Harman Kardon drive and play

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
minione2002
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2007, 11:23

Harman Kardon drive and play

14 mei 2007, 18:18

Ik heb een Harman Kardon drive and play in de aanbieding. Was in mijn Mini geinstalleerd, maar dealer wist niet dat mijn autoradio geen aux aansluitingmogelijkheid had!!! Heb je een aux radio, dan is de Harman Kardon drive and play een fantastisch speeltje om je I pod te bedienen. Heeft een paar dagen in mijn auto gezeten en ik vond gebruiksgemak geweldig. Helaas was mijn mini uit 2002 te oud....
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

14 mei 2007, 18:31

Kan je beter naar "clubshop" verplaatsen.
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Amsterdam
Berichten: 262
Lid geworden op: 08 sep 2006, 20:34

Re: Harman Kardon drive and play

14 mei 2007, 19:03

minione2002 schreef:Ik heb een Harman Kardon drive and play in de aanbieding. Was in mijn Mini geinstalleerd, maar dealer wist niet dat mijn autoradio geen aux aansluitingmogelijkheid had!!! Heb je een aux radio, dan is de Harman Kardon drive and play een fantastisch speeltje om je I pod te bedienen. Heeft een paar dagen in mijn auto gezeten en ik vond gebruiksgemak geweldig. Helaas was mijn mini uit 2002 te oud....
Ik heb hetzelfde setje in mijn auto en had ook dat probleem van die aux aansluiting. Hier verkopen ze een converter waarmee je hem op de cd-wisselaar uitgang kan aansluiten: http://www.newministuff.com/new/shop.ph ... ucts&cat=3. Dat heb ik nu gedaan en nu is de kwaliteit ook perfect, want de kwaliteit via FM was behoorlijk slecht. Dus zo kan je hem nog gebruiken.

Terug naar “Interieur en audio”