Afterparty Ringtrip 2012

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

22 jul 2012, 21:23

Ik ben net thuis, en in Weert nog aangehouden.. Ik reed wat te hard maar kwam er vanaf met een waarschuwing :) Agenten waren helemaal geïnteresseerd in de auto, op een positieve manier dit keer! Hulde!

Iedereen die er was, bedankt voor de ontzettend gezellige dag!

In het speciaal aan Stefan voor het organiseren, Mats voor de gezellige Eiffel-rit en John (Silvia15) voor de topervaring op de Ring!
Raj
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1636
Lid geworden op: 27 okt 2011, 11:28

22 jul 2012, 21:50

Hier ook thuis en even gegeten.

Ik was ook bijna aangehouden @ grensovergang door een motoragent. Maar reed gelukkig dan toch door en hield maar een vrachtwagen aan.

Hoe het was?
MEGAVET!

Het treintje door de Eifel ging vies hard :mrgreen: Maar alles ging gewoon lekker soepeltjes. Leuke groep, lekker weer en toch nog best wat vlees :O (Hé Davy:P)

Fred bedankt voor het mee mogen rijden @ ring
Richard(BMX) nog bedankt voor het meekarren @ ring
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: heemskerk
Berichten: 7793
Lid geworden op: 19 sep 2010, 16:37

22 jul 2012, 22:13

Wij zijn oOk thuis was super gezellig ondanks de problemen toch nog thuis gekomen zonder dussss helemaal top.....
burn rubber not your soul

Afbeelding
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1246
Lid geworden op: 13 apr 2008, 17:30

22 jul 2012, 22:21

Iedereen bedankt voor de geweldige dag. Echt genoten van een dag auto fun en nog een paar rondjes als navigator mee gereden op de ring, ging goed hard!

@Dave: Nogmaals bedankt voor het meerijden en de gezelligheid, alsmede het rondje op de ring!
@Davy: Thanks voor het meerijden door de eifel, super dikke kar heb je en was gezellig.
@Ted-Jan (niet actief op forum maar toch, WJ geef het aub door): Bedankt voor het meerijden op de ring. Ging hard en was gaaf. Volgende keer ga ik graag weer mee ;)
@Fred: Het was inderdaad zoals voorspeld, 10 minuten nadat jij weg was ging de ring weer open. Helaas niet kunnen rijden op de ring, volgende keer proberen?
@Marcel700: Door de vele sluitingen en random verloop van de dag helaas niet met je kunnen rijden. Volgende keer doen?
@de rest: Bedankt voor de leuke dag. Misschien dit jaar nog een vervolg proberen in te plannen? Mijn foto's en filmpjes komen binnenkort.

p.s. Mocht iemand nog een keer een navigator nodig hebben bij rondjes ring houd ik mij aanbevolen. Ging vandaag direct weer hard met de mensen die voor het eerst gingen.

Hier zijn trouwens de verschillende fotografen te vinden die vandaag langs de baan stonden (zullen er gedurende de komende dagen meer worden): http://www.ringportal.nl/en/calendar
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

22 jul 2012, 22:31

Ik was er laat in de middag ook nog even met de cabrio.
Het bezoek uit Twente toch over kunnen halen om mee naar de Ring te gaan :)
1,5 rondje kunnen doen tussen twee sluitingen door maar de rit in het zonnetje door de Eifel was ook heel mooi.

Wat foto sites, heb zelf nog niet gecontroleerd op NL Mini's:
http://www.nordschleifenbilder.de/go/th ... ?album=852
http://www.racetracker.de/event/showEve ... 2/typ/Auto
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 234&type=3
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1246
Lid geworden op: 13 apr 2008, 17:30

22 jul 2012, 22:41

Eerste dingen die ik heb gevonden (site is nu down, staan 2922 foto's op dus zoeken duurt even)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mats op 22 jul 2012, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

22 jul 2012, 22:48

Ik ben alweer thuis geweest maar nu onderweg naar mn slaapplaats :P
Wat heb ik het enorm naar mn zin gehad!

Het weer was echt geweldig!
De rit door de Eiffel was een gekkenhuis. 70? Ze zijn vast een cijfer vooraan kwijtgeraakt.. hè Stefan, Davy en Fred :mrgreen: snoeihard gehoekt op prachtige wegen. Gelukkig waren dr ook nog wat touristen waardoor t tempo zakte en we nog een beetje konden genieten van geweldige uitzichten.

Eenmaal bij de ring lang getwijfeld.. wel of niet gaan.. baan constant dicht door ongelukken (goed voor de moed..)
Eerst een rondje met Raj meegeweest, dat gaf me goede moed! Iets later mocht Rajko met mij mee, rondje broekschijten.. fnie Raj? :lol:

Enorm genoten van deze dag! Dank aan alle aanwezigen en stefan int bijzonder voor de planning!
Denk dat ik eind volgende maand nog eens ga 8) meer vrijwilligers?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Veghel
Berichten: 2500
Lid geworden op: 02 jul 2008, 16:37

22 jul 2012, 23:09

Gaaf Gaaf!! Ben vandaag terug gekomen uit Italie. Niet langs Nurnberg gekomen helaas. Maar hoorde op de radio wel dat er rond 10/11 uur een behoorlijk ongeluk was gebeurd vlak in de buurt. Wel op de auto bahn. Hopelijk niemand van hier. Maar ik verheug me op de foto's en filmpjes. K heb er ook nog een van een ouwe corsa die een SLS aant bitchen is. Die corsa was echt gaaf. Vuur uit uitlaat. Do I need t say more... Owja, de SLS kon hem niet los rijden :D:D MUAHAHAHAHA
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Almere
Berichten: 5707
Lid geworden op: 08 mar 2011, 11:48

22 jul 2012, 23:19

Nürnberg en Nürburg liggen 3,5 uur uit elkaar... ;)
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

22 jul 2012, 23:22

Afbeelding
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Raj
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1636
Lid geworden op: 27 okt 2011, 11:28

22 jul 2012, 23:23

BMX schreef: Iets later mocht Rajko met mij mee, rondje broekschijten.. fnie Raj? :lol:
Ik dacht: Hier gaan we, vasthouden! XD
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

22 jul 2012, 23:24

Nog meer foto's van mijn hand.


Afbeelding
37

Afbeelding
41

Afbeelding
083

Afbeelding
098
Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 22 jul 2012, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Veghel
Berichten: 2500
Lid geworden op: 02 jul 2008, 16:37

22 jul 2012, 23:29

MartijnGizmo schreef:Nürnberg en Nürburg liggen 3,5 uur uit elkaar... ;)
Haha oeps, topo en duitsland waren nooit mn sterkste punten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom

Terug naar “Afterparty”