Afterparty Maasrit 2012

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

28 mei 2012, 21:54

Nog even een nawoord van mij

@Organisatie
Bedankt voor uitzetten van de mooie rit. Het was een echte rijders-rit met veel kilometers, dijkjes , mooie slingerweggetjes, zelfs onverhard en geen lange saaie stukken. Hier houd ik van!
De rit was best lang en het prachtige weer is natuurlijk een voordeel (lekker tuffen_ maar dan ook gelijk weer een nadeel (veel ander verkeer en fietsers). Met een groepje van 6 mini's hebben we toch echt behoorlijk doorgepookt (wel netjes binnen limiet), maar we kwamen pas na half zes aan (met 1 extra stop van ong. kwartiertje). Toen waren er al heel veel mensen vertrokken (jammer, maar denk dat het verschil tussen de eerste en de laatste erg groot wordt bij zo'n lange rit). Mensen die waren blijven eten bij eindlocatie waren zelfs al uitgegeten. :oops:

Volgend jaar ben ik er graag weer bij, bij deze:
startnummer 1 : marcel always open :wink:

@ mooie foto makers, dank voor de mooie foto's. :wink:
@ filmmakers, keep 'em coming!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

28 mei 2012, 21:56

Marcel Always Open schreef: 1 : marcel always open :wink:
Maasrit 2013:
1. marcel always open
2. Jordi8 :mrgreen:
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

28 mei 2012, 22:32

Zo, eindelijk ook tijd om even een reactie te plaatsen. Ik vond het gisteren echt super! (shakeit) Wat een opkomst, wat een route en wat een weer! :rijden :zon

Naast veel oude bekenden ook aardig wat nieuwe MINI-gekken gesproken, wat erg gezellig was! Uiteindelijk vormde zich een clubje van vijf MINI's, waarmee we heerlijk door de prachtige omgeving hebben gestuurd. Wat hebben we toch een mooie club en een gave auto's!

Heren van de organisatie: bedankt voor deze topdag! :icon_top:

En iedereen bedankt voor de mooie foto's en filmpjes die hier voorbij komen, ik heb helaas geen foto's gemaakt...
Afbeelding
m-dejong
Be Mini
Be Mini
Berichten: 707
Lid geworden op: 04 apr 2016, 13:06

28 mei 2012, 22:57

Marcel Always Open schreef:nou, als je nou gewoon niet meer slaapt dan moet het woensdagochtend klaar zijn? :lol: :lol: :lol:
Haha, studie gaat nog steeds voor. Anders komt er nooit een S'je op de stoep te staan. Maar ondertussen ben ik wel met een klein filmpje alweer bezig!
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
MrSmith
Be Mini
Be Mini
Locatie: Groningen
Berichten: 617
Lid geworden op: 15 jun 2009, 11:07

28 mei 2012, 23:09

Het was leuk om eens zoiets mee gemaakt te hebben.

Leuke filmpje en foto's m-dejong, ben benieuwd naar de filmpjes van de HDpro camera's op je auto.

Mijn foto's zal ik komende week even posten.
Senna Da Silva
Be Mini
Be Mini
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 469
Lid geworden op: 28 jun 2008, 23:46

28 mei 2012, 23:30

Het was weer een topdag en met heel mooi weer :zon .

Organisatie bedankt !

:icon_top:
Met vriendelijke groet ; Senna Da Silva
Njoy!
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Breda
Berichten: 68
Lid geworden op: 13 apr 2012, 16:01

28 mei 2012, 23:34

Gaaf om te lezen dat het een super dag is geweest! Alles zat natuurlijk erg mee: het weer, een hoge opkomst en veel gezelligheid. En dat betekent extra balen voor mij dat het op het laatste moment niet door kon gaan vanwege een gescheurde rubber ring van de Intercooler. Te link om daar een tocht op een zeer zonnige dag mee te gaan rijden.
Volgend jaar zijn we er zeker bij, maar hopelijk zien en spreken we elkaar al eerder op de komende bijeenkomsten.

Groeten,
Rodje
Njoy!! Life is too short not to drive open and have fun.....
m-dejong
Be Mini
Be Mini
Berichten: 707
Lid geworden op: 04 apr 2016, 13:06

29 mei 2012, 07:48

Hierbij een eerste compilatie van de Maasrit. Ik denk dat er nog wel wat zullen volgen aangezien we 21GB aan materiaal hebben;)



Leuke filmpjes Stefan! Die eerste is wel geinig gedaan, zeker met dat muziekje erbij :dansen
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
sander_r53
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 1514
Lid geworden op: 18 apr 2010, 23:04

29 mei 2012, 10:06

Hierbij wil ik jullie ontzettend bedanken voor de gigantische opkomst. Het was super mooi om dit mee te mee te maken en erg leuk om de reacties te lezen en te horen.

Compleet niet verwacht dat het zo gigantisch zou worden. Zelf vond ik het erg leuk om te doen en is wederom voor herhaling vatbaar. Uiteraard waren er ook een paar minpuntjes zoals het pinnen bij de lunchlocatie. Dit was mij tot op het moment zelf ook onbekend.
Het was natuurlijk erg warm waardoor er veel verkeer was en er niet zo doorgereden kon worden. Dit is natuurlijk ook net hoe je je er op in gaat stellen.
Ben ook erg blij met de soms kritische berichten. Een mooi leerpunt voor een volgende keer.
De lengte van de rit was ook een punt, helemaal met deze temperaturen. Bij een volgende Maasrit is het dan ook wel prettig dat ie wat korter zal worden. Probleem is dat je steeds enthousiast raakt over verschillende weggetjes. ''Oh die weg moet er nog in, maar die is ook wel gaaf'' en dan zit je zo aan een lange track.

Nogmaals super bedankt voor de massale opkomst. En tot een volgende keer!!!!! :)

Hierbij 2 foto's van mij uit...

Afbeelding

Afbeelding
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

29 mei 2012, 12:28

Was inderdaad een erg leuke rit! Ik en een maatje hebben in ons groepje redelijk lang voorop gereden om te navigeren. Lekker het tempo erin kunnen houden zodat we als eerste aankwamen bij de lunch en we rustig konden eten.

Ik kan me ook vinden in de puntjes dat de rit wat lang was. Dit komt denk ik omdat de meeste mensen de omgeving niet kennen en je dus gemiddeld een stuk langzamer rijd dan de route-uitzetters die bekend zijn met de omgeving.

Al met al hebben jullie het top gedaan organisatoren! 8)
Afbeelding
thijsied
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Zaanstad
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jan 2012, 20:14

29 mei 2012, 12:47

Route mag mij wel wat langer hoor :lol:
Timini
Be Mini
Be Mini
Locatie: Borne
Berichten: 661
Lid geworden op: 23 aug 2011, 12:43

29 mei 2012, 16:31

Ook wij hebben erg genoten afgelopen zondag. Alleerst met een 10-tal mini's afgesproken aan de A50 en vervolgens naar Heumen gereden.
De rit was erg mooi en goed uitgezet. Mijn complimenten aan de organisatie!
Het weer was gelukkig ook super! Heb er een 'truckersarm' aan overgehouden. :wink:

In de komende dagen zal ik ook nog wat foto's plaatsen!

Nijmegen en omgeving: Tot volgend jaar!!! :D
m-dejong
Be Mini
Be Mini
Berichten: 707
Lid geworden op: 04 apr 2016, 13:06

29 mei 2012, 16:59

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 978&type=1

We hebben nog wat foto's aan ons album toegevoegd, gemaakt met de GoPro:)
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
Dirkxke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Dilsen-Stokkem
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2011, 16:14

29 mei 2012, 19:08

Wat ik vooral heb onthouden is dat Nederlandse fietsers een doodswens hebben :shock:

De close encounters die ik heb gehad op 1 dag maak ik niet mee in 5 jaar Belgische wegen :s
Oftewel hebben wij Belgische automobilisten, de Belgische fietsers geleerd van aan de kant te gaan om niet in de krant of 2m onder de grond te geraken :D

Terug naar “Afterparty”