MINI'S in de BUSH 01-11-2009

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

MINI'S in de BUSH 01-11-2009

01 nov 2009, 20:54

Zo wij zijn ook weer thuis
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

01 nov 2009, 20:59

Joh, ik ben de eerste Mr. Green (okay 1 minuut te laat..)

Als eerste: Wim en Senna Niet Waard voor de organisatie en natuurlijk Mini Apeldoorn voor de ontvangst.

Ik ben bij het begin; ik ging op een christelijk tijdstip op weg (10.45 toch fijn zo'n meet in de achtertuin Cheer en kwam bijna direct al in de file terecht. Even een sms naar de clan uit Maarssen om dit te melden; bleken zij ook in dezelfde file te staan. Na een minuutje of tien zag ik een drietal mini's op de andere rijbaan en konden we zelf zonder de walkies met elkaar babbelen (raampje open).

Gezien de vertraging besloten we geen gebruik te maken van de meetingpoint, kwam goed uit want die bleek toch dicht te zijn. Na wat vertraging uiteindelijk in Apeldoorn aangekomen en daar stonden de nodige mini's al te blinken in de zon.

Leuk om oude bekenden weer te zien, genoten van een kopje koffie en gevulde koek en daarna op weg! Wat een mooie omgeving zeg, en dat in de achtertuin. Fijn fotootjes gemaakt voor de wedstrijd. Er werd niks geschroom, mini mini's in de bladeren, hele camouflage doeken, stokken door het dak. Alles voor de mooiste foto! Een mini's is zelf belaagd door wilde dieren uit het bos; helaas geen foto van maar die zal vast wel van iemand anders komen Lachen

Helaas (eigen keuzen) moest ik halverwege afhaken gezien de hardloopwedstrijd over twee weken. Ik heb 10km gelopen en kon mijzelf na afloop uitwringen. Schoenen en kleding hangen/staan nu te drogen voor de volgende run.

@Benno, geweldige clubman! Top dat je je shirt had aangepast aan je spiegelkappen en scuttles.
@Marjan, wanneer gaan we hardlopen, nu je zo'n drinkbidon hebt ben je er natuurlijk helemaal klaar voor!

Foto's volgen later, ik ga eerst even mijzelf met tijgerbalsem insmeren gestoord

Op naar Mini's in the Bush part III!

*EDIT* net een minuutje te laat....even mijn berichtje maar gekopieerd. Het andere topic mag dus weg.... :mrgreen:
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

01 nov 2009, 21:14

Yvon schreef: @Marjon, wanneer gaan we hardlopen, nu je zo'n drinkbidon hebt ben je er natuurlijk helemaal klaar voor!
haha, ja hijs leuk hè? Nog 1tje op de kop tikken voor jou en we kunnen van start :yeah :))

eerst ff een latte, strakkies verslag. Pffffffffff bijtanken.............


gr, PC

* duimen voor Chica!!
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Mellow_Ron
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 354
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:43

01 nov 2009, 21:22

Zo, dat was hem weer, geweldig zeg! :wink:

Heerlijk genoten. Dat er zo veel van die prachtige wegen zijn, zo dicht bij mekaar, en dan ook nog eens allemaal verhard. Fantastisch.
Al die verschillende kleuren, machtig mooi! :Foto

Iedereen super bedankt voor een fantastisch dag!
Laatst gewijzigd door Mellow_Ron op 01 nov 2009, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1907
Lid geworden op: 20 aug 2008, 18:38

01 nov 2009, 21:24

En wat een supertocht! Zelf geen foto`s gemaakt maar gewoon genoten van het rijden over deze wegen en vrolijk zwaaien naar mensen die met hun mobieltjes filmpjes aan het maken waren :D . Superorganisatie!!!

Helaas mijn bijrijder zich melden bij zijn vriendin dus we zijn snel weer vertrokken richting de Achterhoek! Tot de volgende keer
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

01 nov 2009, 21:41

Als eerste wil ik Wim en Arjen bedanken voor een top organisatie. :icon_top: :icon_top:

Ook het ontvangst bij Dusseldorp was goed voor elkaar.
Lekkere koffie Koffie! met koeken.
Lekker even rond neuzen in de showroom. Helemaal fijn.

De route zelf was ook fantastisch. Wat is Nederland toch mooi.
Leuke foto's kunnen maken want gelukkig was het een groot deel van de dag gewoon droog. :yeah
Maar ook in de regen viel het allemaal goed te doen.

Wel kwamen we elkaar regelmatig tegen, daar word je toch wel wat onzeker van, maar al met al niet vaak verkeerd gereden.

(had ik al aangegeven dat de omgeving zo mooi was)

Onderweg nog lekker koffie met appeltaart naar binnen gewerkt, zodat we er weer tegen konden.
En daarna hadden we wat ruis op de porto. (ik hoorde steeds iets over jodekoeken :lol: )

Alleen jammer dat er bij verschillende mini liefhebbers de ruitewissers spontaan ophielden.
Over toeval gesproken. Maar met dit weer wel gevaarlijk.
(had niets met de rit op zich te maken natuurlijk)

En niet geheel onbelangrijk.
2 modjes in ontvangst mogen nemen. Dus Kees kan ook weer aan het werk.

Arjen, nog bedankt voor de mega zak snoep. (onderweg al lekker van gegeten)
Saskia en Patrick, wat is Luuk toch een lekker ding. :-PP (Lief gaat er hoe dan ook komen)
Marjon, bedankt :))
Greg, jij ook bedankt voor het meenemen.

En alle anderen het was weer een hele gezellige mini dag.

Hier nog wat foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Onderstaand is het jongste mini lid denk ik.
Afbeelding
Dick in de Bush
Afbeelding
Gezellig met z'n allen aan de koffie.
Afbeelding

Nogmaals een dikke pluim voor de organisatoren en BMW/Mini dealer Dusseldorp.

Kees & Annet
Afbeelding
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

01 nov 2009, 21:45

Zeer goed geregeld door Wim en Arjen. Dikke :icon_top: en de welverdiende karma komt jullie kant op.
Leuk om weer nieuwe gezichten en hun MINI's te zien.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ook hier geen foto's, maar die zullen denk ik wel snel hier geplaatst worden door de rest.
Thnx voor een zeer geslaagde dag.
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3351
Lid geworden op: 23 mar 2006, 14:28

01 nov 2009, 21:48

Ook weer thuis aangekomen :D (helaas nog een klein beetje file vlak bij huis, alsof ik nog niks gehad heb vandaag :wink: ).

Dit was een fantastische dag, wat een MOOIE route! Ondanks het ontbreken van de zon toch hele mooie herfstkleuren gezien.

De dag begon met een heerlijk (en schoon :wink: ) ontbijt in Maarssen, waarna we in al ons enthousiasme heerlijk de file op de A1 indoken, maar we waren gelukkig niet alleen, nog genoeg ander MINI's om ons heen waarmee we het leed konden delen :D ! De ontvangst bij Dusseldorp was ook super, een heerlijke bak koffie, gezellig kletsen en naar mooie auto's kijken.

Zoals ik al zei was de rit zelf ook fantastisch (weer heel veel mooie plekjes gezien)! Het was weer een heel gezellige dag :D . Wim en Arjen, bedankt voor de organisatie, het was SUPER :icon_top:

Foto's volgen..

Groeten, Jan
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 2485
Lid geworden op: 24 sep 2007, 09:58

01 nov 2009, 21:52

Zo dat was weer gezellig :)
leuke rit, daarna terug naar enschede en hier ff wat gegeten...
jah geslaagd dagje! Veel mini's leuke mensen......

De organisatie en anderen heel erg bedankt voor de gezellige dag!
en natuurlijk tot snel :)

Cheers!
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

01 nov 2009, 21:58

Super georganiseerd Arjen en Wim!

Was een mooie omgeving alleen blijft het jammer van de file en het weer in de middag. Kleine sneak preview van mijn foto's:

Afbeelding
Afbeelding
FiSiCa
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wormerveer
Berichten: 1258
Lid geworden op: 16 jul 2007, 11:02

01 nov 2009, 22:05

Ook wij zijn thuis.

leuke rit, na een half uur in het bos gewacht te hebben, leuke groep gevonden om mee verder te rijden. Gezellig kopje koffie gedronken onderweg. Veel leuke mensen ontmoet.

:)) voor Wim en Arjan.

Zeker voor herhaling vatbaar, tot snel. Bij weer een leuke rit.

Gr Jorge en Marloes
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

01 nov 2009, 22:12

Het was een super rit, dikke pluim voor de organisatie en natuurlijk ook Dusseldorp 8)
Prachtig om door zo'n omgeving met het kapje naar beneden door de bladerregen te rijden.

Natuurlijk jammer dat het ging regenen maar toen hadden we al zo veel genoten dat dat niet zo erg was.

Ik hoop dat we op de volgende editie geen twee jaar moeten wachten maar één jaar :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

01 nov 2009, 22:16

Hoi luitjes, net als een ieder een fantastische dag gehad. Zelfs de regen heeft onze pret niet mogen drukken. Afsluitend nog even met Wok en WorksRulez in Enschede een hapje gegeten. Veel foto's gemaakt die ik dinsdag even ga uitzoeken (maandag ook weer van alles te doen). Zodra ik ze uitgezocht heb dan post ik er een paar.

Op naar Mini's to THE Bush, part III

dank Wim en Arjen :lol:
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Dennis
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Leuvenheim
Berichten: 30
Lid geworden op: 25 jun 2009, 21:57

01 nov 2009, 22:16

Wij zijn ook weer thuis, was mooi ritje. Helaas niet zo heel veel foto's, toen we op leuke fotolocaties kwamen regende het al :s Laten we maar eens beginnen met onderstaande foto, en de rest komt van de week wel.

-klikken is groot formaat-

Afbeelding

Mini's, waar ? :D
MINIchica
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 jun 2009, 22:25

01 nov 2009, 22:17

Het was wel een geweldig geslaagde dag vandaag, nog nooit zoveel mooie MINI's bij elkaar gezien! :s
Het crossen door de bossen is erg goed bevallen en is zeker voor herhaling vatbaar. We hebben allen genoten van de prachtige kleuren en regenbuien van bladeren! Wim en Arjan jullie hebben dikke KARMA'S verdiend!!!!! :yeah

Wat betreft die ruitenwissers die de geest hebben gegeven op HET moment supreme...tot aan Bussum behoorlijk wat regen gehad en daarna een heel stuk veiliger kunnen doorrijden naar huis! (waar Meguire's wax wel niet goed voor is...)

Mensen het was weer een waar genoegen om jullie te zien en te spreken en ook om andere enthousiastelingen te ontmoeten :))

Voor nu allemaal lekker uitbuiken, chillen...en foto's uploaden!

:zwaai
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”