Afterparty 20 augustus Ringtrip

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Castricum
Berichten: 2756
Lid geworden op: 13 feb 2009, 14:17

20 aug 2010, 21:19

Ben benieuwd.... :D
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gent
Berichten: 2602
Lid geworden op: 21 aug 2007, 19:50

20 aug 2010, 21:27

ik wil de spannende verhalen horen jongens, eten kan je deze nacht nog doen
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

20 aug 2010, 21:37

Ik ben ook net terug.

Eerst 3 rondjes met Rob gedaan, daarna 2 met Stefan.
Die met Stefan ging de motor wat vaak in de noodloop (teveel koppel is de foutmelding). Tank was bijna leeg dus tussendoor even getankt en daarna was het nog maar één keer Bergwerk omhoog waar het soms wel vaker gebeurd. Toch maar een de bypass-valbe weer origineel maken.

Daarna een rondje met Mats en in dat rondje heb ik denk de meeste ongeluksituaties gezien in één ronde gezien tot nu. Wel 5 plekken geel en auto's en motoren flink in de prak tegen de vangrail en veel rotzzoi op de baan. Wat Mats en ik al voorspelden gebeurde ook, de Ring ging dicht om alle rommel eerst op te ruimen. Voordeel daarna was dat de motoren er niet meer op mochten omdat nog teveel olieabsorptiemiddel overal op de baan lag.

Daarna arriveerde de Greg-delegatie. Toen ben ik iedereen zo'n beetje kwijtgeraakt en toen maar besloten een rondje alleen te rijden maar Greg zag me en is ingestapt om een rondje mee te rijden.

Daarna was ik weer iedereen kwijt en heb ik nog 4 lekkere ronden alleen gereden. De warmte van de middag was toen iets verdwenen waardoor de voorbanden weer wat meer grip hadden en het was al behoorlijk lang geleden dat ik alleen gereden had dus dat was erg leuk. Een Nederlandse op en top geprepareerde BMW met carbon motorkap achter me aan gehad maar die kon me 2 ronden lang niet pakken, daarna nog 2 ronden met een volop geprepareerde nieuwe GTI. Dat ging mooi gelijk op al had hij meer power en was ik wat sneller in de bochten.

Tussendoor trouwens nog een paar keer de parkeerplaats rondgereden maar ik zag niemand meer. Ik wou Mats nog een paar ronden meenemen maar die was waarschijnlijk druk met anderen gidsen :)
Daarna weer op de parkeerplaats en het was inmiddels 19.00u en ik zag niemand meer dus ook maar naar huis gereden.

De splitter en de Ring blijken geen goeie combinatie. Ook de tweede splitter is naar zijn grootje. Dit keer gelukkkig met minder schade. De karroussel had de splitter aan de voorkant zo afgesleten dat deze een profiel kreeg en boven de 180 begon te flapperen waardoor de hele auto trilde. Daarna is het middenstk er uit gebroken in een prachtige symmetrische vorm maar toen zat de rest nog goed vast. Nadat ik alleen 4 ronden heb gereden bleek de splitter helemaal uit de onderkant te zijn gebroken, de schroeven hebben gewoon stukken bumper meegenomen.
De nieuwe brakeducts zijn wel heel mooi blijven zitten dus dat is weer goed nieuws.

Afbeelding

Maar tijdens het (relatief) voorzichtig terugrijden zodat de rest niet afbrak heb ik alweer een plan uitgedacht met het resterende carbon wat nieuws te maken dus na de vakantie ga ik er weer mee aan de slag, ik geef nog niet op :)
FiSiCa
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wormerveer
Berichten: 1258
Lid geworden op: 16 jul 2007, 11:02

20 aug 2010, 21:58

Het is geen MINI maar wel cool
Afbeelding
FiSiCa
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wormerveer
Berichten: 1258
Lid geworden op: 16 jul 2007, 11:02

20 aug 2010, 22:15

GEO


Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

20 aug 2010, 22:41

Stefan en Berthil

Afbeelding

Berthil
Afbeelding
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

20 aug 2010, 22:56

Hoeveel rondjes heeft Rob eigenlijk gereden?
Helemaal vergeten te vragen maar opeens werd het erg druk op de parkeerplaats en Rob moest zijn auto nog kwijt nadat ik Mats uit zijn auto had gehaald :)
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

20 aug 2010, 22:56

nee, die zit ik ook te zoeken, maar kan hem niet vinden hoor..

Ben je de baan wel op geweest Rob? >)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1246
Lid geworden op: 13 apr 2008, 17:30

20 aug 2010, 23:12

Rob heeft 4 rondes gedaan, ging erg lekker :)

Was echt een fantastische dag. Wilde graag nog met je mee Berthil maar moest idd met anderen meerijden en heb je helaas niet meer gezien daarna. Laten we zeggen dat ik ze tegoed houdt? :D Alsnog bedankt voor die ene ronde :)

Heb ook nog met Geo, Berthil, Greg en Stefan meegereden. Was allemaal erg leuk en heb me op en top vermaakt! Mooie sfeer hangt daar toch en de ring is natuurlijk te gek! Nu nog even wachten op wat meer foto's....

@Stefan: thanks voor het rondje en leuk je te ontmoeten idd
@Berthil: volgende keer beter, thanks voor het rondje!
@Greg/Geo: Was leuk om met jullie mee te rijden, prachtige wagens!

(owja op www.pistonspy.com staan idd al foto's van vandaag. Meerdere malen Berthil, meerdere malen Stefan, Geo en Greg staan er ook op (Rob helaas niet :( ) )
Laatst gewijzigd door Mats op 20 aug 2010, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

20 aug 2010, 23:17

Wij zijn ook weer thuis van een geweldige dag. Echt zo enorm gaaf dit.

Mats en ik waren vanmorgen vroeg vertrokken. Op de A2 bij Nieuwegein zag ik ineens WJ in mn binnenspiegel. Even gestopt natuurlijk, maar daarna snel weer door. Lekker rustig aangedaan en rond 12.15uur waren we bij de Ring. Eerst een beetje rondgehangen en rond 13.30uur richting de ingang van de Ring gereden en kaartje voor 4 rondjes gekocht. Ik had van Mats nog een kaart met 1 rondje gekregen (bedankt maatje!), dus 5 ronden totaal.

Rond 14.15uur kwamen Stefan en Berthil aan. Berthil heeft me gelijk 3 ronden meegenomen. Echt niet normaal hoe de wagen van Berthil de bocht om gaat. Nog een paar "akkefietjes" gehad met wat motorrijders en Slopel-rijders met een ego :mrgreen: , en toen moest ik er zelf maar eens aan geloven. Met Mats als instructeur ging het 1e rondje in 10 minuten. Niet slecht voor een eerste keer vond ikzelf. Scheelde natuurlijk dat Mats naast me zat, want anders was ik nooit zo hard gegaan.

Daarna ging het steeds beter, 2e ronde 9:53, 3e ronde 9:38 en de 4e 9:35.

Verder nog een rondje meegereden met Geo en Stefan. Echt geweldig om zo over de baan te gaan. Al met al vandaag dus 4 ronden zelf gereden, 3 met Berthil, 1 met Geo en 1 met Stefan! En geweldig.
Al met al een heerlijke dag!

@Berthil: bedankt dat ik met je mee mocht, echt een waanzinnige wagen heb je!
@Stefan: idd, een heerlijke dag. En ook jij natuurlijk bedankt voor dat gave rondje :mrgreen:
@Geo&Greg: binnenkort weer?
@Mats: thnx buddy voor de geweldige instructies en de gezellige dag. We gaan snel nog een keer.

Foto's van mezelf heb ik ook nog niet gevonden.... :cry:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

20 aug 2010, 23:27

ja potdomme zeg, ik moet wel foto's van mezelf op de ring natuurlijk. Alhoewel, goede reden om heeeeel snel nog een keer te gaan :mrgreen:

Het is geen whopper geworden, maar een Big King, maar wel pas in NL....
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

20 aug 2010, 23:29

Damn, volgende keer wil ik mee :mrgreen:

met sneaky spycam >)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”