Ervaring met Multimac MM930 (achterbank 2-zits naar 3-zits)?

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Gebruikersavatar
CooperS2005
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 158
Lid geworden op: 10 feb 2016, 17:13

Ervaring met Multimac MM930 (achterbank 2-zits naar 3-zits)?

10 feb 2016, 17:36

Hallo,

Wij hebben drie kids en we moeten zo nu en dan allemaal in de Mini Cooper S (2005) passen.
Nu heb ik een fantastisch product gezien: Multimac MM930.
Dit verandert je achterbank in een 3-zitsbank. :mrgreen:
http://multimac.co.uk/p/multimac_930_3_seater_


Wie kent dit en/of heeft hier ervaring mee met een Mini 2 deurs?
Wat vinden jullie ervan?

Geen reseller in Nederland, Enkel UK. dus ergens dichtbij even kijken kan helaas niet.
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3183
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Ervaring met Multimac MM930 (achterbank 2-zits naar 3-zi

10 feb 2016, 23:12

De MINI blijft gewoon smal hoor. En de bevestiging is ook vrij grof zo te zien... Paar beste metalen palen.

Afbeelding


Als je zoveel zetels nodig bent, kun je beter een Ssangyong Rhodius kopen... Maar daar moet je dan wel geblinddoekt naar toe lopen, want de buitenkant is minder mooi. Wel veel stoelen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
CooperS2005
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 158
Lid geworden op: 10 feb 2016, 17:13

Re: Ervaring met Multimac MM930 (achterbank 2-zits naar 3-zi

16 feb 2016, 12:47

ja, keuze om de R53 te kopen was geen praktische maar eentje recht uit het passionele hart :rijden
gelukkig hebben we nog een ruimere auto die alles en iedereen kan vervoeren.

Ben ook benieuwd hoe die leren achterbank er na een tijdje uit zal zien. Als ik de leren achterbank van mijn andere auto met autostoelen bekijk, dan zit die ook behoorlijk in de plooien, maar trekt gelukkig wel naar een dag ofzo weg.

Multimac bankje is op die stalen poten na wel echt mooi afgewerkt. Gebruiken standaard Pleather (wat ook bij Jaquar en Range Rover wordt gebruikt). Volwassene kan er in een handomdraai ook nog inzitten (volgens filmpje en specs).

Hoop heen en weer gemaild met Multimac, maar vrees ook dat de kids er te snel uit zullen groeien. Volgens de site kan het tot 12 jaar. Vind het te duur om op de pof aan te schaffen. retourneren kan binnen 1 maand, kosten verzenden zijn dan voor mij. (heen en terug dus zo'n 200 euro lichter als het niet bevalt).

Al aangegeven dat Multimac gewoon een demo model bij een Nederlandse BMW Mini dealer moet neerzetten zodat mensen er kunnen gaan kijken, maar beginnen ze helaas niet aan.

Terug naar “Interieur en audio”