Pook knop hout-look

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
SergeantPepper
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 jan 2016, 07:52

Pook knop hout-look

25 apr 2016, 17:59

Ik race nu al drie maanden rond in SergeantPepper, gelukkig zonder problemen (behalve dat alle bijrijders vinden dat ik te hard door de bocht ga, maar ja! :roll: ) en met veel plezier, alleen speelt er nu een stom dingetje op.

Aan de voorkant van de pook knop laat het hout-look omhulsel/plastic los. Dit was al toen ik de Mini kocht, maar begint nu een paar scherpe kantjes te ontwikkelen. De pook knop is in dezelfde stijl als het dashboard, in een soort hout-look.

Afbeelding

Ga ik met schuurpapier aan de haal ( :shock: ) om de scherpe kantjes weg te halen, of kan ik hier een nieuwe sticker voor kopen, of moet ik aan een nieuwe pook knop? (En is zoiets gemakkelijk zelf te vervangen?)

Advies is zeer welkom!
Justin2015
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Kaatsheuvel
Berichten: 113
Lid geworden op: 24 nov 2015, 09:15

Re: Pook knop hout-look

25 apr 2016, 19:13

Ik heb zelf onlangs mijn pookknop vervangen van mijn R53 en is vrij simpel, er af trekken en de nieuwe er juist op klikken. Heb nog een pookknop liggen voor een 6bak, als je een vervangende zoekt. Mvg
Trotse bezitter van een Mini F56 Diesel :D
SergeantPepper
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 jan 2016, 07:52

Re: Pook knop hout-look

25 apr 2016, 19:45

Thanks Justin! Dat is bemoedigend!
M'n Mini is een R50 met 5 versnellingen, but thanks for the offer wat betreft de vervangende pookknop. :)
Justin2015
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Kaatsheuvel
Berichten: 113
Lid geworden op: 24 nov 2015, 09:15

Re: Pook knop hout-look

25 apr 2016, 22:05

Dat klopt, ik had hem zo los, goed met je benen schrap zetten links en rechts naast de pook en recht omhoog trekken, die van mijn was zo los (of het komt door de sportschool wellicht:p).

Opletten voor je kaak is verstandig zoals Leceur al vermeldde ;) Succes!
Trotse bezitter van een Mini F56 Diesel :D
SergeantPepper
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 jan 2016, 07:52

Re: Pook knop hout-look

26 apr 2016, 09:18

Dankjulliewel!

Mocht het zo ver komen zal ik zorgen dat er video materiaal van is! :lol:

Terug naar “Interieur en audio”