Raam Defect

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Nicknamee
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Sittard
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 dec 2015, 13:03

Raam Defect

21 dec 2015, 11:07

Hallo allemaal,

Nou ik ben nog geen week verder na mijn aankoop en mijn raam werkt niet meer aan de passagiers kant. Ze waren ook vervangen bij de garage waar ik hem heb gekocht.
Als ik namelijk het portier open maak dan gaat het raam niet meer omlaag ook niet via de schakelaar.

Op het moment dat ik de deur open maak en vervolgens probeer, via de schakelaar te openen zie ik dat lampje onder het handschoenenvak zegmaar zwakker wordt en hoor hem wel ofja het relais aantrekken.

Moet ik nu mijn portier compleet open maken of kan dit ook iets van een zekering zijn wat defect is?
Hij heeft namelijk wel een week of 2 weken hoelang ik hem nu heb gewoon gefuntioneerd en nu is die defect, zou het kunnen dat hier een draadje van los is gekomen misschien?

Alvast bedankt,

Nick
Stance Fanatic!
Nicknamee
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Sittard
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 dec 2015, 13:03

Re: Raam Defect

21 dec 2015, 11:34

Niekcarfreak schreef:Heb je de garage waar je de auto gekocht hebt al gecontacteerd? Misschien nog garantie of coulance.
particulaire garage helaas en zit geen garantie op das het probleem. :'(
Stance Fanatic!
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 3390
Lid geworden op: 28 okt 2016, 17:21

Re: Raam Defect

21 dec 2015, 11:47

Als je zelf niet "sleutelhandig" bent kan Davy (gear53) je er wel mee helpen. Weert-Sittard is te doen.
Nicknamee
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Sittard
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 dec 2015, 13:03

Re: Raam Defect

21 dec 2015, 11:59

Niekcarfreak schreef:viewtopic.php?f=22&t=32694&p=805574&hilit=raam+defect#p805574
Thanks!
Stance Fanatic!
Nicknamee
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Sittard
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 dec 2015, 13:03

Re: Raam Defect

21 dec 2015, 12:00

Ginoceros schreef:Als je zelf niet "sleutelhandig" bent kan Davy (gear53) je er wel mee helpen. Weert-Sittard is te doen.
kan gelukkig wel wat ! als ik er niet uitkom heb ik in iedergeval backup in de buurt
Stance Fanatic!

Terug naar “Interieur en audio”