Tunnelcruise 7 mei 2006

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

Tunnelcruise 7 mei 2006

07 mei 2006, 21:30

Weer terug van een zonnig dagje Tunnelcruisen in de omgeving van Amsterdam.
Na het verzamelpunt bij Hoofddorp gevonden te hebben lekker plaatsgenomen in het zonnetje en onder het genot van een sapje en watertje gewacht tot de overige MINI's en berijders ook zouden arriveren.
Het duurde niet lang tot de eerste MINI's op de parkeerplaats verschenen.

De jarige job (Benno) was de laatste die arriveerde op de verzamelplek, maar dat kan ik mij voorstellen als je weet dat die gajes op je zit te wachten :)
Nadat Benno zijn button opgespeld had gekregen, de pet opgezet had en de finishvlag in ontvangst had genomen werd nog even de inwendige mens gevoederd.
Kort daarna werden de MINI's in startpositie gebracht en werd gang gezet richting tunnel nummer 1 bij Schiphol. Deze klonk al niet slecht, maar er is een betere nl. de tunnel onder het IJ door. De Piet Hein tunnel heb ik mij laten vertellen :)
Deze was gigalekker qua geluid en ook qua ruimte en snelheid.
De coentunnel hebben we twee keer gedaan, maar niet op z'n COEN's maar met < 50 km per uur.

De eindlocatie was erg leuk en het eten smaakte prima! Wat een gigagiga burger was dat zeg! Was blij dat Wendy met een beetje heeft geholpen!

Benno, bedankt voor de organisatie en graag nog een keertje het rondje doen maar dan andersom en alles 2x ;-)

Leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien waaronder Darkwave en Mischa!!
Gaaf dat jullie er waren en tot de volgende meet allemaal!!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

07 mei 2006, 21:40

:dansen da's gaaf zeg! 8)

Nadat we bij de reguliere ontmoetingsplaats waren aangekomen en lekker in het :zon zijn gaan zitten, kwamen al gauw de overige mini's aanrijden. Uiteraard even met iedereen bijpraten.

Leuk om weer nieuwe en oude nieuwe gezichten te zien (darkwave en Mischa). Nadat de inwendige mens was verzorgd, stelden we ons op om achter 'the leader of the pack' aan te :rijden .

We hebben de nodige tunnels gehad en bij sommige de mogelijkheid gehad om het gaspedaal diep in te drukken en in lage versnelling te blijven 8).

Waarschijnlijk hadden meerdere mensen gelezen van de tunnelcruise; op sommige plekken was het file-rijden. Dit gaf wel de mogelijkheid om even uit raampje te klimmen en wat pica's 'van boven' te schieten.

De eindlocatie was super, dito burger. Ben benieuwd of mensen nu nog raar staan te kijken bij een kopje thee :wink:

Het toetje wat we ergens anders haalden was ook zeer geslaagd. Vooral dat bij de drive de reacties zijn:"stik, nog meer". En:"goh, kijk eens wat gezellig". Altijd leuk natuurlijk. Er kwam zelfs een polo naast ons staan en zei dat het opviel dat we dezelfde smaak hadden qua auto...'misschien moeten jullie een club oprichten' :mrgreen:

Zal proberen deze week de gemaakte beelden in een sfeerimpressie om te zetten.

Benno, bedankt voor de organisatie! Dit smaakt zeker naar herhaling/meer :D
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

07 mei 2006, 22:13

Jaja, het was een leuke dag, leeker zonnig en rustig Cruisen door de tunnels ivm de drukte. Nieuwe mensen ontmoet en oude bekende gegroet. Leuk dat jullie even meededen in de tunnels. Eten was ook weer lekker evenals het ijsje naderhand.

Emillio had ws dezelfde gevoelens als Wendy en ik, hebben op de terugweg ook nog even de sytwinde tunnels in Leidschendam meegepakt. Dat smaakte ook goed als toetje.
Mensen bedankt en tot de volgende.

Ciao
emillio
Be Mini
Be Mini
Locatie: Schoonhoven
Berichten: 523
Lid geworden op: 05 feb 2006, 13:01

07 mei 2006, 22:24

He, he...ben ook weer aangekomen in het rotterdamse, heb de Maastunnel maar even overgeslagen, en maar meteen door naar huis gereden...

Zoals bovenstaand echtpaar al vermeldden, erg druk vandaag in de tunneltjes in en om Amsterdam, maar wel een paar heerlijke brullen door de tunnels horen galmen, moest wel erg mijn best doen om daar over heen te brullen...(net nog geen toerenbegrenzer meegemaakt vandaag), maar ja wat wil je als simpel schaap tussen al die Cooper (S'en) maar ja, je probeert met de grote jongens mee te spelen... (shakeit)

Goed gesnackt vandaag, met de nodige kipnuggets, shakes en hamburgers, e.e.a. afgemaakt met een heerlijke Sunday.. :''O

Moest alleen even wennen dat er een tijd van komen, en een tijd van gaan is, had bijna achter de Amersfoort gangers aangereden richting hun woon- en verblijfplaats.

Kon echter al gauw op de A10 weer bijkomen bij Mischa en Benno (lastig inlopen in die 80 kilometer zone's)

Na een heerlijk half uurtje file happen op de A44 onder leiding van de jarige job toch nog maar even de tunnels van Leidschendam onveilig gemaakt. (Ik ga weer geduldig op de deurmat liggen wachten op de bekeuring voor overbodig lawaai maken, 130 euries toch?)

@Benno, geslaagde rit...prima organisatie

@de rest...tot de volgende meet!
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

07 mei 2006, 22:28

8x artikel 5 :mrgreen: :p
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
tessie
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 mei 2006, 22:54

07 mei 2006, 23:04

Ik vond het ook een errug leuke dag! Echt gaaf dat geluid in die tunnels. Jammer dat het wel druk was, maar ja, je kan niet alles hebben, en ik heb me toch zeker prima vermaakt! Leuk om jullie allemaal ontmoet te hebben.
Ennuh, ik denk dat er idd wel mensen verrast zullen zijn door de thee daar in Caddy's.... >)
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

07 mei 2006, 23:12

Dat klinkt erg geslaagd allemaal. Jammer dat ik niet kon komen.
Ik begrijp alleen het ding van de thee niet, of had je er dan bij moeten zijn :oops:
Afbeelding
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

07 mei 2006, 23:14

Ja ik vond het ook jammer dat ik niet mee kon. Helaas had ik andere verplichtingen vandaag! Als ik zo die reviews lees heb ik heel wat gemist :?
Gebruikersavatar
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Katwijk
Berichten: 2092
Lid geworden op: 18 okt 2005, 21:07

07 mei 2006, 23:21

Was weer een top dag om de mini uit te laten :lol:
PS. benno je was pas toch nog geslaad voor je rijbewijs? nu aleen nog leren schakelen :lachuh
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

08 mei 2006, 00:12

Zo te horen hebben jullie een leuke dag gehad.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

08 mei 2006, 07:24

werner schreef:Was weer een top dag om de mini uit te laten :lol:
PS. benno je was pas toch nog geslaad voor je rijbewijs? nu aleen nog leren schakelen :lachuh
Kan je het eindelijk een keer proberen tegen "De" Werner. Gebroederlijk naast elkaar bij het stoplicht onder de A10 nabij Sloterdijk. Klein knikje met het hoofd.
Tractie uit:
Groen! Boem gas erop, hop naar 2, boem weer gas erop. hop naar 5!!?? :oops: Daaaaag Werner.

Idd wat een sukkel.

Try it again somewhere, sometime.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

08 mei 2006, 08:14

mini7benno schreef:Groen! Boem gas erop, hop naar 2, boem weer gas erop. hop naar 5!!??
Zullen we het houden op ouderdom? :lol:

Maar wanneer gaan we weer Benno?
Verzamelen bij MINI Den Haag? :wink: :lol:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

08 mei 2006, 08:31

En als afsluiter bij "De Mol" :D
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
emillio
Be Mini
Be Mini
Locatie: Schoonhoven
Berichten: 523
Lid geworden op: 05 feb 2006, 13:01

08 mei 2006, 08:47

Dat klinkt erg geslaagd allemaal. Jammer dat ik niet kon komen.
Ik begrijp alleen het ding van de thee niet, of had je er dan bij moeten zijn
Nou, ik was er bij, maar dat verhaal van die thee heb ik ook even gemist...
Mischa
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Zwolle
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 jan 2006, 19:31

08 mei 2006, 09:46

Was erg gezellig gisteren. Heb oude en nieuwe bekenden ontmoet.

@Benno: Van 2 naar 5, is dat niet 'Het nieuwe rijden'? 't Was gewoon uit milieuoverwegingen. :wink:

@Sleefje: Je leek wel een stuntvrouw zo uit het raam! Wanneer zien we de foto's? 8)

Tot snel.

Terug naar “Afterparty”