Afterparty MU2012

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1201
Lid geworden op: 18 sep 2010, 19:09

Afterparty MU2012

15 mei 2012, 12:48

Voor mij was dit m'n eerste MINI United maar vond het top! :icon_top: heerlijk weer en genoeg te zien. Omdat de thuisblijvers graag een impressie willen hebben hierbij de afterparty en wat foto's die ik heb gemaakt. Enjoy 8)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1201
Lid geworden op: 18 sep 2010, 19:09

15 mei 2012, 12:53

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

15 mei 2012, 12:55

yeah! de afterparty
Picturebomb-topic! :D
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

15 mei 2012, 13:10

Ja, kom maar door met al die foto's! 8)
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Berichten: 2787
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:50

15 mei 2012, 13:14

DIK
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

15 mei 2012, 13:25

hehe eindelijk de afterparty!! :P

Laat de foto's en de verhalen maar doorkomen :wink:
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1201
Lid geworden op: 18 sep 2010, 19:09

15 mei 2012, 13:36

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1201
Lid geworden op: 18 sep 2010, 19:09

15 mei 2012, 13:40

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1201
Lid geworden op: 18 sep 2010, 19:09

15 mei 2012, 13:47

Forumleden :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dat was het ;)
Smeed
Be Mini
Be Mini
Locatie: Stein
Berichten: 545
Lid geworden op: 08 nov 2011, 19:35

15 mei 2012, 14:11

Yeah, jullie toveren een :lol: op mijn snoet !!!
RUIG !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Winsum
Berichten: 3067
Lid geworden op: 12 feb 2009, 10:13

15 mei 2012, 15:00

Mooie foto's 8)
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Dennisvdh
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 949
Lid geworden op: 15 jul 2011, 20:53

15 mei 2012, 15:28

Wat heb ik genoten.. tranen in m'n ogen van het lachen...

Heerlijk weertje, mooie MINI's, leuke goodies gekocht... Super!!

Foto's volgen!
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

15 mei 2012, 15:44

Ik sluit me aan bij Dennis, heerlijk weer! Hele mooie mini's! De shop was echt supervol met allemaal mensen die de ene goodie na de andere kochten. Heb zelf ook wat dingen gekocht. Ook namens mij, de foto's gaan volgen als ik weer thuis ben. Zit nu nog even lekker in de zon te genieten op de camping 2km van het circuit af.
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Mortsel, Antwerpen
Berichten: 5849
Lid geworden op: 30 aug 2008, 11:23

15 mei 2012, 16:23

Donderdagochtend vroeg vertrokken. Om 5u zijn we aan de pomp vertrokken richting Le Castellet.

In Grenoble besloten om een stukje van de Route Napoléon te rijden, erg vette stukken en toen was het al net geen 30°.
Echter heb ik een scheur in de luchtafvoer van mijn turbo dus die deed niet meer wat ie moest doen.
Tot op de camping geraakt, hem vrijdagochtend geparkeerd op de Beauty Parking en pas zondagavond afgehaald :lol:

Ik vond het een superdikke locatie, echt vet circuit maar alles lag erg ver uiteen. Organisatorisch gezien was het ook niet zo top als vorige keer.
Ondanks erg leuke dingen gedaan.
Vrijdag samen met pa en een hoop NewMINIclub'ers een toertje rond het 'grote' circuit gereden achter de Pace Car. Ging iets te hard voor de 'traktor' maar het was wel dikke leut.
Achteraf een "Fun & Agility"-course gedaan, wat slalommen en raggen met gloednieuwe MINI's. Achteraf met een hoop gloednieuwe Coupé's wat "Agent Turns" uitvoeren. Heel leuk! In de namiddag nog gelukkig een paar Trophy Taxi Rides kunnen boeken. Geschifte ervaring! Moet je zeker eens meemaken in je leven!

Vrijdag zijn we dan op tijd terug naar de camping gekeerd, met zn allen geBBQd. We zijn, vond ik dan weer jammer, niet teruggekeerd naar MU voor Iggy & Martin Solveig.

Zaterdagochtend waren we weer paraat op de Beauty Parking van de White Zone. Er werden weer track-rondjes geboekt en op de middag werden de Trophy Taxi Rides weer geboekt. 120 plaatsen die op 4 minuten allemaal vergeven waren. Was voor mij dus de tweede keer :lol:
Die zaterdagochtend heb ik dan een "Race Your MINI" gereden met Greg zijn Coupé. In een groepje met een paar One's en Coopers, ging ik er dus snel en gemakkelijk voorbij. De heat heeft zeker een 15-20min geduurd en ik heb dus aardig lopen knallen in die dikke JCW. Super ervaring! Ben benieuwd naar het filmpje van de GoPro.. Daarna dan zo'n "Track Drive" gereden, dus op het grote circuit met de Pace Car. Deze keer in een groep met een paar achterlijke italianen in One's dus dat ging écht niet vooruit. Erg jammer. In de namiddag lekker gechilled, wat rondgelopen en alles wat bekeken.

Achteraf hebben pa & ik samen gegeten in de MU-tent. Was best ok eten. We zijn dan wat gaan chillen op het dak van de paddocks. Zeer leuk zicht en gezellig om daar de zonsondergang mee te maken! Tegen 22u was de groep weer compleet, hebben we het einde van The Ting Tings gezien en het begin van Gossip.

Zondag het even wat rustiger aan gedaan, er viel ook wat minder te doen. Om 16u was het einde van alle activiteiten. Nog de laatste dingen bekeken en dan op het gemak naar de camping en we zijn dan met de groep naar Bandol afgezakt om met zn allen gezellig te eten op de dijk. Erg leuk!

Maandagochtend naar een "Feu Vert" in de buurt van Marseille gereden. Daar een oplossing gekocht voor mijn leiding, die bleek goed te werken dus zijn we rond 11u vertrokken richting thuis.
Om 21u en na een probleemloze en, op vlak van verkeer, rustige rit waren we in de lokale pizzeria om op krachten te komen. Ideale afsluiter van een heerlijk weekend!

We hebben er erg van genoten, al meer van het gezelschap dan van MU zelf, maar het was echt een topper.
Zeer leuke dingen gedaan en heel veel en goed gelachen..

Foto's volgen, daar heb ik wat meer tijd voor nodig ;)
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1201
Lid geworden op: 18 sep 2010, 19:09

15 mei 2012, 16:56

GeoBem007 schreef:In Grenoble besloten om een stukje van de Route Napoléon te rijden, erg vette stukken en toen was het al net geen 30°.
Daar hebben wij ook een stuk van gereden, tot Gap, echt een mooie route :)

Terug naar “Afterparty”