Telefoonboek importeren carkit

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
gerrit1740
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 82
Lid geworden op: 28 dec 2015, 09:50

Telefoonboek importeren carkit

29 dec 2015, 14:59

Hallo,

Ik heb een parrot carkit in mijn mini, type ck 3200.
Als ik deze koppel met mijn telefoon (Nokia lumia 630), wordt deze wel gezien door de carkit en ik krijg daarbij ook een koppelcode, maar mijn telefoonboek wordt niet geïmporteerd naar de carkit. De carkit werkt verder wel als ik gebeld wordt of zelf bel maar ik kan dus niet bellen vanuit mijn telefoonboek. >:(
Ik heb dit ook geprobeerd met een samsung en een iphone maar ook daarbij wordt het telefoon boek niet geimporteerd.
Nu heb ik vandaag een andere junction box geprobeerd maar ook deze geeft niet thuis vwb het telefoonboek, welke telefoon ik ook probeer. Wie heeft er een idee waar dit aa n kan liggen, mijn ideeën zijn op. SOS
Ps. In mijn vorige auto ad ik dezelfde carkit en die deed het wel met mijn Nokia telefoon.


Mvg Gerrit
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3190
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Telefoonboek importeren carkit

29 dec 2015, 19:42

Misschien de Parrot update met nieuwe software? Als je de software nog kunt vinden tenminste, want de ck3200 is een 'discontinued' product...

Telefooncontacten zouden direct na het pairen gesynchroniseerd moeten worden, als het automatisch gaat. Je zou ook nog eens de koppeling tussen Parrot en Nokia kunnen verwijderen, en opnieuw pairen.

Terug naar “Interieur en audio”