Afterparty 1 augustus NewMINIclub Ringtrip

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

02 aug 2010, 00:31

So I am back home as well.... Uh wacht ff switchen... Thuis betekende gelijk weer schrijven voor GTspirit. Hier weer Nederlands.

Ik dacht op tijd thuis te zijn voor Top Gear begint t pas om half 11 :S

Echt top dag gehad met iedereen. Mijn Cooper is nie vooruit te branden op da circuit. Nou ja, hij is erop geweest. Da is tenminste iets en niet 1 rondje, maar 2.

Ik ben totaal gesloopt van de zon, rijden, eten en vroeg op staan en amper slapen vannacht. Dus ik zit nu op half half te tikken hoe ik het gehad heb. Degene die me spotte op de cam bedankt voor het plaatsen van de foto! Andere foto's ga ik morgen wel op zoek naar.

Afbeelding

Mooie nieuwe wagens gezien. Die witte van Speedy dacht ik... wat een plaatje! Verder natuurlijk weer met iedereen kunnen bijpraten. Enorm bedankt voor de gezellige dag, zoals het altijd is binnen de NewMiniClub. Daar ben je wel bijna van verzekerd ;).

@Marcel, foto's van de Ferrari dagen komen morgen online op de site. 1 van onze fotografen was ff langs gegaan. ;)
@Ossie, volgens mij reed jij tot aan de brug bij Ewijk de hele tijd achter me :P Of had ik t mis?
@All, ik heb geen flitskast gezien... ja op de A10 Noord, maar da rij ik altijd met 100km/h langs :p

MR
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

02 aug 2010, 00:33

Mooie foto's Wim 8)
De rest zien we graag als je weer wat meer tijd hebt.

@peter, tempo zit er toch goed in op de video, jammer van die muziek :)
Je uitstapje over het gras bij Adenauer Forst heb je ook op video? :mrgreen:
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

02 aug 2010, 00:40

Berthil schreef:@peter, tempo zit er toch goed in op de video, jammer van die muziek :)
Je uitstapje over het gras bij Adenauer Forst heb je ook op video? :mrgreen:
Sssst :mrgreen: . Ja, uitstapje staat ook op beeld maar dan op de HD camera. Moet morgen ff kijken of ik die ook op youtube krijg.

Ik heb ook nog een HD filmpje vanuit Oostenrijk liggen wat net ff langer duurde dan 10 minuten. Die kreeg ik niet op youtube vandaar dat het fimpje van Speedy me meteen opviel met een lengte van ruim 12 miunten...
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

02 aug 2010, 00:50

ff snel een berichtje van mij hier... :D

Heb een topdag gehad, voor de autoliefhebber was het echt genieten, zoveel moois! 8) 8) 8)
Voor de MINI liefhebber ook, heel veel MINI's gezien! 8)

Was leuk om, ook al was het ff snel, enkele mensen van het forum te spreken en/of te zien genieten met de MINI over de baan 8)

Zelf niet de baan op geweest en op een gegeven moment ook de MINIclubbers een beetje uit het oog verloren, maargoed het was gaaf!

In de file kwamen we nog een ultradikke PW Cooper S tegen.....
Juist ja, die van Speedy :lol: , nog even lopen fileflirten :P (totdat een x5 rijder vond dat ie door moest rijden en begon te claxoneren :mrgreen:)

Foto's moeten ff wachten, vertrek straks voor een paar daagjes naar de Belgische kust, kijken of we daar nog leuke/dikke MINI's kunnen spotten ;)
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

02 aug 2010, 01:08

Ik heb ze allemaal al nagekeken.
Voor freak.de zie eerder post en Christian een e-mail sturen.

Het lijkt er op dat nordschleiferbiler.de de Hollandse Mini's heeft geblockt, geen enkele te zien.

Pistonspy heeft er een paar maar ook niet echt veel.

Racepicture.de heeft er een paar meer en buiten de eerder getoonde

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

02 aug 2010, 02:05

lekkere foto's heren :D
Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 2296
Lid geworden op: 17 mar 2009, 18:42

02 aug 2010, 07:52

Gister was echt een topdag!!! Waren pas om 22.15u thuis... ;)

Gelukkig was ik nog met een aantal collega's want veel forummers al snel uit het oog verloren... Ik wist ook niet dat jullie de MINI's op het gras bij elkaar hadden gezet, maar goed ik was toch met de BMW... :)

Foto's plaats ik nog wel, heb van een aantal van jullie een paar mooie foto's geschoten...

Mocht nog wel met de M3 coupe van een collega mee het circuit op... Toch nog een rondje gedaan... :) Pffff wat snel, niet normaal!!! Hij rijdt een rondje rond de 8,5 minuut... :shock:


Verder erg leuke dag gehad, kicken om zoveel MINI's bij elkaar te zien!!!

En ook mooi dat alles heel is gebleven...

Over een weekje of 3 ga ik weer en dan met de gele, ik wil zelf ook nog een rondje doen!!! :)

En idd wat een mooie foto's wat ik al gezien heb!!!
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hengelo
Berichten: 4803
Lid geworden op: 12 aug 2009, 21:33

02 aug 2010, 07:54

Berthil schreef:Ik moest inderdaad goed doorrijden om Meani af te schudden, echt goed gereden 8)
Die meani kan wel rijden, heb ik ook gemerkt vorige week ;) Hij heeft trouwens ook wat inside info volgens mij, hihi... heb trouwens geen rode MPS gezien Meani, was je broer er toch neit of had hij n andere auto mee?

EN dan nog even dit, Meani rijdt nu in zn mini, moet je nagaan wat er gaat gebeuren als hij zn nieuwe 400pk monster mee gaat nemen.... :shock:

j
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1035
Lid geworden op: 24 feb 2006, 18:13

02 aug 2010, 08:03

Wat een GEWELDIGE dag, met een heleboel leuke mensen en mooie auto's.....alle auto's waren op zich biezonder viel me op....enkel dikke JCW's, dito Clubmans, een witte...oh zo mooi!! Een beetje uit de toon....een zwarte TT en een saaie :mrgreen: :wink: grijze Speedster...

Wat ik ook leuk vond dat deze keer ook de vrouwen erbij waren, Rebecca(leuke MD :wink: ), Janny en Cora en nog een leuke dame waarvan me de naam ontschoten is :oops: . Ik miste maar een speciaal maatje van moi maar die had een geldige reden :mrgreen: .

Maar nu snel afsluiten, vlieg om 11.25 naar Faro voor een paar daagjes zon en strand en moet nog pakken :s .
Zal in Portugal proberen de afterparty na te lezen....dat moeten we trouwens vaker doen zo Ring-party onder de leiding van Ringmaster....BERTHIL. Ik zag hem, in zijn ringtaxi (Sabine is er nixs bij :wink: ) elke keer weer gaan, hahaha, geweldig!!

Sorry dat ik op het eind niet gepast afscheid heb kunnen nemen van iedereen voor de geweldige dag (en wat hadden we geluk met het mooie weer)...dat maak ik de volgende keer goed.

groetjes, Tony
Audi TT 2,0 TFSI, Quattro, Proline, S-line, S-Tronic, Alcantara-leer, Dual Milltek uitlaat 2x 100 mm, 19"x 9J (orginele) RS4-velgen Titaanoptiek, Dunlops Sport Maxx GT 255/35
Ossie
The Calendar Guy
Locatie: Haarlem
Berichten: 2539
Lid geworden op: 23 sep 2007, 13:43

02 aug 2010, 09:02

MR schreef: @Ossie, volgens mij reed jij tot aan de brug bij Ewijk de hele tijd achter me :P Of had ik t mis?
MR

Yup, ik was die stalker. :mrgreen: Continue links aangehouden met een gangetje van 160-180. :roll: :lol:
Afbeelding
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1246
Lid geworden op: 13 apr 2008, 17:30

02 aug 2010, 10:01

@Peter: Nope is Dope cd aan? :D Lekkere muziek ;)
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

02 aug 2010, 10:08

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
jean
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Turnhout
Berichten: 312
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:17

02 aug 2010, 11:07

Toch 1 kleine foto gevonden van mijn auto die de ring oprijdt... :(

Heb ik toch bewijs :mrgreen:
Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

02 aug 2010, 12:56

Nog één van Werner en Cora:
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”