat :s

Was leuk om even onverwachts daar langs te rijden en even de geest te verzetten. Erg leuk om weer andere nieuwe gezichten te zien!

@ de Amsterdamse heren (Des & MR) --> vooral door blijven gassen met die bakken! Zien er stoer uit....hoezo Audi?! :s

@ Mats mooi dat je toch nog het één en ander kunt doen met je MINI...hoop niet dat je baas mee leest op dit forum :wink:

@ Minicat --> Mooie ladies ride heb je! Heb je eindelijk eens een keer een meeting meegemaakt. Hoop dat je ook op 1 november van de partij kunt zijn!

@ Peter 1 (GreycooperS) & Peter 2 --> Supermooie leds heb je erin zitten…heb je die ook heel misschien toevallig eventueel in het roze beschikbaar voor een R50? (ik roep maar wat…).
Peter die cabrio van jou zag er ook erg goed uit, volgende keer maar even kletsen, is er helaas niet van gekomen!
Laatst gewijzigd door MINIchica op 01 okt 2009, 22:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

01 okt 2009, 22:49

Zeg, we gaan toch geen roze aan de buitenkant doen he. :mrgreen:

Alles wat in het tasje past mag roze toch?

Maar jammer dat we er niet bij konden zijn.

Annet
Afbeelding
MINIchica
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 jun 2009, 22:25

01 okt 2009, 22:52

Ehm...soms komt het roze beest in mij los :hap

Jullie zijn volgende week toch wel van de partij???????????
Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

01 okt 2009, 23:02

Das de 9de he.

Nee, dan zitten wij in Heesch. (Brabant)
Om het huis van mijn vader verkoop klaar te maken.

Maar we gaan elkaar nog wel weer zien denk ik zo.
Al moeten we er een extra meet voor inplannen. In Maarssen ofzo?

Annet
Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

02 okt 2009, 00:35

Hello allemaal,

Net even tijd gestoken in mn topic om verslag te doen van mn middagje Beek :mrgreen:

Was gezellig en leuk om voor mij, op MINichica na, allemaal nieuwe gezichten te zien...leuk dat er zoveel mensen zijn gekomen!

@Mats...je Dooper rijdt lekker man! ik ga ook voor een stangetje voor 8)

Nog enkele picas gemaakt: (los uit t handje, dus sorry for the shake shake 8) )

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tot volgende week!
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

02 okt 2009, 14:09

Wat een drukte weer daarzo.. pffff en volgende week weer.. ;)
voor jehet weet staat onze club daar ook elke week net zoals de honda's :mrgreen:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

02 okt 2009, 14:23

jahooooooor Des is nog net zo lelijk als eerst!!!!

8)







:wink:
MiniCat
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Den Haag
Berichten: 250
Lid geworden op: 10 okt 2008, 13:42

02 okt 2009, 17:27

Eindelijk weer eens gelukt op bij een meeting te zijn en het was weer gezellig :)

@Minichica, roze rulez dus gewoon doen hoor 8)
@Mats, Doopers zijn dan ook gewoon leuk :mrgreen: En ik ga ook maar eens sparen voor zo'n stang en verlaging
@GreyCooperS, werd jij nou geflitst of was ik de pineut??

Ow ja, kom je dus thuis rond 22.45 uur, geen parkeerplek meer te vinden (standaard in mijn buurt) dus dan maar naast wat andere auto's op stoepje met gele streep gezet, ja hoor parkeerboete. Blijkbaar verveelde de nachtdienstdienders zich want boete is uitgeschreven om 5.45 uur :s :s
En dan kom je uit werk thuis, post bekijken, nog 2 boetes voor snelheid grrrrr gelukkig lage bedragen maar toch

Tot volgende week hoop ik :D

Grt Cathelijne
MINIchica
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 jun 2009, 22:25

02 okt 2009, 18:05

Hey jaaaaa ik zag die flits ook en dacht ik het was eerst...maar volgens mij was ik het dus NIET...I know 4 sure, want het gebeurde (hoop ik) vlak voordat ik die paal passeerde! :))

Wel klote dat ze nota bene midden in de nacht nog bonnen aan het uitschrijven zijn...nee das pas respectabel werk!
Afbeelding
MiniCat
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Den Haag
Berichten: 250
Lid geworden op: 10 okt 2008, 13:42

02 okt 2009, 18:15

Was precies op t moment dat ik langs de paal reed maar ik reed toen nog maar 98 omdat ik in de ankers ging..aangezien Gret dat ook deed :mrgreen:
Nou ja, dr krijgt vanzelf iemand post uit Leeuwarden :?

Politiebureau zit om de hoek dus ze moesten wsl even de benen strekken of zo..
Gebruikersavatar
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3776
Lid geworden op: 21 jan 2008, 01:08

02 okt 2009, 19:06

MiniCat schreef:Blijkbaar verveelde de nachtdienstdienders zich want boete is uitgeschreven om 5.45 uur :s :s
Achterlijk he? Bij ons in de buurt ook. Echter heb ik het gevoel dat de buren gebeld hebben :roll: Als ik eens wist wie..................... Want ze gaan echt niet zomaar voor hun plezier in een rustige woonwijk ff bonnen zitten uitdelen.
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1392
Lid geworden op: 20 dec 2006, 23:30

05 okt 2009, 08:38

He jongens & dames,

Beetje late reactie maar was even gezellig en inpulsief. Leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien en de laatste mods te bekijken. Volgende maand ben ik weer van de partij, dus hopelijk tot dan!

@coendek: 8)

Des
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8

Terug naar “Afterparty”