Morgen, zondag 29 januari, schijnt de zon (SPONTANE)

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

Morgen, zondag 29 januari, schijnt de zon (SPONTANE)

29 jan 2006, 18:04

Wat een geweldige dag!! En eigenlijk twee MINI's in één klap.

Schitterend zonnig weer, wel wat frisjes maar jullie nieuwe Pepper White Coopers S Cabrio mag er wel zijn hoor!! dansen
We hebben nog een leuke naam voor jullie MINI gevonden: Salt-'n-Peppuh (op z'n Haags) :mrgreen:

Was een lekker ontspannen en gezellig spontane meet vanmiddag. Lekker gelachen en hele mooie MINI's gezien.
Met een leuk rijtje MINI's via de tunnels van Leidschendam naar Scheveningen gereden en oh...oh... oooooh....wat klinken die MINI's toch lekker in de tunnel. Het gas ging goed open bij Werner en Berthil :lol:

In Scheveningen nog even de MINI's geparkeerd voor een fotoshoot en daarna afscheid genomen van Werner en Eelke & Demelza (ook wel erg gaaf die Checkmate) :-PP

Tot de volgende meet!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13431
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

29 jan 2006, 19:10

Ben ook weer thuis, erg mooi weer en het ritje door de tunnels en langs de Scheveningse Boulevard. En wat glimt die MCSc PW nog mooi, hele mooie auto (wel met zwarte spiegelkappen dan :) ).
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

29 jan 2006, 19:58

En Berthil, kon je Werner achter je laten door de tunnels!?!
Waar blijven de foto's van de meet? 8)
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13431
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

29 jan 2006, 20:04

Je mocht 70 km/h in die tunnels dus niet zo verstandig om daar ff elkaar er uit te trekken. Was wel heel erg leuk om samen door die tunnels te blèren :)

Benno en Wendy in de open cabrio achter ons. Ik denk dat die even vergeten hebben hoe koud ze het hadden :mrgreen:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

29 jan 2006, 20:06

Was een geweldig geluid en een erg mooi gezicht.... alleen veel te druk vandaag in de tunnel.

Die Vlovlo rijder voor ons, en achter Berthil, Werner, Benno en Eelke vond het maar niks maar ja... die heeft toch geen smaak :mrgreen:

Wij vonden het :))
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Katwijk
Berichten: 2092
Lid geworden op: 18 okt 2005, 21:07

29 jan 2006, 21:21

Was weer een leuke meet met goed weer, effe naar de scheveningse
boulevard gereden (moest van benno natuurlijk even door de tunnels bij leidsendam). Nou dat heeft ie geweten met zijn open dakkie SOS .
Tot de volgende meet bij de dynodag :mrgreen:

GR.werner
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

29 jan 2006, 22:58

Was onzettend gaaf vandaag! De soundscheck in de tunnel heeft ook weer gewerkt. Sommige medeweggebruikers waren niet zo gechameerd van onze aanwezigheid :roll:

En Benno en Wendy hebben jullie mijn :-PP al uit jullie cabrio gehaald, heb toch wel een paar liter achter gelaten tijdens mijn ritje over de parkeerplaats :mrgreen:
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

30 jan 2006, 11:08

Klinkt errug gezellig!!! Nog foto's gemaakt???
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Gebruikersavatar
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Katwijk
Berichten: 2092
Lid geworden op: 18 okt 2005, 21:07

30 jan 2006, 11:11

Sepp schreef:Klinkt errug gezellig!!! Nog foto's gemaakt???
Zie gallery.

GR.werner
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

30 jan 2006, 11:17

er staan wat foto's in o.a. mijn gallery

Afbeelding
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

30 jan 2006, 11:23

Dat ziet er allemaal leuk en gezellig uit. Ook een prachtige PW MCS :D
Gebruikersavatar
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Zeist
Berichten: 296
Lid geworden op: 02 nov 2005, 16:17
Nederland

30 jan 2006, 12:07

Het was inderdaad erg gezellig. Wij waren in de buurt vanwege een verjaardag van een tante van Demelza die in Kijduin gevierd was met een ontbijt (nee, we zien er niet altijd zo sjiek uit ;) ) dus we dachten, we komen even langs (andere optie was om nog even bij de MSCN te gaan kijken bij de Vrieslandrit, vonden we toch te ver :) ). Na wat tijd gerekt te hebben in Kijkduin (verjaardag was eerder voorbij dan verwacht) en leuk binnendoor naar de meet-plek gereden te zijn kwamen we erachter dat in tegenstelling tot wat de routeplanner op Internet zei, je niet via de secundaire weg bij de Burger King kon komen. Dus dan maar doorrijden naar de volgende oprit, even de snelweg afblerren en dan toch op de parkeerplaats gearriveerd.

De cabrio van Benno en Wendy is zeer geslaagd, echt onbegrijpelijk dat de cabrio niet meteen al in PW leverbaar was (blijft een van de mooiste kleuren voor een Mini, als je het mij vraagt).

Stukje door de tunnels was gaaf, die Millteks klinken goed en zien er goed uit. Kan me er wel iets bij voorstellen dat enkele medeweggebruikers het wat minder vonden :shock:

Na het ritje naar Scheveningen zijn we afgehaakt omdat we een beetje bijtijds thuis wilden zijn (in Hilversum, wel te verstaan :) ), maar was een erg geslaagde meet. Voor Werner wegreed heb ik nog even een foto gescoord van het rijtje, zodat Berthil de verzameling topfoto's misschien nog wat kan uitbreiden (heb nog niet gekeken of het wat is geworden).
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
wickedwendy
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Delft
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 sep 2005, 21:18

31 jan 2006, 12:15

Helaas niet voor iedereen bekend, maar toen ik dit zag moest ik direct aan Benno denken :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
If things don't go right....go left!
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

31 jan 2006, 12:20

De Plundra???

Als ze die nu eens organiseren bij de MINI-dealer dan neem ik wel een dag vrij :mrgreen:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Demelza
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Bleiswijk
Berichten: 497
Lid geworden op: 21 dec 2005, 21:07

31 jan 2006, 18:16

haha, die is grappig :)

Ik vond het ook erg gezellig en idd Arjan ook ik ben verliefd op de Checkmate, maar Eelke hoeft zich geen zorgen te maken, want als ik een volgorde zou moeten maken komt de Checkmate niet echt hoog uit in het lijstje van waar ik verliefd op ben. Eelke staat natuurlijk op 1 en daarna komt nog ergens mijn classic en die van Eelke en dan pas ergens de Checkmate.

De Witte van Benno is echt een mooi en vooral ook stoer ding. Echt gaaf hoor. Alleen jammer dat de honden en de kinderen er niet tegelijkertijd in kunnen ;) Denk dat de honden de cabrio ook wel leuk zullen vinden, alleen wel goed vastbinden dan :)

Ben benieuwd wanneer er weer zo'n leuke meeting in de buurt is. Was errug gezellig.

Ps. Misschien komen we nog wel even op 11 februari langs. Weet alleen zo even niet uit m'n hoofd of we dan al wat te doen hebben, dus pin me er niet op vast
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White

Terug naar “Afterparty”