LIMINI rit (B) 30 april 2006

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

LIMINI rit (B) 30 april 2006

30 apr 2006, 21:04

Zoo, wij zijn weer terug uit Tongeren na een geweldige, gezellige dag met mooie weer en dito route.

Dat Tongeren een voorstad is van Maastricht of Maastricht een voorstad van Tongeren dat wist ik niet, maar hemelsbreed liggen beide plaatsen volgens mij maar 15 km uit elkaar.

Vanmorgen vroeg een meeting gehad bij de McDonald's in Veldhoven waarna we met 4 MINI's op-één-rij naar Tongeren gereden zijn.
Onderweg nog een 'schitterende' VW sneeuwschuiverGolf gespot en heeft Coen even laten zien dat er ook mooie auto's zijn die hard kunnen rijden :lol:
In Tongeren aangekomen werden we hartelijk ontvangen door de organisatoren van de rit en stond het ontbijt en de koffie, T of fris al op een ieder te wachten. De uit Nederland meegebrachte oranjetompoucen met MINIACS-logo vonden eveneens stevig aftrek ;-). Belofte maakt schuld en het is maar 1x per jaar Koninginnedag :)

De rit van bijna 170 km bracht ons door mooie delen van het grensgebied van Nederland en België met zelfs een bezoekje aan het drielandenpunt. De mooiste afdeling was 15% (!) en dat was best even sturen 8). Uiteindelijk deed de route ons belanden op het parcours van de wielerronde van Tongeren en omstreken. We werden op een gegeven moment staande gehouden door een verkeersregelaar die ons op het parcours van de wielerronde zette en aangaf dat als we het parcours zouden volgen we wel in Tongeren uit zouden komen. Na 5 minuten achter 2 paar wielrennersbillen aangekeken te hebben vond ik het wel voldoende en zijn we via een boerenlandweggetje EN via een modderbad bij de eindbestemming gearriveerd! Daar hebben we weer heerlijk gegeten en gedronken :)

Sara, Frank, Betty, Evi, Inge, Nathalie, Ann, Koen, Rob, Dany en Erik, en alle anderen die ik vergeten ben, hartelijk dank voor de organisatie!
:hoera
Graag tot de volgende meeting!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Jaajke
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Riemst
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 feb 2006, 13:49

Re: LIMINI rit (B) 30 april 2006

30 apr 2006, 22:12

Arjan schreef:De mooiste afdeling was 15% (!) en dat was best even sturen 8). Uiteindelijk deed de route ons belanden op het parcours van de wielerronde van Tongeren en omstreken. We werden op een gegeven moment staande gehouden door een verkeersregelaar die ons op het parcours van de wielerronde zette en aangaf dat als we het parcours zouden volgen we wel in Tongeren uit zouden komen. Na 5 minuten achter 2 paar wielrennersbillen aangekeken te hebben vond ik het wel voldoende en zijn we via een boerenlandweggetje EN via een modderbad bij de eindbestemming gearriveerd! Daar hebben we weer heerlijk gegeten en gedronken :)
Deze wielerronde kwam ook bij ons voor de deur langs, misschien zijn jullie wel bij mij voor de deur gepasseerd?
Wij willen foto's zien!!!
Afbeelding
The MINI-bug has bitten me! It's incurable!
MrFuzzy
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: hilversum
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 apr 2006, 15:19

30 apr 2006, 23:13

Afbeelding
zo hee wat kan hij vreten de rit is nog nie begonnen :mrgreen:
its alive and coming soon too you
MrFuzzy
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: hilversum
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 apr 2006, 15:19

30 apr 2006, 23:19

hmmmmm eigenlijk het zelfde verhaaltje als arjan :D .
Rit was toppie,mooie droge rit. :))

Alleen ik wou nog 1 persoon bedanken dat ik vanavond om half 11 nog mijn mini kon gaan wassen. ruzie
Ik noem geen namen maar meneer met de rode mini met herrie weet genoeg. :()

maar complimenten voor onze buurtjes :mrgreen:
its alive and coming soon too you
!nathalie!
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:
Locatie: Bree
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 nov 2005, 23:28

01 mei 2006, 10:35

Ik ben blij dat jullie een TOPPIE dag hebben beleefd. Ik vond het ook heel TOPPIE dat jullie altijd met zoveel enthousiasme naar onze ritten komen en natuurlijk voor het lekkere gebak dat jullie hadden meegebracht. Het was heerlijk en zag er boven dien ook nog mooi uit met dat Miniacs logo!
Bedankt allemaal.
PS nu ben ik wel aan het wachten op jullie foto's :mrgreen: of dito filmpje
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

01 mei 2006, 11:22

Heb er weinig aan toe te voegen bij Arjan. Was een zeer geslaagde dag, mooie route....maar soms wel met heel vervelende zondags rijders :evil:
Na de rit leek het wel of we parijs dakar hadden gereden :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Strijen
Berichten: 2051
Lid geworden op: 23 jan 2006, 20:43

01 mei 2006, 13:50

Zo heeft een modderbad gehad inplaats van een lekker schoonbad :wink:
Ziet er niet zo lekker uit pas maar op met je auto wassen die rot modder :(
Evi
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Hasselt
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:14

01 mei 2006, 14:35

Leuk dat jullie erbij waren! Was wel een leuk zicht, die 4 Nederlandse Mini's bij Davo ziet oprijden 8)

En ook dank voor de Miniacs-gebakjes :)

Tot meets!
Mini ... Yeah it is Love!
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

01 mei 2006, 14:46

Onderweg nog een 'schitterende' VW sneeuwschuiverGolf gespot en heeft Coen even laten zien dat er ook mooie auto's zijn die hard kunnen rijden
Ik denk dat ie op een gegeven moment toch doorhad dat ie niet met 4 mini's moest sollen >)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door MINIJCW op 01 mei 2006, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

01 mei 2006, 15:31

MINIJCW schreef:
Onderweg nog een 'schitterende' VW sneeuwschuiverGolf gespot en heeft Coen even laten zien dat er ook mooie auto's zijn die hard kunnen rijden
Ik denk dat ie op een gegeven moment toch doorhad dat ie niet met 4 mini's moest sollen >)
:evil: :mrgreen:

Overigens; wij hebben verders ook een hele leuke en gezellige dag gehad!!!

Uiteraard waren wij wederom als 1ste op het meeting point bij de Mac in E'hoven...

Daar tevens kennis gemaakt met Mr. FuzzyBrush aka Gladde Bol en zijn co-driver (sorry, naam ontschoten) en een schone MINI...

Van daaruit in een sliert(je) van 4 MINI's naar Tongeren...

Ontvangst bij Davo was super, lekker hoor die chocolade broodjes (en geïmporteerde MINIACS tompouchen)....

GlamourGirl kreeg gelijk de navigatie vuurdoop, waardoor wij het 1ste stoplicht gelijk verkeerd reden... :oops:

Erg leuke stops en ook een hele gave route, mooie weggetjes en berg etappes... :wink:

Ook GG vond het gaaf om een stukje te sturen (en het tempo te bepalen) :mrgreen: (of waren het nou toch die oudjes in de Ford Fiesta met versleten remmen...)

Erg vreemd moment was dat we ineens in de Tour de Tongeren zaten :roll: :mrgreen:

Volgens mij zijn we (de 4 Ollanders) als eerste op het eindpunt aangekomen... :wink:

Wij hebben toen afscheid genomen van de rest en zijn huiswaarts gegaan, onderweg nog wel ff lekker gegeten bij La Place... :mrgreen:

@ !natalie! & de rest van de crew, bedankt en tot een volgende x!!! :dansen :)(
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Gebruikersavatar
wally
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Locatie: Haaltert
Berichten: 59
Lid geworden op: 18 feb 2006, 16:12

01 mei 2006, 19:01

En hier zijn mijn sfeerpics. Excuses voor de mindere kwaliteit, maar 't zijn dan ook vidcaps :?
We hadden voor deze keer onze video-camera meegenomen en 'k zal dus in de loop van de week
een sfeer-movie posten. De foto's zijn dus enkele impressies uit de film .... :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

01 mei 2006, 19:21

Héhé, na een dagje de baas te hebben verveeld, ga ik maar eens berichtje posten over mijn belevenissen gisteren.

Nadat we uit een zonnig Amersfoort vertrokken richting onze zuiderburen, hebben kwamen we toevallig ( :mrgreen: ) bij de Mac in Veldhoven nog andere mini-rijders tegen die ook naar de LiMINIrit gingen.

Met z'n viertjes dus gezellig naar Tongeren vertrokken en verbaasd dat het zo dicht bij Nederland ligt. De ontvangst bij Davo was toppie net als de lekkere croisants. Uiteraard kon ik het niet laten om een tompoes te nemen ( :wink: ). Al gauw gingen we op pad en reden via de mooiste wegen door NL en BE. Vooral de stijgingen en dalingen waren super :D

Ook de nodige 'petjes, knotjes en hoedjes' zien rijden, denk inderdaad dat een ford fiesta voorzien dient te worden met nieuwe remmen :s

We zijn dus nog even als volgwagen gebruikt door in het parcous van de Tour van Tongeren te worden ingezet. Via een boerenlandweggetje onze weg naar Davo weer gevonden (heb de klei nog op de mini zitten).

Uiteraard bij Pauze een lekker bordje stoofvlees met friet kunnen nuttigen waarna we aan de terugtocht naar Amersfoort begonnen.

Organisatie bedankt voor het organiseren, de route was subliem. Genoten van de omgeving. Dat beloofd wat voor volgend jaar :D
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

01 mei 2006, 20:08

Ik vond het heeerlijk!!

Geweldig dat parcours met die heuvels daar in Nederland en België. Moeten we echt wachten tot april 2007? :shock: :wink:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
wally
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Locatie: Haaltert
Berichten: 59
Lid geworden op: 18 feb 2006, 16:12

03 mei 2006, 00:02

wally schreef:En hier zijn mijn sfeerpics. Excuses voor de mindere kwaliteit, maar 't zijn dan ook vidcaps :?
We hadden voor deze keer onze video-camera meegenomen en 'k zal dus in de loop van de week
een sfeer-movie posten. De foto's zijn dus enkele impressies uit de film .... :D
Zoals beloofd : Miniacs Limini-rit Movie
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

03 mei 2006, 13:46

8) :dansen (shakeit)

Gaaf fillempie!!!
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream

Terug naar “Afterparty”